od Mr.Voza » 26 srp 2015, 19:56
Kluci neblbněte, válečky obráceně? To slyším prvně a ani jsem to nikdy neřešil. Je teda taky pravda, že u motorů, který jsem měl rozdělaný jsem si nikdy nevšim, že by byly ty válečky z jedný strany "otevřený", jak dával fotku strmal. A vlastně si ani nedokážu vysvětlit, jak by se tohle na těch fotkách mohlo stát vlivem otočenýho válečku. Vždyť přece na ten váleček nepůsobí žádná síla, která by ho strkala směrem do těch meziválečkovejch příček. Jediná síla na něj působí ostředivá a ta ho cpe ve směru drah válečků "ven z variátoru" a pak díky kontrastce zpátky na vnitřní obvod variátoru. Jediná možnost mě napadá, jestli to nejsou nějaký šitózní válečky, ze kterejch se vlivem vibrací motoru postupně vyklepává ten kovovej vnitřek a tím odrbávaj ty měziválečkový příčky a sami sebe?
Aprilia SR50, Motor Minarelli Horizontal, Klika MFC Racing, Válec Malossi Sport 70ccm, Lauf S6 Pro Replica, Karbec DO19mm BE, klapky MFC Racing, Vário Malossi Multivar, Řemen Polini, Spojka S6 Torque control + Zvon WingCooler, Vodní pumpa S6 SSP