Malaguti Phantom MAX 250

Diskuze o skútrech větších objemů.

Malaguti Phantom MAX 250

Příspěvekod TUNER » 20 čer 2011, 07:13

Zajímalo by mě porovnání Malagutky Phantom MAX 250 a Leonarda 250. Malagutka by měla bejt o nějaký 2-3 koníky silnější a 12 kg lehčí,takže by to měl bejt při jízdě citelnej rozdíl. Měl někdo možnost porovnat tyto 2 strojky ? Kolik skutečně Malagutka jede ? Má motor Piaggio 250,takže určo bezproblemovej provoz. Co posez oproti Leonardu ? Malagutka nemá žádnou ochranu proti větru a viděl jsem ji jen s takovym malym štítkem,jde na to přikoupit nějakej větší ? Ale ne ten obr,skrz kterej se kouká,jen kterej by chránil trochu tělo....
No prostě kdo má nějakou zkušenost ohledně Malagutky 250,sem s ní. :wink: Díky

Jak je to ohledně třeba spotřeby ? to bude asi podobný co. Co brzdy ?
Ohledně maximálky,myslim že jsem někde vyčetl 130 u Malagutky,ale nejsem si jistej. Leoš jede 120,víc ani deko. Jel by,ale pak jakoby zasáhl omezovač a víc to prostě nepustí....jasný,na tachu to ukazuje cca 135,ale to jsou hodnoty který mě nezajímají. Malagutku máš změřenou nějak věrohodně kolik tak jede ? Přijde mi divný že by jela pomaleji než Leoš. Koukal jsem i na grafy ve Scootlandu a variátor by mohl i něco přihodit. Kdyby to jelo opravdu těch 130,tak by mi to vyhovovalo. Leoš mi přijde právě už dost těžkej a v zatáčkách se dost kroutí,když se jede ostřeji. Tak bych rád zkusil něco jinýho ale pořád ve stejné velikosti aby to bylo něco do města a ne plastovej parník.

Těžkej...vim je to relativní pojem a zase nejsem 60 kg tintítko abych s tou váhou měl nějakej problem,jde jen spíš o váhu jako takovou při porovnání váha/výkon - čim méně,tim samozřejmě lépe a pak je i ovládání lepší.
Spotřebu mam změřenou zatim jednou,což vyšlo 3,8...tak jsem nějak počítal kolem těch 3,5 - 4 litry,takže spokojenost. 4,5 už mi přijde dost,to bych viděl teda taky jako mínus. Hmmm,tak to abych koukal po něčem jinym,třeba i se vstřikovánim a obsah třeba i 300......ale to je zase jiná cenová.......tak to vypadá že zůstanu u Leoše ))) No uvidíme co mi padne do oka příště...))) Každopádně díky za zkušenosti ;-)
Naposledy upravil KYBLOS dne 28 črc 2013, 12:41, celkově upraveno 2
Důvod: Sloučeny tři příspěvky pod sebou
Můj mazel je Škoda 130 - 1,8 T..........ostatní je druhořadý...:-D

Malaguti MAX 250ObrázekPiaggio X9 500ObrázekT-MaxObrázek
Uživatelský avatar
TUNER

2500+
 
Reputace: 202
Příspěvky: 3747
Registrován: 02 říj 2006, 21:36
Bydliště: Plzeň
Skútr / moto: Malaguti F12 50 + 250 - T-Max
Tuning / úpravy: F-12 50 - závoďák na okruhy - Phantom MAX do práce - T-Max pro radost :)

Re: Malaguti Phantom MAX 250

Příspěvekod fpc » 25 čer 2011, 09:25

Ahoj, chci se u svýho maxe podívat na stav řemene, ale abych mohl shodit kryt varia musím mít zablokovanou kliku...je na to nějakej fígl jako je např. zastavovač pístu u 2T 50ccm? Nechce se mi kvůli takové blbosti do servisu...díky
Jinak k té maximálce..mě dá 130 v pohodě...120 je tam za chvilku...někde na netu sem vyčetl že zrychlení z 0 na 100 je za 11sec

já ho ani nechci vyměňovat...jen se podívat v jakým je stavu, prostě jen sundat dekl varia, chci se mrknout i jestli je tam origo varec aby se mi nestalo to co na minulým skútru, že sem jel na výměnu varce za multivar a on už tam byl Polini varec :) brání mi tam ta matka co je u spojky, dvojku za ten utahovák dávat nechci :D nějaký levnější řešení asi není co?...skútr sem si teď dovezl, ještě nemám ani RZ, má najeto 30tis. tak bych nerad aby tam byl třeba ještě origo řemen a někde mi rupnul..na minulym runneru 200 odesel právě pred 30TIS.
jinak 130 podle tacha...jen jsem ho zatím projel kousek po dálnici a z kopce sem měl 140 tacho, plexi nemám

Runner 200 má v TP maximalku 120 takže podle mě na 250ccm ta 130kmh není až tak nereálná :) ale až budu mít značku tak to schválně zkusim s GPS

26.6. edit:
161 :D a to má standartně každej Leoš nebo ten TP někdo už přepisoval? já toho runnera měřil GPS, ale už sou to snad tři roky, tak si nepamatuju kolik to naměřilo..tobě jede phantom kolik podle tacha?
jinak koukal sem na ten blokovací klíč a myslím, že by mi byl stejně k ničemu, protože jak bych blokoval spojkovej zvon když bez toho zablokování nemůžu sundat ani kryt variátoru? :D

8steve: měl bych ještě pár dotazů, tak kdybys měl chvilku, byl bych vděčný :)
1. Jak se nastavují hodiny?
2. Kdy se rozsvítí rezerva? Třeba teď mi ručička ukazuje skoro už na poslední čárku u D a kontrolka pořád nesvítí
3. Je normální, že při brždění se ozývá takovej tichej bzučivej zvuk, stejnej jako když otočím klíčkem do polohy zapnuto a rozsvítí se budíky?
4. Jak se má správně vypínat motor? stačí normálně klíčkem nebo se má používat to červený tlačítko na vypínání motoru a pak až otočit klíčkem? Díky:)

28.6. edit:
Náhodou nevíš kde splašit manuál? google nic moc zadarmo neví... nikdy sem si nemyslel, že bych ho ke skútru potřeboval, ale nastavování těch digi budíku mi vrtá hlavou...
Taky máš na budíku pořád ikonu baterie? nebo to znamená, že ta má je už K.O. ...
Jinak už mám všechny potřebný věci vyměněny/opraveny a zítra už snad dostanu techničák a značku...ještě zkontrolovat řemen a nastavit ten budík a budu spokojen...
Např. dnes sem zjistil, že to hlásí i počet kilometrů najetých na oleji...ten sem včera měnil ale stejně mám u OIL něco přes 2000km a netuším jak to vynulovat...:D

29.6. edit:
Tak už sem na to přišel :) jak je tam taková ta stupnice vlevo na km/h, kde přibývají políčka s rostoucí rychlostí a naopak tak to samé jde nastavit na baterku...že tam svítí ikona baterie a stupnice ukazuje jestli je nabitá nebo vybitá...nastavil sem si tam zpátky ty kmh a ikonka zmizela :) hodiny se teda nastavují držením MODE, stejně tak se i nulují kilometry z "denního" počítadla...jen ten olej ne a ne vynulovat...ale tak na to už s..... pes :)

jojo stačí to držet a začnou pomalu naskakovat minuty a po chvilce se to rozběhne rychleji :)

Zkus se podívat popř. napsat http://www.jksmoto.cz/
Od nich mám skútra já a mají tam plexi a kufrů habaděj...třeba konkrétně můj byl s plexi a kufrem, ale dávají to za příplatek a já nic z toho nepotřeboval tak sem jim to tam nechal... jsou sice z ČB, ale třeba byli ochotní poslat poštou..
cenu plexi nevím, ale za kufr chtěli 800..
edit: aha, tak koukám, že už je znáš :)

No taky sem to teď četl, doufám, že budu vyjímka...mno popravdě sem to plexi na vlastní oči neviděl, na fotkách v inzerátu bylo, ale na místě byl skútr jen s kufrem, ale týpek se o něm zmiňoval, že ho mají a uvnitř se jich pár povalovalo, ale nijak sem je nezkoumal...ono i ten kufr byl tragickej za ty prachy, hafo poškrábanej a jeden pant urvanej
a na tom skutr-vrakovisti v hrušovanech u brna by se něco nenašlo...sem se tam díval ještě na vespu a k té bylo taky plexi zvlášť...třeba by se tam časem něco objevilo nebo by se dalo s nima domluvit... http://www.skutr-obchod.cz/rozcestnik/

4.7. edit:
Teď mi pro změnu vrtá hlavou velikost nádrže... na netu píšou 9,4l... já ale po rozsvícení rezervy natankuju jen 6,5l až po hrdlo nádrže a na to ujedu jen 150km..

no rezerva se mi rozsvítí až ručička leží, jak jsi psal...vezmu asi nějakej benál do petky a pojedu se projet dokud to nechcípne a uvidí se :)

5.7. edit:
Takže změřeno. Od natankování plné po první chcípnutí sem najel 213km. Z toho 80km po dálnici víceméně pod plným plynem a 40km v tandemu. Rezerva se rozsvítila při 144km takže to vychází na skoro 70km na rezervu.
Podobně tomu bylo i u Runnera, kterej měl nádrž 12l na z toho 2l byla rezerva.

6.7. edit:
jak to zdechlo tak sem dolil něco přes litr, dojel pár km k pumpě a natankoval asi 8,5l ...spotřeba vychází na 4,4 ale jezdím zatím dost svižně :D další nádrž zkusím projezdit po městě a okreskách podle předpisů..
Naposledy upravil KYBLOS dne 28 črc 2013, 12:49, celkově upraveno 13
Důvod: Sloučeno 14 příspěvků pod sebou
Ex: CPI tuned, G.Runner 2OO
Malaguti Phantom Max 250
fpc

25+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 47
Registrován: 25 čer 2011, 09:20
Bydliště: Olomouc/Brno
Skútr / moto: Malaguti Phantom Max 250

Re: Malaguti Phantom MAX 250

Příspěvekod TUNER » 15 črc 2011, 13:47

Jak si vede Max v porovnání s Leošem,co se světel týče? S čočkama na padinách to svítí na prd,je tomu tak i u velký malagutky a nebo už je to o něco lepší ? Přece jen letět přes kilo a nic nevidět,neni uplně dobrý )))
Můj mazel je Škoda 130 - 1,8 T..........ostatní je druhořadý...:-D

Malaguti MAX 250ObrázekPiaggio X9 500ObrázekT-MaxObrázek
Uživatelský avatar
TUNER

2500+
 
Reputace: 202
Příspěvky: 3747
Registrován: 02 říj 2006, 21:36
Bydliště: Plzeň
Skútr / moto: Malaguti F12 50 + 250 - T-Max
Tuning / úpravy: F-12 50 - závoďák na okruhy - Phantom MAX do práce - T-Max pro radost :)

Re: Malaguti Phantom MAX 250

Příspěvekod fyluta » 15 črc 2011, 13:55

chlapi nerad kazim diskuzi,ale aby to jelo real 130km/h tak to je blbost.. ty tacho mrte promerujou. Ted jsem to mel s GPS (jinej motor, jina motorka, 264ccm) ale treba pri 135tacho je GPS cca 110km)
a stabilne se da jet tak 90gps tacho 110 .. vic proste uz je trapeni :(
Obrázek Obrázek
Chorvatsko na skůtru 2011 - 1880km
Uživatelský avatar
fyluta

250+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 283
Registrován: 18 bře 2010, 08:37
Bydliště: Královéhradecký kraj
Skútr / moto: Yamaha Versity 300 r.v.2005
Tuning / úpravy: http://www.skutrforum.cz/viewtopic.php? ... 40#p137565

Re: Malaguti Phantom MAX 250

Příspěvekod fpc » 16 črc 2011, 21:52

8steve: Kde míváš obvykle ručičku na budíku teploty chlad. kapaliny? Na runneru sem měl stabilně na 1/4, za půlku sem se nedostal nikdy.... teď sem ale pořád na 3/4 a dnes na dálnici sem dokonce rozsvítil kontrolku...
a jinak taky máš tak tvrdý sedlo nebo ho mám už tak proprděný? :D

no mě se to pohybuje okolo těch 3/4 ale dnes na dálnici ve dvou lidech na plnej plyn po asi 30km se rozsvítila (malinko extrémní podmínky :)) ...kapaliny je tam dost, to vim..na chladič mrknu zítra
no dneska po 200km mi to sedlo přišlo spíš jak prkno, ještě teď mě bolí zadek :D

jako zadna hrůza to asi nebude, ono hned jak sem ubral na tacho 110 tak to hnedka kleslo zase k te 3/4, ten chladic muze byt klidne spinavej, to sem vubec nezkoumal..
jinak chybí mi takovej ten plastík na zadní nosič/spoiler/držadlo spolujezdce...tak sem ho objednával z malaguti a cena 383,-... na malaguti celkem lidovka bych řekl :D v tydnu jeste musím splašit levy zrcátko, protoze mi uz nedrzi ve mnou pozadovane poloze a porad pada ze v nem vidim tak leda svuj loket...a budu mit uz snad vychytany vsechny mouchy :) na pristi sezonu multivar, novej lak na vejfuk a budu spokojenej :)

17.7. edit:
no super, díky...už drží :)

19.7. edit:
8steve: nevíš prosímtě jaká se má do phantoma dávat chladící kapalina a jakej typ brzd. destiček patří dozadu?
A teď mě pro změnu štve ten uzávěr nádrže, to tam zašroubovat je někdy zábava na pár minut :D

20.7. edit:
víčko je OK a závit na nádrži má už něco za sebou ale nijak zvlášť poničeně nevypadá, nevím, možná to chce jen cvik :)
jinak najeto mám něco přes 1000km a už si na sebe pomalu zvykáme, jen zatím ne a ne jezdit pomalu, asi sem po dvou sezonach bez skutra nevybouřenej :D
Naposledy upravil KYBLOS dne 28 črc 2013, 12:53, celkově upraveno 5
Důvod: Sloučeno 6 příspěvků pod sebou
Ex: CPI tuned, G.Runner 2OO
Malaguti Phantom Max 250
fpc

25+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 47
Registrován: 25 čer 2011, 09:20
Bydliště: Olomouc/Brno
Skútr / moto: Malaguti Phantom Max 250

Re: Malaguti Phantom MAX 250

Příspěvekod TUNER » 24 črc 2011, 10:48

Tak jsem se konečně kousek svezl na Malagutce a řekl bych,jak jsem si myslel,že rozdíl v akceleraci je opravdu znatelnej....Jinak souhlas s 8steve asi ve všem co psal...podvozek je tvrdší,sedlo taktéž a pro spolujezdce to asi nebude na dlouhý štreky. Podvozek mi ale takhle vyhovuje víc,než ten na Leonardu,kterej se při akceleraci jakoby zvedá. Sedlo je na Malagtce níž,brzdy mi přijdou možná o něco méně citlivější,ale špatně to nebrzdí. Jen by to chtělo nějakou lepší ochranu proti větru - neni se za co schovat. Informační display má spoustu funkcí,což je další velké plus....Takže za mně určitě velice příjemnej skútřík kterej mi vyhovuje ve většině směrech více než Leonardo......jen škoda prostoru pod sedačkou,kam se nevejde helma :( Do leonarda jsem dal v klidu 2.......
Můj mazel je Škoda 130 - 1,8 T..........ostatní je druhořadý...:-D

Malaguti MAX 250ObrázekPiaggio X9 500ObrázekT-MaxObrázek
Uživatelský avatar
TUNER

2500+
 
Reputace: 202
Příspěvky: 3747
Registrován: 02 říj 2006, 21:36
Bydliště: Plzeň
Skútr / moto: Malaguti F12 50 + 250 - T-Max
Tuning / úpravy: F-12 50 - závoďák na okruhy - Phantom MAX do práce - T-Max pro radost :)

Re: Malaguti Phantom MAX 250

Příspěvekod fpc » 26 črc 2011, 13:25

tak mám první závadu. Už jednou mi během jízdy chcípl a pak nešel cca 15min. nastartovat. Teď mi chcípl zase...naštěstí už před domem..a tentokrát nechce naskočit vůbec. Může to bejt rozštelovanýma ventilama?

po zdechnutí si to vždycky ještě tak lehce vystřelí z výfuku, teď při startování jde dost cítit benzín a řekl bych že to má i trochu jinej zvuk....přes to klasicky škytání je ještě takový rachocení nebo jak to nazvat...

zkusím vyměnit ještě svíčku a kdyžtak servis no...
Naposledy upravil KYBLOS dne 28 črc 2013, 12:54, celkově upraveno 2
Důvod: Sloučeny tři příspěvky pod sebou
Ex: CPI tuned, G.Runner 2OO
Malaguti Phantom Max 250
fpc

25+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 47
Registrován: 25 čer 2011, 09:20
Bydliště: Olomouc/Brno
Skútr / moto: Malaguti Phantom Max 250

Re: Malaguti Phantom MAX 250

Příspěvekod TUNER » 01 srp 2011, 09:55

Klucka,nevíte jak se u Phantoma nuluje počítadlo km na výměnu oleje ? Vyměnil jsem Leoše za Phantoma a chtěl bych udělat nějakej servis,tak abych si to odmáznul. ;-) Dííík,jinak za mě velká spokojenost se strojem,je to nebe a dudy )))
Joo a dotaz na kolik vám leze ručička teploměru při běžnej jízdě a když to držíte třeba půl hoďky ostrou jízdou... ;-) Dle tacha MAX dolu z kopce .....149 km/h....myslim že to bude kolem 125-130 real a to mi vyhovuje :)
Můj mazel je Škoda 130 - 1,8 T..........ostatní je druhořadý...:-D

Malaguti MAX 250ObrázekPiaggio X9 500ObrázekT-MaxObrázek
Uživatelský avatar
TUNER

2500+
 
Reputace: 202
Příspěvky: 3747
Registrován: 02 říj 2006, 21:36
Bydliště: Plzeň
Skútr / moto: Malaguti F12 50 + 250 - T-Max
Tuning / úpravy: F-12 50 - závoďák na okruhy - Phantom MAX do práce - T-Max pro radost :)

Re: Malaguti Phantom MAX 250

Příspěvekod fpc » 01 srp 2011, 10:53

8steve: Nad tím sedlem dost vážně uvažuju, neznáš někoho z Brna kdo by to zvládl? Jinak můj Phantom je v servisu, mrknou se mi i na tu teplotu vody, tak sem zvedavej jestli se to bude zahřívat míň..
Ex: CPI tuned, G.Runner 2OO
Malaguti Phantom Max 250
fpc

25+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 47
Registrován: 25 čer 2011, 09:20
Bydliště: Olomouc/Brno
Skútr / moto: Malaguti Phantom Max 250

Re: Malaguti Phantom MAX 250

Příspěvekod TUNER » 01 srp 2011, 12:18

No,stav je celkem slušnej - je to dovoz,takže ještě kolečko běhání a papírování,najeto kolem 14k,jen to chce vyměnit oleje,filtry,svíčku a po sezoně určitě i pneu,nejsou nic moc a navíc jsou divně sjetý. Dam si tam asi Heidenauky K61 se kterejma jsem byl na F15 moc spokojenej. Dunlopky TT92 co jezdim na závodech už by byl moc velkej luxus a jsou měký,že by asi šli rychle do kytek....ale zase bych se nebál to řádně nahnout. Jinak časem přemejšlim o nějakym tom štítku proti větru,nebo se pokusim napasovat ten z leoše,co mi zbyl doma,jak by to s nim vypadalo.. :D
Sedlo - zatim mi to nijak nevadí a na několikasetkilometrové výlety zatim nemam pomyšlení,tak asi necham původní. Těch pár km který budu jezdit to snad snesu v pohodě ;-)
Jinak jízda - paráda,nekroutí se to jak leoš a i brzdy mi přijdou snad lepší než na předchozim phantomu na kterym jsem jel. takže za mě snad poslední skútr na dlouhou dobu :)

EDIT : joo a ještě mě napadlo,otvírají se mi ty dvířka vpravo...takže musim sehnat ten zacvakávací čudlik...prej je stejnej na majesty,tak doufam že za to budou chtít pár desetikorun a ne stovek.... )))
Můj mazel je Škoda 130 - 1,8 T..........ostatní je druhořadý...:-D

Malaguti MAX 250ObrázekPiaggio X9 500ObrázekT-MaxObrázek
Uživatelský avatar
TUNER

2500+
 
Reputace: 202
Příspěvky: 3747
Registrován: 02 říj 2006, 21:36
Bydliště: Plzeň
Skútr / moto: Malaguti F12 50 + 250 - T-Max
Tuning / úpravy: F-12 50 - závoďák na okruhy - Phantom MAX do práce - T-Max pro radost :)

Re: Malaguti Phantom MAX 250

Příspěvekod fpc » 01 srp 2011, 17:59

mě jak se jednou otevřou tak taky nejdou moc zavřít..moc ten prostor nevyužívám. na sedle se dá vydržet okolo 100km v pohodě...nějakej malej štítek bych taky bral...něco jako má runner by bylo ideální
Ex: CPI tuned, G.Runner 2OO
Malaguti Phantom Max 250
fpc

25+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 47
Registrován: 25 čer 2011, 09:20
Bydliště: Olomouc/Brno
Skútr / moto: Malaguti Phantom Max 250

Re: Malaguti Phantom MAX 250

Příspěvekod TUNER » 02 srp 2011, 08:19

Další dotaz - k oleji. Co tam lejete za olej ? V manuálu píšou 10W-40 nebo 15W-50....myslel jsem ale že tam má bejt 5W-40.... Takže přemejšlim že tam dam to samý co leju do škodofky - 10W-50 a bude to nejlepší co pro motor můžu udělat...hlavně když se to pak drží chvilku pod krkem.
Můj mazel je Škoda 130 - 1,8 T..........ostatní je druhořadý...:-D

Malaguti MAX 250ObrázekPiaggio X9 500ObrázekT-MaxObrázek
Uživatelský avatar
TUNER

2500+
 
Reputace: 202
Příspěvky: 3747
Registrován: 02 říj 2006, 21:36
Bydliště: Plzeň
Skútr / moto: Malaguti F12 50 + 250 - T-Max
Tuning / úpravy: F-12 50 - závoďák na okruhy - Phantom MAX do práce - T-Max pro radost :)

Re: Malaguti Phantom MAX 250

Příspěvekod MisaKacenka » 02 srp 2011, 08:25

Nepojedete nekdo na nejakej sraz, tedka? :) rad bych se na Maxoj projel, kdyz ste tu uz 2 konvertovali z leonarda :) jestli je v tom nejakej zazrak ;)
Uživatelský avatar
MisaKacenka

1500+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 2022
Registrován: 25 říj 2009, 22:42
Bydliště: Pardubice - Sweetcow
Skútr / moto: Suzuki GSF 600 Bandit
Tuning / úpravy: Kufr Kappa 42l, Scorpion exhaust, 12V socket, GPS TomTom, zvysene plexi, bile stobo, vystrazne blinkry, sirena, PTT zastavba pro PMR :)

Re: Malaguti Phantom MAX 250

Příspěvekod TUNER » 02 srp 2011, 11:14

Na moto srazy bohužel nejezdim. Max otevření a ukončení moto sezony co se děje v Plzni a to je vše ;-) Ale když pojedeš kolem,neni problem se povozit ;-)
Můj mazel je Škoda 130 - 1,8 T..........ostatní je druhořadý...:-D

Malaguti MAX 250ObrázekPiaggio X9 500ObrázekT-MaxObrázek
Uživatelský avatar
TUNER

2500+
 
Reputace: 202
Příspěvky: 3747
Registrován: 02 říj 2006, 21:36
Bydliště: Plzeň
Skútr / moto: Malaguti F12 50 + 250 - T-Max
Tuning / úpravy: F-12 50 - závoďák na okruhy - Phantom MAX do práce - T-Max pro radost :)

Re: Malaguti Phantom MAX 250

Příspěvekod MisaKacenka » 02 srp 2011, 14:19

No, do Plzne to asi nedopadne ;)
Do Brna mozna na scootu pojedu, jeste se uvidi ;)
Uživatelský avatar
MisaKacenka

1500+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 2022
Registrován: 25 říj 2009, 22:42
Bydliště: Pardubice - Sweetcow
Skútr / moto: Suzuki GSF 600 Bandit
Tuning / úpravy: Kufr Kappa 42l, Scorpion exhaust, 12V socket, GPS TomTom, zvysene plexi, bile stobo, vystrazne blinkry, sirena, PTT zastavba pro PMR :)

Další

Zpět na 150-250ccm skútry

 
  • Podobná témata
    Odpovědi
    Zobrazení
    Poslední příspěvek

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 3 návštevníků

cron