Mirsil:ahoj,nevím přesně,které futro a čep máš na mysli.Pokud vím,tak osička zadního kola je klasicky v ložiskách,jediné,co kde jezdí,je vodítko(vnitřek)zadní polořemenice.Dorazy tvoří 4 kolíky.Tam je jediné místo,kde je dobře mít dobře namazáno.Tady by vakl mohl nastat,ale nejsem si jist,jestli uvnitř je futro nebo ne.Ale mám pocit že není.Ale japončíci to mohou mít udělané jinak než itálie.Ba ne,díval jsem se na starou pořemenici,tam futra nejsou.Tam jsou jen dva vybroušený kroužky a asi zakalený nebo tak,po kterých to jezdí.Já převložkovat nemůžu.Pravda je,že když draka tlačím pozadu,tak od zadního kola se občas lupnutí ozve,pravidelně za jednu otočku.Co si vzpomínám,obložení čelistí spojky je opotřebováno lehce do klínu,jak spojka zabírá.Ale zatím nijak dramaticky.Taky může být nepravidelně opotřebený koš spojky a dohromady je z toho tohle škubání.Ale projevuje se popravdu jen když přidávám plyn veeeeelmi pomalu.Při prudším rozjezdu spojka sepne a jedu.
Žárovky-podle schématu jsou obě zapojené paralelně,dálkové i tlumené světlo z jedné sběrnice.Takže by mělo stačit příslušný fous odpojit,zaizolovat pro případ nouze a připáskovat.A všechno by mělo fungovat normálně,kontrolky i svět.houkajda,neboť nikde do ničeho jiného nehrabeš.Přes víkend na to juknu.J
Apropo-jaké žárovky předepisuje manuál???Já jsem se o parametrech žárovek nikde v manuálu nic nedočetl.Vizuálně to tipuju na H4 55/60W a myslím si,že by tam mohly být slabší(30/35W).To by asi problém pořešilo,ne-li odstranilo.