Ahoj, chci se u svýho maxe podívat na stav řemene, ale abych mohl shodit kryt varia musím mít zablokovanou kliku...je na to nějakej fígl jako je např. zastavovač pístu u 2T 50ccm? Nechce se mi kvůli takové blbosti do servisu...díky
Jinak k té maximálce..mě dá 130 v pohodě...120 je tam za chvilku...někde na netu sem vyčetl že zrychlení z 0 na 100 je za 11sec
já ho ani nechci vyměňovat...jen se podívat v jakým je stavu, prostě jen sundat dekl varia, chci se mrknout i jestli je tam origo varec aby se mi nestalo to co na minulým skútru, že sem jel na výměnu varce za multivar a on už tam byl Polini varec
brání mi tam ta matka co je u spojky, dvojku za ten utahovák dávat nechci
nějaký levnější řešení asi není co?...skútr sem si teď dovezl, ještě nemám ani RZ, má najeto 30tis. tak bych nerad aby tam byl třeba ještě origo řemen a někde mi rupnul..na minulym runneru 200 odesel právě pred 30TIS.
jinak 130 podle tacha...jen jsem ho zatím projel kousek po dálnici a z kopce sem měl 140 tacho, plexi nemám
Runner 200 má v TP maximalku 120 takže podle mě na 250ccm ta 130kmh není až tak nereálná
ale až budu mít značku tak to schválně zkusim s GPS
26.6. edit:161
a to má standartně každej Leoš nebo ten TP někdo už přepisoval? já toho runnera měřil GPS, ale už sou to snad tři roky, tak si nepamatuju kolik to naměřilo..tobě jede phantom kolik podle tacha?
jinak koukal sem na ten blokovací klíč a myslím, že by mi byl stejně k ničemu, protože jak bych blokoval spojkovej zvon když bez toho zablokování nemůžu sundat ani kryt variátoru?
8steve: měl bych ještě pár dotazů, tak kdybys měl chvilku, byl bych vděčný
1. Jak se nastavují hodiny?
2. Kdy se rozsvítí rezerva? Třeba teď mi ručička ukazuje skoro už na poslední čárku u D a kontrolka pořád nesvítí
3. Je normální, že při brždění se ozývá takovej tichej bzučivej zvuk, stejnej jako když otočím klíčkem do polohy zapnuto a rozsvítí se budíky?
4. Jak se má správně vypínat motor? stačí normálně klíčkem nebo se má používat to červený tlačítko na vypínání motoru a pak až otočit klíčkem? Díky:)
28.6. edit:Náhodou nevíš kde splašit manuál? google nic moc zadarmo neví... nikdy sem si nemyslel, že bych ho ke skútru potřeboval, ale nastavování těch digi budíku mi vrtá hlavou...
Taky máš na budíku pořád ikonu baterie? nebo to znamená, že ta má je už K.O. ...
Jinak už mám všechny potřebný věci vyměněny/opraveny a zítra už snad dostanu techničák a značku...ještě zkontrolovat řemen a nastavit ten budík a budu spokojen...
Např. dnes sem zjistil, že to hlásí i počet kilometrů najetých na oleji...ten sem včera měnil ale stejně mám u OIL něco přes 2000km a netuším jak to vynulovat...
29.6. edit:Tak už sem na to přišel
jak je tam taková ta stupnice vlevo na km/h, kde přibývají políčka s rostoucí rychlostí a naopak tak to samé jde nastavit na baterku...že tam svítí ikona baterie a stupnice ukazuje jestli je nabitá nebo vybitá...nastavil sem si tam zpátky ty kmh a ikonka zmizela
hodiny se teda nastavují držením MODE, stejně tak se i nulují kilometry z "denního" počítadla...jen ten olej ne a ne vynulovat...ale tak na to už s..... pes
jojo stačí to držet a začnou pomalu naskakovat minuty a po chvilce se to rozběhne rychleji
Zkus se podívat popř. napsat
http://www.jksmoto.cz/Od nich mám skútra já a mají tam plexi a kufrů habaděj...třeba konkrétně můj byl s plexi a kufrem, ale dávají to za příplatek a já nic z toho nepotřeboval tak sem jim to tam nechal... jsou sice z ČB, ale třeba byli ochotní poslat poštou..
cenu plexi nevím, ale za kufr chtěli 800..
edit: aha, tak koukám, že už je znáš
No taky sem to teď četl, doufám, že budu vyjímka...mno popravdě sem to plexi na vlastní oči neviděl, na fotkách v inzerátu bylo, ale na místě byl skútr jen s kufrem, ale týpek se o něm zmiňoval, že ho mají a uvnitř se jich pár povalovalo, ale nijak sem je nezkoumal...ono i ten kufr byl tragickej za ty prachy, hafo poškrábanej a jeden pant urvanej
a na tom skutr-vrakovisti v hrušovanech u brna by se něco nenašlo...sem se tam díval ještě na vespu a k té bylo taky plexi zvlášť...třeba by se tam časem něco objevilo nebo by se dalo s nima domluvit...
http://www.skutr-obchod.cz/rozcestnik/4.7. edit:Teď mi pro změnu vrtá hlavou velikost nádrže... na netu píšou 9,4l... já ale po rozsvícení rezervy natankuju jen 6,5l až po hrdlo nádrže a na to ujedu jen 150km..
no rezerva se mi rozsvítí až ručička leží, jak jsi psal...vezmu asi nějakej benál do petky a pojedu se projet dokud to nechcípne a uvidí se
5.7. edit:Takže změřeno. Od natankování plné po první chcípnutí sem najel 213km. Z toho 80km po dálnici víceméně pod plným plynem a 40km v tandemu. Rezerva se rozsvítila při 144km takže to vychází na skoro 70km na rezervu.
Podobně tomu bylo i u Runnera, kterej měl nádrž 12l na z toho 2l byla rezerva.
6.7. edit:jak to zdechlo tak sem dolil něco přes litr, dojel pár km k pumpě a natankoval asi 8,5l ...spotřeba vychází na 4,4 ale jezdím zatím dost svižně
další nádrž zkusím projezdit po městě a okreskách podle předpisů..