Žárovky HS 1 35/35W jsou správně, 55W nemají smysl, jas hodně poklesne, protože to altík neutáhne, vyzkoušeno. Jednu sezónu jsem také jezdil s bixenony 4300K, což byl obrovský + rozdíl, ale cokoli neoriginálního včetně ledžárovek oslňuje, ať to seřídíš jak chceš a protijedoucí auta na tebe začnou blikat a než být s tímhle viníkem dopravní nehody, protože někoho oslním, raději jsem nakonec vrátil původní HS1 35/35W. Bylo to v r.2008, možná je dnes konstrukce ledžárovek na vyšší úrovni, ale určitě nejsou schválené jako náhrada předepsaných původních vláknových žárovek, jen v nových vozidlech z prvovýroby, které mají jinou geometrii.
Světlomety seřizovat jdou jako celek klasicky plastovým ozubeným kolečkem nahoru/ dolů - hýbe se oběma současně, přístup je šroubovákem zespodu (horší přístup), nebo pohodlněji shora po demontáži plexi, můžeš zkusit, zda to trochu pomůže. Na B650 byly světlomety nastaveny zbytečně vysoko a byl jsem překvapen, jak se podstatně zlepšila viditelnost po správném seřízení.
Ale obecně - Madisony 150 (250?) svítí špatně, čím starší, tím hůř (zašlé plexikryty a chrom v parabolách) ve městě to snad ještě stačí, ale mimo s protijedoucími auty není skoro vidět do zatáček.
Tak ať se daří s Madisonem
Servisní manuál str. 120:
The adjustment of the luminous beam
can be carried out by acting, from
below, on the nut ring located into
the lamp, under the shield (F. 6),
or in absence of the front shield,
from above, acting on the nut ring
Madison seřizování světel.JPG
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.