No právě já to mám město/výlet odhadem 80/20, většinu času do a z práce a po městě a přilehlém okolí,výlet sem tam cca 1- 2x měsíčně,většinou sólo. Tím pádem už striktně netrvám na celokapotáži, byť se mi líbí víc,ani nepotřebuju raketu, ale koukám i po jiných skútrech.Prostě je potřeba si opravdu důkladně rozmyslet co a jak.
Další věc je,že na to moje ježdění bohatě stačí 200- 300 ccm motor,víc opravdu není potřeba. Kdybych zamhouřil obě oči, stačila by i 150tka. Prostě lehkej obratnej strojek,ale aby zas pobral případný nákup. Karton mléka to sice nebude, ale na víkend toho taky zrovna není málo.
No a kdyby to bylo bezporuchový a jezdil na vodu
,tak už bych byl na vrcholu blaha.
Jen bych si ještě naň chtěl sednout,ale Pilsen mám poněkud z ruky.
A další limit jsou tititi. Na novýho není a asi bych požadovaných x desítek tis. ani nedal s tím,že vyjedu ze dveří saloonu a 10.tis je pryč a bál jsem se, že mi ho někdo obejde s korunou, urve zrcátko, nedej bože ho čórne. Zbývá bazar, anebo konkrétní prodávající osoba. Všechny tři možnosti jsou sázka do loterie,u novýho je výhoda záruka a menší předpoklad,že koupíš špatnej kus. Holt jsem udělal chybu, že jsem toho svýho červenýho draka prodal. (nový majitel Tomikcesko, viz Mal.Madison 250)
Nicméně díky za informace k tomuhle Italskýmu klenotu. Je to silnej favorit.
Do Plzně zdraví Jirka.
edit:Díky Steve, potvrzuješ moje úvahy.
Jinak tady je odkaz na pěkně napsanej článek o cestování na 125ce.
http://motoride.sk/c/2159/honda-dylan-t ... ocnik.html