Malaguti Madison 250 RS

Diskuze o skútrech větších objemů.

Příspěvekod jirka04 » 09 lis 2008, 13:50

Ahoj,koukám,žes neodolal a přezbrojil.Podle fotky má to RSko pěknou díru na práci.Já tam mám takový lichoběžník cca 15x15,takže toho místa na práci mám o hodně míň.Taktak na jednu ruku.A tu hrazdu,která drží světla,už někdo lepil,bo je očividně opravovaná.Opravdi ti Taloši s těmi skůtry nezacházejí zrovna v rukavičkách.Zdraví J. :( :D
jirka04

500+
 
Reputace: 1
Příspěvky: 733
Registrován: 03 čer 2007, 15:24

Příspěvekod mirsil » 09 lis 2008, 18:36

Ty rozměry sedí, naměřil jsem také 15 na 15 a tam jak mám ty ballasty už je to dál uzavřené ;)
Naposledy upravil KYBLOS dne 13 čer 2013, 16:43, celkově upraveno 1
Důvod: Citace posl. příspěvku
Profil motorkari.cz / Montážní návody / Rajče / Youtube / 739 226 818 WhatsApp Mirek
Uživatelský avatar
mirsil

1500+
 
Reputace: 222
Příspěvky: 1832
Registrován: 24 úno 2008, 08:07
Bydliště: Zahnašovice ZL
Skútr / moto: SB 650 K9 exe. Do 11/2011 Malaguti Madison 150
Tuning / úpravy: V profilu motorkari.cz

Příspěvekod tom.boy » 09 lis 2008, 22:16

[quote=mirsil][quote=tom.boy]Nikdo neblika jo?! me kazdy v noci zdravi :-)[/quote]

Mám světla seřízené do spodní polohy, možná na každém skútru záleží jak moc se s nimi dá hýbat a jaký je tvar paraboly. Když se do tlumených světel dívám zepředu zhruba tak jak to je vidět z protijedoucího auta tak mám z toho dobrý pocit, myslím, že je to stejné, jako když potkávám auta se seřízenými xenony. Samozřejmě, že xenony svítí podstatně víc než halogeny a pokud je cesta trochu zvlněná a skútr se houpe, nebo se s někým potkám na horizontu, oslním ho - ale to on mě taky i s halogeny. Zatím jsem měl jen jednu testovací jízdu, takže uvidím co dál, ale pokud by se množily nějaké negativní reakce snažil bych se upravit seřizování tak aby šly světla ještě více dolů. Jezdím teď hodně potmě a přestože cestu znám tak je to s orig světly občas o hubu - hrbolaté zatáčky, díry. krajnice bez lajn, listí a když poprší 2x hůř - však to znáš, takže se snažím přežít a samozřejmě také aby přežili ostatní. Tom.boyi a jak to vidíš ty - xenonuješ už dost dlouho a budeš se xenonit i dál nebo je to s tím blikáním tak zlé ? :o[/quote]

xenonovat budu dal, je to super. narizeny to mam dost vysoko, abych dobre videl, a dolu to teda davat nebudu. ono totiz spousta lidi do toho svetla cumi, potom blikaj ze je to oslnuje. napriklad moje mama, ta kouka jak mura do protijedoucich svetel a pak mzoura. jen si asi taky poridim ten bixenon, abych jim to moh vracet :p
ObrázekGoogle ° www.tomas.in ° Srazy na Strahově jsou tady ° Srazy ve Středoklukách jsou tady °
Uživatelský avatar
tom.boy

1500+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 1779
Registrován: 02 říj 2006, 21:36
Bydliště: Praha Tel: 608444044
Skútr / moto: YAMASAKI Extra Super Grand DeLuxe Sport 50

Příspěvekod venca » 10 lis 2008, 20:57

Zdravím,Malagutka je na prodej více na Bazar -nákup-prodej níže v rubrice.
tel.720388448,kutil.venca@seznam.cz,vysílačka -alinco DJ-S45
venca

250+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 344
Registrován: 10 dub 2007, 20:43
Bydliště: Kateřinice NJ
Skútr / moto: -Malaguti Madison250prodaná,honda deauville650

Příspěvekod mirsil » 11 lis 2008, 10:47

Škoda, žes neprodával v únoru, asi bych neváhal :rolleyes:. Tak ať se brzy někdo najde a podpoří naši tlupku. ;) :D

Tak už jsem konečně přišel na to, co je příčinou vibrací při klidnějším rozjezdu a v nižších otáčkách při jízdě. Samozřejmě že něco si přidá i vůle mezi čepem variátoru a futrem v polořemenici ale zásadní příčinou byla vůle v uložení zadní vidlice a to konkrétně mezi spojovací hřídelí obou stran uložení a vnitřními kroužky ložisek. Hřídel se pod ložisky postupně vymačkává - více na straně variátoru - tam jsem naměřil 0,25mm, na druhé str.0,1 a při menším zatížení se vibrace od motoru přes tyto vůle přenáší do rámu. Při větší akceleraci a rychlostech jsou v uložení větší tlaky, vůle se vymezí a vibrace přestanou. Vůle se dá zjistit když se skútr stojící na kolech chytne za grip řidítek a zacloumá se jím příčně ze strany na stranu - ozývá se kovové klepání, anebo i na hlavním stojanu - je to zespodu vidět, ale musí k tomu být další cloumač :D Takže nakonec celkem blbost, stačí vyměnit spojovací hřídel a popř. ložiska pro sychr. Zajímavé jenom bude kde všude skůtr podepřít aby se po vytažení hřídele obě půlky nevydaly na opačné světové strany :D. Myslím že se tato závada časem projeví u všech starších Madisonů, tak abyste zbytečně nebádali jako já ;) http://www.dailymotion.com/wwwskutrforu ... f3414_auto
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.
Naposledy upravil mirsil dne 11 lis 2008, 11:21, celkově upraveno 1
Profil motorkari.cz / Montážní návody / Rajče / Youtube / 739 226 818 WhatsApp Mirek
Uživatelský avatar
mirsil

1500+
 
Reputace: 222
Příspěvky: 1832
Registrován: 24 úno 2008, 08:07
Bydliště: Zahnašovice ZL
Skútr / moto: SB 650 K9 exe. Do 11/2011 Malaguti Madison 150
Tuning / úpravy: V profilu motorkari.cz

Re: MALAGUTI MADISON 250 RS

Příspěvekod startik » 24 úno 2009, 16:07

Ahóój, tak jsem zase zde:-). O víkendu jsem odplachtoval (pak zas zaplachtoval) a těšil jsem se na jaro:-). Mám prosbu. Musím koupit novou baterku a chtěl jsem se zeptat na zkušenosti. Měl jsem tam originál 9Ah, ale myslím si, že by větší nebyla na škodu. Poradíte někdo? A normální, nebo gel? Kamarád má gelovku a kažký rok kupuje novou, přes zimu se úplně vybije, tak nevím. Díky za rady.
Uživatelský avatar
startik

25+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 38
Registrován: 20 úno 2008, 16:23
Bydliště: Znojmo
Skútr / moto: Suzuki Burgman AN 250

Re: MALAGUTI MADISON 250 RS

Příspěvekod mirsil » 24 úno 2009, 18:54

Ahoj startíku ,to jsem rád, že se po čase ozval nějaký Madisonman. Baterii mám gelovku YUASA YT12A-BS 9,5Ah. Sice je trochu dražší než normální - stála kolem 2000 - ale rozhodně je kvalitní a má ve srovnání s ostatními vysoký startovací proud - 175A což je na scootu bez nakopávačky dost fajn. A také samože není potřeba nic dolévat. Pokud s ní má kámoš problémy a po roce ji vyhazuje tak je určitě někde zakopaný pes - možná má špatné dobíjení, ( doporučuji mít na scootu voltmetr - dělají se takové kombinované s teploměrem a pokud je nějaký problém, hned o tom vím ) nebo velkou spotřebu díky nějakým přidaným watíkům ( H4 vpředu ) a také je přes zimu potřeba občas dobít ( říká se pokud klesne napětí na svorkách pod 12,5V ) a nebo mít baterku zapojenou na nějaké udržovací ( chytré )dobíječce ze které může sosat celou zimu. Gelovka je dost háklivá na totální vybití a pokud v něm setrvá delší dobu už se z toho většinou nevzpamatuje. Ty gelovky jsou i levnější RMS je kolem 1400 a to už je od normálních asi jen 400 Kč.
A jinak Gelové akumulátory jsou při stejné kapacitě menší a lehčí a mají při stejné kapacitě vyšší startovací proud a proto se dají použít akumulátory s menší kapacitou.
Nějaké letité zkušenosti s gelovkami nemám ale informací se dá sehnat na netu dost a tady na fóru myslím že jsou gelovky v převaze. Pokud má někdo zásadně jiný názor, tak se určitě ozve :lol:
Ať se ti daří :wink:
Profil motorkari.cz / Montážní návody / Rajče / Youtube / 739 226 818 WhatsApp Mirek
Uživatelský avatar
mirsil

1500+
 
Reputace: 222
Příspěvky: 1832
Registrován: 24 úno 2008, 08:07
Bydliště: Zahnašovice ZL
Skútr / moto: SB 650 K9 exe. Do 11/2011 Malaguti Madison 150
Tuning / úpravy: V profilu motorkari.cz

Re: MALAGUTI MADISON 250 RS

Příspěvekod startik » 25 úno 2009, 12:06

:-) Díky moc, jdu na to kouknout na web.
Uživatelský avatar
startik

25+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 38
Registrován: 20 úno 2008, 16:23
Bydliště: Znojmo
Skútr / moto: Suzuki Burgman AN 250

Re: MALAGUTI MADISON 250 RS

Příspěvekod Gullwing » 25 úno 2009, 12:30

Já tam měl origo klasiku. Je tam nastojato a tak to není problém (pokud často neleháš) Větší by se mi tam teda nevešla. Už takhle to byl problém se tam s kabelama vejít. Třeba tady za 675,-
http://www.nejlevnejsiautobaterie.cz/in ... ts_id=3857
Uživatelský avatar
Gullwing

1500+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 1659
Registrován: 24 dub 2007, 14:21
Bydliště: Praha 6
Skútr / moto: Suzuki B400 K8

Re: MALAGUTI MADISON 250 RS

Příspěvekod mirsil » 25 úno 2009, 18:15

Tak ta moje gelovka má rozměry 150x87x105 (dxšxv), ta co píše Gullwing 136x76x140 takže kabely se vlezou v pohodě protože je o 3,5cm nižší a taky ten startovací proud je víc jak 2x větší ( obyč. 80A, gelovka 175 ). Na nabíjení mám vyvedený ven konektor, takže nemusím ani vytahovat ten kastlík co je nad baterkou. Pokud má Gullwing dobré zkušenosti i s tou obyč. tak je jen na tobě kolik do toho chceš vrazit :wink:
Profil motorkari.cz / Montážní návody / Rajče / Youtube / 739 226 818 WhatsApp Mirek
Uživatelský avatar
mirsil

1500+
 
Reputace: 222
Příspěvky: 1832
Registrován: 24 úno 2008, 08:07
Bydliště: Zahnašovice ZL
Skútr / moto: SB 650 K9 exe. Do 11/2011 Malaguti Madison 150
Tuning / úpravy: V profilu motorkari.cz

Re: MALAGUTI MADISON 250 RS

Příspěvekod Gullwing » 25 úno 2009, 19:03

Aha, ale Vy nemáte 250RS což je od rv. 2006 (jak je v tématu). Vy máte 150tku a asi starší. (podle blinkrů). Tam bude baterka jiná. Já jen nevím jestli se vyplatí dát do gelovky 3x tolik co do obyč., když to není nutné,...
Ten startovací proud je pravda ale kolik má příkon startér? Docela pochybuju, že na 150tce má startér přes dva kilowaty.
Uživatelský avatar
Gullwing

1500+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 1659
Registrován: 24 dub 2007, 14:21
Bydliště: Praha 6
Skútr / moto: Suzuki B400 K8

Re: MALAGUTI MADISON 250 RS

Příspěvekod jirka04 » 25 úno 2009, 19:32

Ahoj po zimní pauze.Já tam mám obyčejnou dolévací Yuasu.V pondělí jsem byl draka zkušebně nadupnout.Chvíli mu trvalo,než řádně nasosal,ale pak si dal říct a vrčel.To je prima.Nechal jsem ho prohřát,baterku trochu promasírovat atd.
Jaký je proud při startování by se muselo někde vyčíst nebo spočítat.Taky je potřeba vzít v úvahu,že svítí brzdová světla,to je další odběr.Asi bych byl taky pro tu gelovku.Jirka
jirka04

500+
 
Reputace: 1
Příspěvky: 733
Registrován: 03 čer 2007, 15:24

Re:

Příspěvekod D.Švinger » 27 úno 2009, 08:08

roman.mara píše:MŮJ NOVÝ MILÁČEK

ˇˇCau Romane,tady David-"Kočičák" z Písku.Mám taky takového,ale ne stříbro,ale zlatou metlu a jezdí super!!!S větrem v zádech a z kopce i 138,5km/h.Tak ať Ti to jede,už snad bude brzo teplo,tak se chystám i na nějaké srazy.Čau D.
D.Švinger

0+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 2
Registrován: 26 úno 2009, 06:01
Skútr / moto: Malaguti Madison 250
Tuning / úpravy: ne-zatím

Re: MALAGUTI MADISON 250 RS

Příspěvekod startik » 27 úno 2009, 14:36

Jejda, díky za rady:-). Já tu gelovku našel ze celkem dobrej peníz, aha: http://levneautomotobaterie.vltava2000. ... BS+9%2C5Ah, tak do ní asi skočím. Líbí se mi těch 175 A. Opravdu to udělá takový výkon? A co teda ten startér? Není tolik ampér zbytečných, jestli tomu dobře rozumím?
Uživatelský avatar
startik

25+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 38
Registrován: 20 úno 2008, 16:23
Bydliště: Znojmo
Skútr / moto: Suzuki Burgman AN 250

Re: MALAGUTI MADISON 250 RS

Příspěvekod vanil » 03 dub 2009, 20:58

Zdravím pánové a mám dotaz. Měnil jsi Jirko tlumiče na 250-ce? Jde mi o , jestli tam pasují ty z Majesty 250. Dneska jsem totiž přišel ke skůtru a normálně se mi na pravé straně utrhl tlumič, takže je potřeba rychlá a nutná výměna. A na Madisona jsem je nikde nenašel. Díky
Uživatelský avatar
vanil

100+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 154
Registrován: 02 říj 2006, 21:36
Bydliště: Pardubice
Skútr / moto: BMW C 650 GT
Tuning / úpravy: kufr GIVI E55 N TECH MAXIA3 s opěrkou

PředchozíDalší

Zpět na 150-250ccm skútry

 
  • Podobná témata
    Odpovědi
    Zobrazení
    Poslední příspěvek

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 7 návštevníků