Diskuze o skútrech větších objemů.
16 čer 2007, 12:33
no myslím, že kewlar řemen a variator moc neuškodí
důvodů, proč jsem nekoupil K 400 je více a tady to je tak trochu i o tunningu
16 čer 2007, 18:27
jo, tohle určitě jen prospěje
16 čer 2007, 21:43
[quote=roman.mara]no myslím, že kewlar řemen a variator moc neuškodí
důvodů, proč jsem nekoupil K 400 je více a tady to je tak trochu i o tunningu
[/quote]
To by mě zajímalo, jaký důvody jsi měl na mysli
17 čer 2007, 09:23
to phony:
asi největší byli finance, to známe skoro všichni, teda myslím
navíc se mi naskytla výhodná koupě prakticky nového stroje,
nechtěl jsem nic olítaného a starého, když už jsem se rozhodl
zadlužit
i když to není zas tak důležité, spotřeba je u 250 fakt super
a co 250 znáte, tak jízdní vlastnosti jsou very very good
no a navíc se těším na tunning
u K 400 snad ani není nutný, ten musí šlapat i v seriovce
kdo už mě zná, tak ví jak jsem do úprav svých miláčků zblázněný
jinak chvála Madisonům, ať nám to kluci jezdí
17 čer 2007, 16:15
Ahoj Romane,psal jsem ti na icq ale neozval jsi se tak píšu znova ,prozbu o manuál jestli by jsi byl tak laskav na madisna250 dík venca
[/quote]
17 čer 2007, 20:59
taky bych ho bral
26 čer 2007, 15:55
2 RIKO
Ovládání toho digitálního displeje u Madisona se dost blbě popisuje, nicméně mám originální manuál, takže ti můžu oskenovat inkriminované stránky. Vyber si akorát jaký originál chces anglicky, německy, francouzsky, italsky, španělsky. Originál nabízím proto, že český překlad je bídný a ještě jsou v něm bídné obrázky, nicméně pokusím se jej oskenovat taky. Jsem to ale hodný, co? Vystavím ti to na nějakém svém webserveru.
26 čer 2007, 20:35
dík mám italský,ale tomu nerozumím,tak jsem chtěl český at si to mužu přečíst,jinak dík B)
26 čer 2007, 21:09
Manuál k palubnímu počítači na Madisonu
1. strana
2. strana
Naposledy upravil
Chrt dne 26 čer 2007, 21:09, celkově upraveno 1
27 čer 2007, 08:47
[quote=Chrt]2 RIKO
Ovládání toho digitálního displeje u Madisona se dost blbě popisuje, nicméně mám originální manuál, takže ti můžu oskenovat inkriminované stránky. Vyber si akorát jaký originál chces anglicky, německy, francouzsky, italsky, španělsky. Originál nabízím proto, že český překlad je bídný a ještě jsou v něm bídné obrázky, nicméně pokusím se jej oskenovat taky. Jsem to ale hodný, co? Vystavím ti to na nějakém svém webserveru.[/quote]
díky za nabídku, ale v anglině to mám taky navíc mi to roman trochu osvětlil
27 čer 2007, 08:50
Ha, já jsem to zapomněl napsat. Ty stránky co jsem tu dal jsou v češtině. Nějak jsem si ti popletl, grafická kvalita českého manuálu je normální.
27 čer 2007, 09:09
jen mě štve že, že pořád i po výměně oleje bliká ta kontrolka na výměnu oleje
27 čer 2007, 11:23
v tom manuálu se píše, že blikání té kontrolky ti zruší jen v autorizovaném servisu
kdybys chtěl, mám na ně kontakt
jinak mám manuál v češtině a je celkem dobrý, jen má moc stran, snažím se ho doma
oskenovat, ale jsem moc zaměstnaný, tak to jde pomalu, ale bude
27 čer 2007, 14:47
asi budu potřebovat ten servis, dneska jsem jel na evidenčku a když jsem se vracel zatáčkou stejnou jako před půl hodkou, byl tam ten stěrčíček co s tím látaj silnice, složil jsem to jak srnu, odřenej, ale snad to nějak dám dohromady co nedám do kupy je blinkr a zadní světlo, nemáte někdo kontakt na vrakáč nebo na nějakej servis nebo link na netu, díkes :thinking:
27 čer 2007, 15:26
Mám Malaguti Madisona 250 S, tj. starší model, ale tam na vynulování servisního intervalu u výměny oleje nemusíš do servisu. Stačí zároveň držet stisknuté tlačítko Mode a zapnout klíček. Pak se nastaví zase výměna oleje na 3000 km. Vanil