Piaggio 250 Evo - Dotazy na údržbu

Diskuze o skútrech větších objemů.

Příspěvekod libor x9 » 21 říj 2008, 21:00

To nejsou valecky RMS.Koupil jsem original.Jsou stejne jako ty co mam ve skutru a je tam firemni stitek.
libor x9

50+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 57
Registrován: 18 zář 2007, 18:21
Skútr / moto: PIAGGIO X9 250 EVOLUTION
Tuning / úpravy: voltmetr,vyhrivane hefty,xenony,upravene chlazeni

Příspěvekod GERD » 23 říj 2008, 10:23

[quote=libor x9]To nejsou valecky RMS.Koupil jsem original.Jsou stejne jako ty co mam ve skutru a je tam firemni stitek.[/quote]

Tak to je dobra cena. A kde jsi je koupil ve SCOOTLANDU ?
Naposledy upravil GERD dne 23 říj 2008, 11:01, celkově upraveno 1
Uživatelský avatar
GERD

100+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 106
Registrován: 02 říj 2006, 21:36
Bydliště: Havířov
Skútr / moto: Burgman 650 K3

Příspěvekod KYBLOS » 23 říj 2008, 20:15

Za 300 kc jsi asi koupil valecky RMS. Ja jsem je mel a najel jsem na ne pouze 4000 km a jsou totalne sjete. [/quote]

Jj, válečky od RMS sou na nic. Sám sem si s nima zkusil jezdit. Nic to nevydrží :rolleyes: Nevím z čeho to fi. RMS vyrábí. Ze sušený hlíny? :)
Naposledy upravil KYBLOS dne 23 říj 2008, 20:16, celkově upraveno 1
Minulost: Derbi Atlantis - naj. 38000km, Piaggio X9 500 - naj. 50186 km
Uživatelský avatar
KYBLOS

Moderátor
 
Reputace: 14
Příspěvky: 3324
Registrován: 02 říj 2006, 21:36
Bydliště: Střední Čechy
Skútr / moto: Honda CBF 500
Tuning / úpravy: Kufr, boční brašny, tankvak, držák mobilu, alarm, padáky, vyhřívané gripy Oxford, Ultraseal

Příspěvekod libor x9 » 23 říj 2008, 21:14

Uz jsem to psal jednou,nejsou to valecky RMS.Ve SCOOTLANDU me prodaly valecky ktere nebyly original,mozna RMS,ale to si uz nepamatuji.Kdyz jsem rozdelal variator tak jsem zjistil ze jsou jine.Nepasovaly rozmerem ani hmotnosti.Nastesti ty puvodni nevykazovaly zadne opotrebeni,vymenil jsem jenom remen.Pote jsem je byl reklamovat a oni nemohli zjistit jake tam patri.Potreboval jsem jeste zrcatko,takze otevreli katalog a objednali zrcatko i valecky.Byl jsem utoho,potrebivaly i vin kod,protoze v technicaku mam rok vyroby 2005 a itali zrcatko nenabyzeli z tohoto roku.Podle VIN kodu se zjistilo,ze jeto rok 2004.Takze jsem byl primo u toho kdyz opisoval cisla z katalogu a mimochodem valecky dosli zabalene i logem virobce tak jako zrcatko.Ty co jsem reklamoval byly zabalene uplne jinak a bylo tam logo vyrobce tech valecku..
libor x9

50+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 57
Registrován: 18 zář 2007, 18:21
Skútr / moto: PIAGGIO X9 250 EVOLUTION
Tuning / úpravy: voltmetr,vyhrivane hefty,xenony,upravene chlazeni

Příspěvekod berki1 » 03 lis 2008, 19:28

Ahoj Libore x9.
Mám dotaz, koukal jsem na Scootland na válečky, řemen a kontrastní pružinu, kterou jsem tam nenašel. Co se týče válečků mám díky tobě jasno a ještě se chci zeptat jakej řemen variátoru jsi koupil, jaký rozměry má, teda pokud to víš a jestli jsi už po výměně jezdil. Díky za odpověď B) berki1
Piaggio X9 250 EVO r.v 2005 25000km
Uživatelský avatar
berki1

25+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 45
Registrován: 07 zář 2008, 20:50
Bydliště: Mladá Boleslav
Skútr / moto: Piaggio X9 250 EVO r.v 2005

Příspěvekod libor x9 » 03 lis 2008, 21:49

Ahoj remen jsem koupil kevlarovy zaroven s temi neoriginalnimi valecky protoze jsem chtel jezdit.Rozmer a znacku uz jsi nepamatuji.Remen pasoval,mam na nem natoceno asi 800km.Nepozoruji zadny rozdil oproti puvodnimu,mozna bude v zivotnosti,ale to zatim nedokazu posoudit.Ve SCOOTLANDU maji tabulky takze rozmer nemusis vedet.Pokud de o mne tak jsem se rozhodl,ze dale budu pouzivat uz jen originalni dile.
libor x9

50+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 57
Registrován: 18 zář 2007, 18:21
Skútr / moto: PIAGGIO X9 250 EVOLUTION
Tuning / úpravy: voltmetr,vyhrivane hefty,xenony,upravene chlazeni

Příspěvekod KYBLOS » 03 lis 2008, 21:55

libor x9: Rozdíl kevlarovýho řemenu se ti projeví na tuningovém varci, třeba Malossi Multivar. Projeví se lepším záběrem tj. neprokluzuje jako originální řemen. Na originálním varci to ovšem fakt nepoznáš. :)
Minulost: Derbi Atlantis - naj. 38000km, Piaggio X9 500 - naj. 50186 km
Uživatelský avatar
KYBLOS

Moderátor
 
Reputace: 14
Příspěvky: 3324
Registrován: 02 říj 2006, 21:36
Bydliště: Střední Čechy
Skútr / moto: Honda CBF 500
Tuning / úpravy: Kufr, boční brašny, tankvak, držák mobilu, alarm, padáky, vyhřívané gripy Oxford, Ultraseal

Příspěvekod libor x9 » 03 lis 2008, 22:04

Jo to uz jsem nekde na foru videl.Ja ho koupil jen proto,protoze jsem nechtel cekat tri tydny nez dojde original z Italie.Me nejde ani tak o nejake zlepseni akcelerace ap. ja preferuji zivotnost a spolehlivost.Proste priste budu obednavat dily s predstihem.
libor x9

50+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 57
Registrován: 18 zář 2007, 18:21
Skútr / moto: PIAGGIO X9 250 EVOLUTION
Tuning / úpravy: voltmetr,vyhrivane hefty,xenony,upravene chlazeni

Příspěvekod KYBLOS » 03 lis 2008, 22:51

ok, jenom sem upřesnil proč to nebylo znát, myslím jiný vlastnosti než u originálu. B)
Minulost: Derbi Atlantis - naj. 38000km, Piaggio X9 500 - naj. 50186 km
Uživatelský avatar
KYBLOS

Moderátor
 
Reputace: 14
Příspěvky: 3324
Registrován: 02 říj 2006, 21:36
Bydliště: Střední Čechy
Skútr / moto: Honda CBF 500
Tuning / úpravy: Kufr, boční brašny, tankvak, držák mobilu, alarm, padáky, vyhřívané gripy Oxford, Ultraseal

Příspěvekod berki1 » 04 lis 2008, 18:11

Libore x9 díky moc za tvoje poznatky a chuť se o ně podělit. Plánuju taky přez zimu nějakou tu výměnu. určitě udělám řemen, destičky, válečky a chtěl jsem spojkové pružiny a kontrasku, ale nevím jakou, protože ve scootlandu k 250 kontraska není. No snad mi pomůžou přímo tam.
Piaggio X9 250 EVO r.v 2005 25000km
Uživatelský avatar
berki1

25+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 45
Registrován: 07 zář 2008, 20:50
Bydliště: Mladá Boleslav
Skútr / moto: Piaggio X9 250 EVO r.v 2005

Příspěvekod GERD » 04 lis 2008, 20:49

Kouknete jeste tady, dalsi prodejce ND. http://obchod.motoservis.com/vypis.php?kid=363
Uživatelský avatar
GERD

100+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 106
Registrován: 02 říj 2006, 21:36
Bydliště: Havířov
Skútr / moto: Burgman 650 K3

Příspěvekod berki1 » 23 lis 2008, 21:44

Ahoj všichni. Už dlouho nikdo nic nenapsal, tak to prolomím já. B)
Dneska jsem sundal obě kola. Přední šlo v poho, ale při zadním mi málem "křuply vejce". :mad:
Nejdřív jsem nevěděl jak, ale pomalu jsem na to přišel. Koupím gumy a nechám je přezout, jsou už K.O.
Ještě mě čekaj přední destičky a pořád jsem se nekoukal na ty válečky. Chtěl jsem se zeptat, jak má bejt napnutej řemen variátoru.

24.11. edit:
A je tu další problém. Dneska jsem se pokoušel povolit na brzdách imbus šrouby co držej destičky, ale zjistil jsem, že imbus je strženej a nevím si s tím vůbec rady. Pomozte prosím.
Naposledy upravil KYBLOS dne 08 srp 2013, 15:59, celkově upraveno 1
Důvod: Sloučeny dva příspěvky pod sebou
Piaggio X9 250 EVO r.v 2005 25000km
Uživatelský avatar
berki1

25+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 45
Registrován: 07 zář 2008, 20:50
Bydliště: Mladá Boleslav
Skútr / moto: Piaggio X9 250 EVO r.v 2005

Příspěvekod dr.snake » 24 lis 2008, 22:19

odvrtat hlavu co ine
dr.snake

250+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 262
Registrován: 07 říj 2008, 18:32
Bydliště: kosice slovensko
Skútr / moto: majesty 125

Příspěvekod berki1 » 11 pro 2008, 19:09

Ahoj všem, chci poprosit o radu.
Koupil jsem svíčku Denso, ale bohužel je tam jinej závit. Nevíte jaký je přesný označení svíčky na 250 evolution? Na motory Honda jsou jiné. Díky za info
Piaggio X9 250 EVO r.v 2005 25000km
Uživatelský avatar
berki1

25+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 45
Registrován: 07 zář 2008, 20:50
Bydliště: Mladá Boleslav
Skútr / moto: Piaggio X9 250 EVO r.v 2005

Příspěvekod libor x9 » 13 pro 2008, 19:45

Na X9 250 EVOLUTION podle manualu patri svicka CHAMPION RG 4HC
libor x9

50+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 57
Registrován: 18 zář 2007, 18:21
Skútr / moto: PIAGGIO X9 250 EVOLUTION
Tuning / úpravy: voltmetr,vyhrivane hefty,xenony,upravene chlazeni

PředchozíDalší

Zpět na 150-250ccm skútry

 
  • Podobná témata
    Odpovědi
    Zobrazení
    Poslední příspěvek

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 3 návštevníků

cron