Malaguti Madison 250 RS

Diskuze o skútrech větších objemů.

Příspěvekod mirsil » 10 srp 2008, 17:49

A úúúúúúúúúúúž jsem si vzpoměl ;) zapátral jsem v tomhle vláknu a podle podpisů je nás tu "asi" pokud jsou ty podpisy aktuální 9 : venca, phony, RIKO, chrt - K400 na prodej?, vanil, jirka04, 1965miquel, startík a já. ;) Jen houšť :)

8steve: Řekl bych, že Madison je na tom při rychlostech kolem 100 co se týče ochrany před povětrností lépe protože má širší, mohutnější předek a plexi je zabudované do pevné kapotáže a pokud se nahodí vyšší turistické tak se dá jet i v dešti a nejsou žádné turbulence na tělo, mám 185, jezdím v otevřené jetce, vidím těsně nad to turistické plexi a fučák mi jde až nad štítek. Při té stovce cítím jen trochu tlak zezadu, ale v pohodě. A s klasickým nižším plexi to určitě chce nějakou dobrou přilbu - vyklápěčku, s jetkou mi to pěkně mlátilo s hlavou, pokud jsem jel za autem tak děs. Pokud máš na Leonardu plexi tak při té rychlosti to musí pěkně cvičit s řidítky když je na nich to plexi uchycené a pokud ne tak při vzpřímeném posezu na scootu to ve stovce asi také není žádný med. Boční vítr je problém asi na všech skútrech - má se do čeho opřít a když ještě při něm v protisměru projede kamión...
Asi záleží i na hmotnosti, čím těžší stroj tím je na boční vítr míň náchylný. Ten můj má 150kg nevím kolik má Leoš. Na dálnici se vyskytuju jen vyjímečně když něco nevyjde aby na mě nikdo nečekal. Strašně rád si v klidu plkám nějakou pěknou krajinkou, takže rychlosti nad 80, 90 moc neřeším B)
Pokud chceš hodně cestovat a využívat dálnice spíš bych se ohlížel po něčem silnějším - aspoň 400ccm s cestovní rychlostí min. těch 130 ;)
Naposledy upravil KYBLOS dne 13 čer 2013, 16:27, celkově upraveno 3
Důvod: Citace posl. příspěvku. Sloučení dvou příspěvků pod sebou.
Profil motorkari.cz / Montážní návody / Rajče / Youtube / 739 226 818 WhatsApp Mirek
Uživatelský avatar
mirsil

1500+
 
Reputace: 222
Příspěvky: 1832
Registrován: 24 úno 2008, 08:07
Bydliště: Zahnašovice ZL
Skútr / moto: SB 650 K9 exe. Do 11/2011 Malaguti Madison 150
Tuning / úpravy: V profilu motorkari.cz

Příspěvekod startik » 13 srp 2008, 13:48

...no to je výběr:-) dej si do ,hledáčku i Silwera, taky hezkej kousek :-)
http://www.tipmoto.com/motorky/honda/85 ... g-600.html
Uživatelský avatar
startik

25+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 38
Registrován: 20 úno 2008, 16:23
Bydliště: Znojmo
Skútr / moto: Suzuki Burgman AN 250

Příspěvekod jirka04 » 13 srp 2008, 17:44

8steve:ahoj,s tou stabilitou mám stejné zkušenosti jako mirsil,to co napsal,je naprosto dokonalý popis jízdy na Madisonu.Mám taky vyšší plexi,za deště mám mokrou helmu,trochu ramena a rukavice.Bočák je trochu problém,boční i čelní plochy jsou veliké,vítr se má o co opřít,když se přidá hrbatá silnice,tak medik docela poskakuje,občas mám pocity jak na rodeu.
Maximálku mám psanou 115,otestoval jsem to asi dvakrát a jen podle tacháku,nevím,kolik proměřuje,ale asi moc ne,protože podle obecního radaru se ty rychlosti liší cca. o2-3km.Jízdu nad 100 taky moc neřeším.Přiznám se,že nad tuhle rychlost se už trochu bojím.Bezohlednejch plechovkářů,hrbatejch silnic atd.A mít jen vytřeštěný oči na silnici taky není terno.
Kdybych si měl dneska vybrat,tak bych asi koupil Gileru Nexus 250,Atlantica 250,SYM GTS 250 nebo Piaggio/Peugeot 250.J
;)
jirka04

500+
 
Reputace: 1
Příspěvky: 733
Registrován: 03 čer 2007, 15:24

Příspěvekod kraken.99 » 13 srp 2008, 19:07

8steve:no pokud myslíš 250cc tak přeci majesty :p :D :D :D

když už uvažuješ o tmaxovi tak uvažuj i o atlanticu 500cc
Naposledy upravil KYBLOS dne 12 črc 2013, 22:15, celkově upraveno 1
Důvod: Sloučeny dva příspěvky pod sebou
tel.777 55 22 12 email:kraken.99@seznam.cz skype:kraken.99
Uživatelský avatar
kraken.99

2500+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 2887
Registrován: 28 dub 2007, 20:41
Bydliště: Chrustenice
Skútr / moto: Suzuki Burgman 650exe 08

Příspěvekod jirka04 » 13 srp 2008, 19:54

8steve:Nemáš lehčí otázku???Madison je bezpochyby hezkej,jeden z nejhezčích,s motorem Yamaha ve verzi S,kterou mám.Atlantic je modernější,taky hezkej,seděl jsem na něm,bohužel nejel,dostupnost ND,jízdní vlastnosti,spotřeba atd.nevím.
Osobně jsem názoru,že je to záležitost vkusu a peněz každého soudruha.Určitý kvalitativní standard musejí splnit všichni,jinak by neuspěli na trhu.Záleží na tom,co od něj očakáváš,jestli chceš cestovní koráb nebo hbitou kočku do města a přilehlého okolí.
Ano,Madison se mi líbí,ale Nexus trochu víc.Howgh.J :D :D :D
jirka04

500+
 
Reputace: 1
Příspěvky: 733
Registrován: 03 čer 2007, 15:24

Příspěvekod startik » 14 srp 2008, 08:47

...a co ta Honda, co jsem sem dal výše? Mě se dost líbí. Co? B)
Uživatelský avatar
startik

25+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 38
Registrován: 20 úno 2008, 16:23
Bydliště: Znojmo
Skútr / moto: Suzuki Burgman AN 250

Příspěvekod petrzet » 16 srp 2008, 11:08

U silvra je jasne proti spotreba,dbar stim jezdil sice jako prase ale spotrebu mel mezi 5,5 - 6,5L zato ted si chrochta s B650.
Ja bych s 250 volil jedine piaggio X9 250 evo nebo cokoliv stimhle motorem,je to nejvykonejsi 250ka na trhu,ma myslim 16,7kw coz nema zadna a navic je to 4ventil takze bude urcite omnoho zivejsi,myslim ze se dava tenhle motor i do tech novejsich madisonu s oznacenim rs,ale nesem si jisty.
A sem zpet u Hondy :D
muj tydlifen: 776626010
Uživatelský avatar
petrzet

750+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 849
Registrován: 02 říj 2006, 21:36

Příspěvekod mirsil » 24 srp 2008, 18:53

To Jirka04: Ahoj, vím, že jsi nedávno řešil jestli je možno použít na Madisona zadní tlumiče z Majesty 250 - délka 37,5 seděla ale nebylo jisté, zda je shodné i uchycení. Zadařilo se s výměnou? Tlumiče mám sice vpořádku, netečou, ale pochybuji, že jsou originál - jsou tak tvrdé, že na dvou rozbitých cestách do práce z kterých si můžu vybrat buď hodně rozbitou a nebo ještě víc rozbitou, mě to poskakování už přestává bavit a poohlížím se po nějaké náhradě:( Dík za info ;)
Profil motorkari.cz / Montážní návody / Rajče / Youtube / 739 226 818 WhatsApp Mirek
Uživatelský avatar
mirsil

1500+
 
Reputace: 222
Příspěvky: 1832
Registrován: 24 úno 2008, 08:07
Bydliště: Zahnašovice ZL
Skútr / moto: SB 650 K9 exe. Do 11/2011 Malaguti Madison 150
Tuning / úpravy: V profilu motorkari.cz

Příspěvekod jirka04 » 25 srp 2008, 19:14

Mirsil:ahoj,zatím jsem s tlumičema nic nedělal.Poslal jsem dotaz dovozci do Brna,značkový jsou 2800,-/ks,v Hrušový dokonce za 3300,-/ks,na objednávku do cca 3týdnů.
Na Majesty 250 měli v Miramoto(?),1000,-/ks skladem.Jestli se to liší uchycením nevím,ale podle fotky je to to samé jak na Madisnu.Otázkou je,co vydržejí.Jestli jsi někde ještě vyčenichal další stránky,kde nějaký tlumiče prodávají,dej do placu,prosím.
Budu se tím zabývat přes zimu,teď mám před dokončením domeček,tak mám trochu jiné starosti.J ;) :(
jirka04

500+
 
Reputace: 1
Příspěvky: 733
Registrován: 03 čer 2007, 15:24

Příspěvekod mirsil » 26 srp 2008, 17:22

Na Majesty 250 mají za tisícovku i ve Scootlandu - http://www.scootland.cz/skutr-yamaha-ma ... dily/dily/ a na Motoservis.com dokonce jen za 870 - http://obchod.motoservis.com/detail.php?pid=267&kid=376 ;)
Naposledy upravil mirsil dne 26 srp 2008, 17:30, celkově upraveno 1
Profil motorkari.cz / Montážní návody / Rajče / Youtube / 739 226 818 WhatsApp Mirek
Uživatelský avatar
mirsil

1500+
 
Reputace: 222
Příspěvky: 1832
Registrován: 24 úno 2008, 08:07
Bydliště: Zahnašovice ZL
Skútr / moto: SB 650 K9 exe. Do 11/2011 Malaguti Madison 150
Tuning / úpravy: V profilu motorkari.cz

Příspěvekod jirka04 » 26 srp 2008, 19:20

Ahoj,díky za odkazy,ten ze scootlandu by mohl pasovat.Závěsy odpovídají,stavění tuhosti taky,asi bych to zkusil.V nejhorším je nabídnu nějakýmu majestystovi.Ale letošek už asi dotrajdám na starých tlumičích,laborovat budu přes zimu.J :)
jirka04

500+
 
Reputace: 1
Příspěvky: 733
Registrován: 03 čer 2007, 15:24

Příspěvekod mirsil » 14 zář 2008, 11:02

Tak tlumiče z Majesty 250 už tlumí na Malaguti Madison 150. Koupil jsem je v Hrušovanech (http://www.motoservis.com) za 1740 - RMS - Forsa - teď už mají na netu cenu 1000 za jeden - asi se jim tím mým nákupem tak zvedla poptávka, že zdražili :D. Tlumiče tlumí k mé plné spokojenosti - už si lebedím i na rozbité cestě, ale ta výměna měla dva háčky: Originál - nebo tedy ty tumiče co jsem měl na scootu měly délku 365 mm a ty co jsem koupil na Majesty 250 mají 345 mm - o dva cenťáky míň. Myslím, že to není taková pohroma zadek je na tom Madisonu hodně vysoko ty 2cm se určitě ztratí. A druhý háček je v rozměrech uchycení - Horní oko tlumiče pasuje přesně a šířka spodního U-profilu také ale výška nožiček spodního U-profilu je jiná viz foto takže přední hrana U-profilu se opře o vidlici a brání hornímu oku tlumiče dostat se na správné místo - to platí jen pro pravou stranu - na levé straně má spodní uchycení vidlice prohnutý tvar - je tam dostatečná vůle.Takže je nutno zapilovat tuto hranu a pak už všechno sedí jak má. Předpětí pružiny mám nastavené na nejměkčí a takhle jsem jel v pohodě i s 50-ti kg baťůžkem.
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.
Profil motorkari.cz / Montážní návody / Rajče / Youtube / 739 226 818 WhatsApp Mirek
Uživatelský avatar
mirsil

1500+
 
Reputace: 222
Příspěvky: 1832
Registrován: 24 úno 2008, 08:07
Bydliště: Zahnašovice ZL
Skútr / moto: SB 650 K9 exe. Do 11/2011 Malaguti Madison 150
Tuning / úpravy: V profilu motorkari.cz

Příspěvekod jirka04 » 14 zář 2008, 20:06

Prima primissima,no vidíš,že to jde.Byl jsem zkouknout svého drakulu,levá strana se zdá stejná,ale vpravo je ten závěs jinak.Ale ať je to jak chce,budu se s tím muset popasovat,neboť ty tlumiče mají po sezoně.A když mám motor i varec Yamahu,tak by teoreticky měly i tlumiče pasovat.
Jinak díky za zprávu a popis úpravy,ve zdraví si je užij.Doufám,že budou mít životnost delší než rok.Ale za ty prachy je klidně ročně vyměním,ne???.Zdraví J. :) :D
jirka04

500+
 
Reputace: 1
Příspěvky: 733
Registrován: 03 čer 2007, 15:24

Příspěvekod mirsil » 19 zář 2008, 06:43

Tak zase jedna zkušenost s mazáním válečků: Když jsem namazal i třeba decentně válečky a válečkové dráhy mastnota se stejně odstředivou silou dostala i mimo variátor do variátorové skříně. Jediné těsnění které by tomu mohlo zabránit je Gufero a to na mém Madisonu není. Mastnota se potom časem dostala do volnoběžky, která je hned za košem variátoru a spolu s prachem ze spojky a řemenu v ní vytvořila takové lepidlo, že volnoběžka přestávala fungovat takže začaly být problémy se startováním. Pokud se vazelína dostává do variátorové skříně tak se asi moc neraduje ani řemen. Servisák z Hrušovan mi tvrdil, že válečky jsou z materiálu který se nemusí mazat a spíš se opotřebí brusnou pastou vytvořenou z prachu a vazelíny. Takže po této zkušenosti jezdím nasucho B)

Madisonisti máte v objímce plynové rukojeti když jí otáčíte směrem dopředu nějaký mechanický doraz? Stalo se mi, že jsem utrhl lanko od plynu a po rozebrání jsem zjistil, že tam žádný doraz není a ani se nezdálo, že by tam kdy byl, takže se plynovou rukojetí dalo otočit dopředu kam až dovolilo lanko a asi se mohlo stát, třeba při tlačení (skútru :D) že se lanko u válečkové kocovky lámalo. Nevídané věci. Tak jsem tam jakýsi doraz vytvořil a už je to ok. A pak je taky hloupé, že lanko má pevné koncovky (válečky) na obou koncích a celé i s bowdenem stojí 650,- při tom stačí vyměnit jen samotné lanko - má průměr 1,2mm - hodí se např. z přehazovačky a pak se dá buď od plynu nebo od karburátoru lehce nasunout a na druhé straně je možno použít jako koncovku váleček se šroubkem ;) Tak co mě ještě na tom Madisonu překvapí.........?
Naposledy upravil KYBLOS dne 13 čer 2013, 16:32, celkově upraveno 2
Důvod: Sloučení dvou příspěvků pod sebou, které od sebe dělilo jen několik minut
Profil motorkari.cz / Montážní návody / Rajče / Youtube / 739 226 818 WhatsApp Mirek
Uživatelský avatar
mirsil

1500+
 
Reputace: 222
Příspěvky: 1832
Registrován: 24 úno 2008, 08:07
Bydliště: Zahnašovice ZL
Skútr / moto: SB 650 K9 exe. Do 11/2011 Malaguti Madison 150
Tuning / úpravy: V profilu motorkari.cz

Příspěvekod jirka04 » 22 zář 2008, 20:47

Ahoj Mirsil,koukám,že s přicházejícím podzimem ses dal na dráhu výzkumníka.Plyn jsem ještě rozebraný neměl,zatím funguje k plné spokojenosti.Ale dopředu rukojeť otočit nejde.
Ještě ty tlumiče-250 má trochu jinak závěsy,ten pravý je před osou kola ve vybrání ramena,levý je stejný.Co jsem koukal na tlumiče,moc bych za to nedal,že jsou opravdu z Yamahy,nebo jsou už měněné.A vzdálenost osa šroubu-vidlice je víc než dostatečná.No uvidím co a jak,pak poreferuju.Zatím.J ;) :p
jirka04

500+
 
Reputace: 1
Příspěvky: 733
Registrován: 03 čer 2007, 15:24

PředchozíDalší

Zpět na 150-250ccm skútry

 
  • Podobná témata
    Odpovědi
    Zobrazení
    Poslední příspěvek

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 5 návštevníků