Piaggio 250 Evo - Dotazy na údržbu

Diskuze o skútrech větších objemů.

Příspěvekod Neos50 » 10 říj 2008, 12:27

hele varec jsem nerozebíral,ale až mu blikne řemen tak stejně přijede za mnou tak se s tím budu muset poprat.Pak jsem nějaký postřehy dám.O co konkrétně ti jde...o sundání víka (to asi ne)a nebo o povolení ty polořemenice a kontroly válečků?
Uživatelský avatar
Neos50

500+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 618
Registrován: 20 lis 2007, 19:24
Skútr / moto: Piaggio Sfera 50 RST
Tuning / úpravy: Malossi multivar,Karbec Naraku 17,5 tvrdší spojkový pružinky,výfuk teprve bude :-D

Příspěvekod berki1 » 11 říj 2008, 19:04

JJ Bojím se, že si neporadím se sundáním řemenice. Chci se juknout na válečky. Nemám představu jak to zaaretovat, abych to povolil, kouknul, popřípadě vyměnil a vyčistil.
Piaggio X9 250 EVO r.v 2005 25000km
Uživatelský avatar
berki1

25+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 45
Registrován: 07 zář 2008, 20:50
Bydliště: Mladá Boleslav
Skútr / moto: Piaggio X9 250 EVO r.v 2005

Příspěvekod petrzet » 11 říj 2008, 20:04

Tak jen pro doplneni evo250 ma obsah oleje 1L 5W40,dnes sem se kouknul.
A sem zpet u Hondy :D
muj tydlifen: 776626010
Uživatelský avatar
petrzet

750+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 849
Registrován: 02 říj 2006, 21:36

Příspěvekod GERD » 11 říj 2008, 21:54

Mam cesky navod na 180 a 250 evo ale neumim ho tady vlozit. :mad:
Uživatelský avatar
GERD

100+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 106
Registrován: 02 říj 2006, 21:36
Bydliště: Havířov
Skútr / moto: Burgman 650 K3

Příspěvekod berki1 » 12 říj 2008, 20:08

Tak to upni na edisk.cz a sem hoď jen odkaz. Super práce GERD B)
Piaggio X9 250 EVO r.v 2005 25000km
Uživatelský avatar
berki1

25+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 45
Registrován: 07 zář 2008, 20:50
Bydliště: Mladá Boleslav
Skútr / moto: Piaggio X9 250 EVO r.v 2005

Příspěvekod GERD » 12 říj 2008, 22:05

Jenomze ja nevim jak. http://data2.edisk.cz/stahni/42375/picc ... 83MB.html#

edit: Asi se mi to povedlo :D
Naposledy upravil KYBLOS dne 08 srp 2013, 15:58, celkově upraveno 2
Důvod: Sloučeny dva příspěvky pod sebou
Uživatelský avatar
GERD

100+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 106
Registrován: 02 říj 2006, 21:36
Bydliště: Havířov
Skútr / moto: Burgman 650 K3

Příspěvekod berki1 » 13 říj 2008, 12:38

Už jsem to sosnul a uložil, ještě jednou díky za bezva práci ;)
Piaggio X9 250 EVO r.v 2005 25000km
Uživatelský avatar
berki1

25+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 45
Registrován: 07 zář 2008, 20:50
Bydliště: Mladá Boleslav
Skútr / moto: Piaggio X9 250 EVO r.v 2005

Příspěvekod Neos50 » 13 říj 2008, 13:41

[quote=berki1]JJ Bojím se, že si neporadím se sundáním řemenice. Chci se juknout na válečky. Nemám představu jak to zaaretovat, abych to povolil, kouknul, popřípadě vyměnil a vyčistil.[/quote]
no pokud tam nebude ten piston stopper tak tam bude něco na zablokování přímo varce.někde jsem tu viděl odkaz a tím to musí jít určtitě :)
Uživatelský avatar
Neos50

500+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 618
Registrován: 20 lis 2007, 19:24
Skútr / moto: Piaggio Sfera 50 RST
Tuning / úpravy: Malossi multivar,Karbec Naraku 17,5 tvrdší spojkový pružinky,výfuk teprve bude :-D

Příspěvekod berki1 » 14 říj 2008, 20:43

Tak jsem dneska sundal kryt variátoru a koukal na ten varec.
Vypadá to takhle, jsou tam dvě díry na aretování a pokoušel jsem se to nějak upevnit, ale bez šance.
http://e-shop.adventure-biker.cz/index. ... aggio-0270 a nemám vůbec představu, jak to povolit? :( Pokud by jste někdo měl nápad tak sem s ním ;) Díky všem
Piaggio X9 250 EVO r.v 2005 25000km
Uživatelský avatar
berki1

25+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 45
Registrován: 07 zář 2008, 20:50
Bydliště: Mladá Boleslav
Skútr / moto: Piaggio X9 250 EVO r.v 2005

Příspěvekod jarous » 14 říj 2008, 21:16

Ahoj toto si kup a zablokujes to co by dub http://www.scootland.cz/zbozi/buzetti-v ... iaggio-4t/
Piaggio X9 125-200 2004 evo -prodano
Piaggio X9 500 2007 evo
jarous

50+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 86
Registrován: 02 říj 2006, 21:36
Bydliště: Holohlavy
Skútr / moto: Piaggio X9 500
Tuning / úpravy: zatím žádné

Příspěvekod berki1 » 15 říj 2008, 18:17

No koukal jsem na to, ale nechápu, jak se to dá použít. Je mi jasný, že když to ve skotlandu prodávaj, jistě to bude pasovat, ale možná bych si to mohl udělat. Nemáte to někdo a nemohl by jste to někdo vyfotit????
Piaggio X9 250 EVO r.v 2005 25000km
Uživatelský avatar
berki1

25+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 45
Registrován: 07 zář 2008, 20:50
Bydliště: Mladá Boleslav
Skútr / moto: Piaggio X9 250 EVO r.v 2005

Příspěvekod jarous » 15 říj 2008, 19:40

funguje to mam sice 125 ccm , uz jsem menil remen a s tim je to bombaa
Piaggio X9 125-200 2004 evo -prodano
Piaggio X9 500 2007 evo
jarous

50+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 86
Registrován: 02 říj 2006, 21:36
Bydliště: Holohlavy
Skútr / moto: Piaggio X9 500
Tuning / úpravy: zatím žádné

Příspěvekod berki1 » 15 říj 2008, 20:22

A mohl by jsi to vyfotit ze všech stran a co všechno k tomu je a poslat mi to? Jak se to používá a kam se to vkládá? Jestli mezi žebrovní na variátoru nebo kam?? Děkuju za odpověď.
Naposledy upravil berki1 dne 15 říj 2008, 20:24, celkově upraveno 1
Piaggio X9 250 EVO r.v 2005 25000km
Uživatelský avatar
berki1

25+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 45
Registrován: 07 zář 2008, 20:50
Bydliště: Mladá Boleslav
Skútr / moto: Piaggio X9 250 EVO r.v 2005

Příspěvekod libor x9 » 19 říj 2008, 20:37

Pred par dny jsem slibyl rozmery valecků.
Na originalnim stitku z Italie to neni k precteni,ale na uctence z SCOOTLANDU je napsano 21x17 11,2g.Zmeril jsem to i zvazil a zdase,ze to souhlasi.Nebylo to ani moc drahe 300kc i s DPH.
Ktomu predchazejicimu prispevku-variator jsem povolil vzduchovou pistoli.Je to naprosto bezproblemove a nehrozi zadne poskozeni.Nasroubuvat neco misto svicky a oprit o to pist to mu bych se zdaleka vyhl,mohlo by to zpusobyt nedozirne skody.
libor x9

50+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 57
Registrován: 18 zář 2007, 18:21
Skútr / moto: PIAGGIO X9 250 EVOLUTION
Tuning / úpravy: voltmetr,vyhrivane hefty,xenony,upravene chlazeni

Příspěvekod GERD » 21 říj 2008, 10:31

[quote=libor x9]Pred par dny jsem slibyl rozmery valecků.
Na originalnim stitku z Italie to neni k precteni,ale na uctence z SCOOTLANDU je napsano 21x17 11,2g.Zmeril jsem to i zvazil a zdase,ze to souhlasi.Nebylo to ani moc drahe 300kc i s DPH.
Ktomu predchazejicimu prispevku-variator jsem povolil vzduchovou pistoli.Je to naprosto bezproblemove a nehrozi zadne poskozeni.Nasroubuvat neco misto svicky a oprit o to pist to mu bych se zdaleka vyhl,mohlo by to zpusobyt nedozirne skody.[/quote]

Za 300 kc jsi asi koupil valecky RMS. Ja jsem je mel a najel jsem na ne pouze 4000 km a jsou totalne sjete.
Uživatelský avatar
GERD

100+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 106
Registrován: 02 říj 2006, 21:36
Bydliště: Havířov
Skútr / moto: Burgman 650 K3

PředchozíDalší

Zpět na 150-250ccm skútry

 
  • Podobná témata
    Odpovědi
    Zobrazení
    Poslední příspěvek

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 návštěvník

cron