Diskuze o skútrech větších objemů.
Odeslat odpověď

16 čer 2007, 12:33

no myslím, že kewlar řemen a variator moc neuškodí

důvodů, proč jsem nekoupil K 400 je více a tady to je tak trochu i o tunningu ;) ;) ;)

16 čer 2007, 18:27

jo, tohle určitě jen prospěje

16 čer 2007, 21:43

[quote=roman.mara]no myslím, že kewlar řemen a variator moc neuškodí

důvodů, proč jsem nekoupil K 400 je více a tady to je tak trochu i o tunningu ;) ;) ;)[/quote]

To by mě zajímalo, jaký důvody jsi měl na mysli :D

17 čer 2007, 09:23

to phony:

asi největší byli finance, to známe skoro všichni, teda myslím

navíc se mi naskytla výhodná koupě prakticky nového stroje,
nechtěl jsem nic olítaného a starého, když už jsem se rozhodl
zadlužit

i když to není zas tak důležité, spotřeba je u 250 fakt super
a co 250 znáte, tak jízdní vlastnosti jsou very very good ;)

no a navíc se těším na tunning

u K 400 snad ani není nutný, ten musí šlapat i v seriovce

kdo už mě zná, tak ví jak jsem do úprav svých miláčků zblázněný

jinak chvála Madisonům, ať nám to kluci jezdí ;) ;)

17 čer 2007, 16:15

Ahoj Romane,psal jsem ti na icq ale neozval jsi se tak píšu znova ,prozbu o manuál jestli by jsi byl tak laskav na madisna250 dík venca :)
[/quote]

17 čer 2007, 20:59

taky bych ho bral

26 čer 2007, 15:55

2 RIKO
Ovládání toho digitálního displeje u Madisona se dost blbě popisuje, nicméně mám originální manuál, takže ti můžu oskenovat inkriminované stránky. Vyber si akorát jaký originál chces anglicky, německy, francouzsky, italsky, španělsky. Originál nabízím proto, že český překlad je bídný a ještě jsou v něm bídné obrázky, nicméně pokusím se jej oskenovat taky. Jsem to ale hodný, co? Vystavím ti to na nějakém svém webserveru.

26 čer 2007, 20:35

dík mám italský,ale tomu nerozumím,tak jsem chtěl český at si to mužu přečíst,jinak dík B)

26 čer 2007, 21:09

Manuál k palubnímu počítači na Madisonu
1. strana
2. strana
Naposledy upravil Chrt dne 26 čer 2007, 21:09, celkově upraveno 1

27 čer 2007, 08:47

[quote=Chrt]2 RIKO
Ovládání toho digitálního displeje u Madisona se dost blbě popisuje, nicméně mám originální manuál, takže ti můžu oskenovat inkriminované stránky. Vyber si akorát jaký originál chces anglicky, německy, francouzsky, italsky, španělsky. Originál nabízím proto, že český překlad je bídný a ještě jsou v něm bídné obrázky, nicméně pokusím se jej oskenovat taky. Jsem to ale hodný, co? Vystavím ti to na nějakém svém webserveru.[/quote]

díky za nabídku, ale v anglině to mám taky navíc mi to roman trochu osvětlil

27 čer 2007, 08:50

Ha, já jsem to zapomněl napsat. Ty stránky co jsem tu dal jsou v češtině. Nějak jsem si ti popletl, grafická kvalita českého manuálu je normální.

27 čer 2007, 09:09

jen mě štve že, že pořád i po výměně oleje bliká ta kontrolka na výměnu oleje

27 čer 2007, 11:23

v tom manuálu se píše, že blikání té kontrolky ti zruší jen v autorizovaném servisu

kdybys chtěl, mám na ně kontakt

jinak mám manuál v češtině a je celkem dobrý, jen má moc stran, snažím se ho doma
oskenovat, ale jsem moc zaměstnaný, tak to jde pomalu, ale bude ;)

27 čer 2007, 14:47

asi budu potřebovat ten servis, dneska jsem jel na evidenčku a když jsem se vracel zatáčkou stejnou jako před půl hodkou, byl tam ten stěrčíček co s tím látaj silnice, složil jsem to jak srnu, odřenej, ale snad to nějak dám dohromady co nedám do kupy je blinkr a zadní světlo, nemáte někdo kontakt na vrakáč nebo na nějakej servis nebo link na netu, díkes :thinking:

27 čer 2007, 15:26

Mám Malaguti Madisona 250 S, tj. starší model, ale tam na vynulování servisního intervalu u výměny oleje nemusíš do servisu. Stačí zároveň držet stisknuté tlačítko Mode a zapnout klíček. Pak se nastaví zase výměna oleje na 3000 km. Vanil
Odeslat odpověď