IMG_20160805_165613.jpg
IMG_20160725_164820.jpg
IMG_20160725_164809.jpg
IMG_20160723_185725.jpg
http://modernvespa.com/forum/topic23948
http://modernvespa.com/forum/topic116785http://modernvespa.com/forum/topic131181Třeba,když dáš do googla piaggio belt problem atd. tak ti vyjede spousta zahraničních diskuzí,tam jezdí skůtrama mnohem déle než tady a řeší to tam důkladně
Jinak ohledně toho,že ti řemen vyjíždí moc......Máš správnou šíři a rozměr řemenu??Máš distanční podložku mezi řemenicema variátoru??Kladku máš v pořádku?Tady toto muselo jít přece hodně slyšet,ne?Měls dole dekl?Cos tam viděl?
Mě to jezdilo se starým OEM řemenem i 140 tacho-dálnice,úplně běžně 130 rovina,v kopci to bylo taky rychlejší a ten řemen nikde nešolíchal a nijak extra nevibroval,když jsem jej vytáhl,je alespoň pohledově ve stavu zánovním-má najeto 20 000km!Je akorát bočně sjetý lehce pod míru
Pořád se biju do hlavy,že jsem na to vůbec šahal a ten řemen preventivně měnil-dle příručky.
S tím kevlarovým DAYCO se přes 120km nedostanu ani z kopce,ale to by jebal pes,mě stačí do práce i to kilínko.Daleko více mě štve,že ten řemen vůbec nemá hodnoty korespondující s manuálem a už od novoty měl o 2mm menší šíři-to bude ten problém s rychlostí a má prostě dost surový projev a tak nějak pocitově mu prostě nevěřím.Měl jsem shozený dekl v poslední době mnohokrát a ten řemen se mi prostě nelíbí,mám tam všechno nové nebo zánovní a stejně to prostě není ono,jako ten starý.Ten Dayco řemen není vůbec tak krásně a hladce pohledově zajetý,furt z toho vyčnívají různé otřepy a nitě,sviní to pořád prostor varce jemným černým prachem v množství více než obvyklém,atd.
Taky je dost tvrdý,ten OEM byl úplně krásně vláčný a naprosto hlaďounký po bocích,žádné otřepy ani nitě nebyly vidět,nic
Podotýkám,že jsem na něm najel už X set km,takže zajetý by měl rozhodně být....
Jak jsem psal nahoře,prostě v té rozdílné ceně OEM 2800kč a DAYCO 900kč něco bude,to není jenom tak
Vyloženě mám z toho natolik blbej pocit,že čekám to,co se stalo tobě
Přikládám ještě pár fotek,kdy jsem víko otevřel poprvé,je zde vidno,jak vypadá variátor po poctivých 20 tis. km,je tam vidět ta distanční podložka mezi řemenicemi,která tam MUSÍ být a taky jsou tam oba typy těch kladek,nesrovnatelně lepší je ta kovová
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.