Tak už víš kde byl problem ? Co rozvody nebo řídící jednotka ?
Já teď zkoušel jezdit tak nějak na pohodu..cca do 90 km/h - dle tachometru a do 6000 otáček,což je cca tak do 80 dle GPS. Zajímalo mě za kolik by se dalo jezdit tímto stylem. Bylo to sice utrpení a párkrát jsem samozřejmě maximální hodnoty přelezl,ale snaha byla opravdu velká a výsledek se dle mého dostavil.
Po ujetí 199,6 km jsem natankoval 6,5 litru,takže cca 3,25 litru na 100 km,což na karburátorovou 250ku neni špatný. Myslim že stejnou rychlostí by mohla jezdit i seriová vyladěná 50ka ve dvoutaktu se stejnou spotřebou,ale již bez výkonové rezervy na předjetí či jízdu ve dvou.....))))) Myslim že minimum při šnečí jízdě a opravdu příkladnym pudu sebezáchovy,kterou já bohužel nemam,by se dalo jet něco kolem těch 3 litrů.....ale to už je economy rallye a to už jsem si rovnou mohl koupit PCXko a pokořovat hranici 2 litrů )))))
No nic,jsem spokojenej se spotřebou a tim jak to jede,na těch 11 km do práce a 11 zpátky je to ideální stroj. Když se za něj tahá jezdí kolem 4 - normální jízda kolem 3,5 a to je cca to co jsem si představoval
Po asi 1200 najetých km,mám průměr 3,81l/100km
2.9. edit:Nj,asi to udělali jen kvůli emisím a euro 3 aby mohli vyrábět/prodávat v klidu dál
Naposledy upravil
KYBLOS dne 28 črc 2013, 12:58, celkově upraveno 1
Důvod: Sloučeny dva příspěvky pod sebou