Diskuze o skútrech větších objemů.
Odeslat odpověď

Re: MALAGUTI MADISON 250 RS

12 úno 2010, 20:27

Pokud by ti nestačily tyto informace viewtopic.php?f=4&t=412&start=30 , tak napiš SZ Gullwingovi, který tento novější model měl a mohl by ti poradit :wink:

Re: MALAGUTI MADISON 250 RS

12 úno 2010, 21:02

Díky za navedení na základní info. Jen jsem měl dojem, že tam taky jsou hodiny ale asi se pletu. I když tam nějaký hodiny běžely. tak nevím,

Re: MALAGUTI MADISON 250 RS

12 úno 2010, 21:19

To ovládání displaye není až tak složitý....já už si to přesně nepamatuju,ale zkus následující:krátkým stiskem tlačítka se posunuješ mezi kilometrama (denní,celkové,čas)a jakmile se dostaneš na zobrazení otáček(km) a ostatní je proškrtnutý,tak delším podržením tlačítka se přehodí km (ot) a krátkým cvakáním tlačítka se cyklus opakuje.
Denní kilometry vynuluješ tak,že si je naladíš a pak tlačítko držíš tak dlouho,až se vynulujou(cca 5sec).
Nastavení intervalu výměny oleje,když se zobrazí,se dělá tak,že podržíš tlašítko a klíčkem vypneš a opět zapneš elektriku a držíš,dokud se nenastaví interval.
Hodiny - najedeš na ně a držíš,až začnou blikat hodiny.Pak pustíš,zmačkneš znova a buď po jedné přecvakáváš,nebo držíš,až začnou běžet rychle.Pustíš na požadované hodnotě,klikneš,minuty to samé.Je to jak při seřizování digitálek.
Je možný,že se ten postup bude trochu lišit,můžou být přednastaveny ještě jiné hodnoty,které Sko nemělo.Nedřív jen cvakej,aby sis udělal obrázek,kolik hodnot se Ti zobrazí,než se dostaneš zpátky na začátek.Ty údaje jsou pořád stejné,jen jednou svítí otáčky a po přecvaknutí kilometry(velká čísla vlevo na displayi).Osobně jsem tam měl otáčkoměr,dvojí kilometry se mi zdály zbytečné.
Hodně zdaru.Jirka

Re: MALAGUTI MADISON 250 RS

12 úno 2010, 21:27

No podle toho tvýho návodu bych to měl zvládnout. Zítra půjdu navštívit mazlika do garáže a zkusim to. Co mě překvapilo, že jak je pod nulou, tak pořád dole píše ICE. Asi mi chce dát najevo, že mu je zima :wink: :wink: Sakra už aby ta bílá romantika slezla, už ho chci taky projet.

Re: MALAGUTI MADISON 250 RS

12 úno 2010, 21:51

Držím palce.
To hlášení "ICE" bude jednak spíš výstraha pro šíleného drivera,aby si nerozbil kokos a radši zaplul do hospody,druhak varování,abys počítal s možností namrzlýho palivového potrubí,zmrzlý zkondenzovaný vody v palivu a tím pádem i s trucujícím skůtrem,a do třetice aby ses pořádně oblíknul. :D
Kdybys ještě něco potřeboval,tak zavolej nebo napiš.Jen zítra večer nemakám,jdem na ples.Jirka

Re: MALAGUTI MADISON 250 RS

25 úno 2010, 19:51

Tak jsem dneska chtěl skůtřiku ukázat sluníčko, ale nenatočil jsem. Baterka sice trochu zatočila, ale na nastartování to nestačilo. Takže mě čeká jarní nákup baterky. Jenže na stávající baterce nemám napsaný hodnoty. Stejně to nemusí být originál. To, že to bude 12 voltů mě samozřejmě napadlo, ale kolik má mít Ah ? Popřípadě čeho se ještě držet?

Re: MALAGUTI MADISON 250 RS

25 úno 2010, 20:15

Ja tam měl Yuasa 12V/8(9)Ah,pokud si dobře vzpomínám.Hlavně oměř kastlík,aby se tam vešla,abys nekoupil sice elektricky správně,ale rozměrama nepoužitelnou.A bacha na polaritu,někteří výrobci mají kontakty opačně.Pak bys musel čarovat s drátama. :D Zlom vaz.Jirka

Re: MALAGUTI MADISON 250 RS

25 úno 2010, 20:25

Jirko díky. Myslel jsem, že to bude víc než 8, 9 Ah. Škoda, že Malaguti zapoměl u Madisona udělat taky nakopávačku :roll:

Re: MALAGUTI MADISON 250 RS

25 úno 2010, 20:41

Není zač.S tou nakopávačkou nevím...kdyby Tě pinčl nakop...dost to bolí :D .Roztlačit se nedá :( ...
V Kymovi je 12Ah pro půllitrovej motor...Jirka

Re: MALAGUTI MADISON 250 RS

25 úno 2010, 20:46

Enemy: Neházej baterku do obilí! Hoď jí na chytrou nabíječku, zapni opravný režim a drž si palce :D

Re: MALAGUTI MADISON 250 RS

25 úno 2010, 21:40

Vzpomínám si, že mě to myslím ICE nepsalo ale začal blikat údaj s teplotou pod 4 st C. Měl jsem tam na počítači i stav baterie. Baterka je na RS myslím 12Ah a nemusí být gelová, jelikož stojí. Já jí gelovou tedy neměl a doléval jsem jí.

Re: MALAGUTI MADISON 250 RS

25 úno 2010, 22:13

Baterku jsem hodil na nabiječku. Mám takovou, co postupně ubírá, podle toho, kolik baterka potřebuje. Baterka vydržela po nabití v garáži čtrnáct dní. Asi už je na konci životnosti. Zítra jí dám do skůtra a když počasí dovolí, tak ho o výkendu projedu. Na jaře, ale opravdovým jaře, prostě koupim novou.

27.2. edit:
Tak počasí by projížďku povolilo, baterka byla ale rozhodně proti. Po celodenním nabíjení se na displeji objevilo pět čárek. Při zmáčknutým starteru motor točí, na displeji jedna čárka a motor nechytne. Prostě baterka K.O. V Náchodě, kde se tady nejblíž baterky prodávaj, bohužel motobaterky ještě nemají připravený (nalitý a nabitý) k prodeji. Asi je budu muset pořádně otravovat aby si pospíšili.

Re: MALAGUTI MADISON 250 RS

27 úno 2010, 18:36

Ahoj,
no vidíš,mě by baterka zas jízdu odkejvala,ale od 6.jsem byl v práci,doma ve 13,a po obědě totálně K.O. až skoro doteď.Ibané,jaro ještě není,i když motorky se začínají rojit.. :D Tak snad jindy.Jirka

Re: MALAGUTI MADISON 250 RS

19 bře 2010, 19:31

Český manuál na Madison RS 250 jsem hodil na http://www.ulozto.cz
http://www.ulozto.cz/4153532/manual-madison-rs250.pdf
Myslím, že se bude hodit i někomu dalšímu.

Mám problém s ukazatelem stavu paliva. Po zapnutí kláčku nastoupá jako by byla plná nádrž, i když je v nádrži kulový. Po vypnutí klíčku zase ručička pomalu klesne. Kde je zakopaný pes?
Naposledy upravil KYBLOS dne 13 čer 2013, 16:52, celkově upraveno 1
Důvod: Sloučení dvou příspěvků pod sebou

Re: MALAGUTI MADISON 250 RS

19 bře 2010, 19:54

skuz kostru jestli neni vadna nebo sekli plovak
Odeslat odpověď