A úúúúúúúúúúúž jsem si vzpoměl zapátral jsem v tomhle vláknu a podle podpisů je nás tu "asi" pokud jsou ty podpisy aktuální 9 : venca, phony, RIKO, chrt - K400 na prodej?, vanil, jirka04, 1965miquel, startík a já. Jen houšť
8steve: Řekl bych, že Madison je na tom při rychlostech kolem 100 co se týče ochrany před povětrností lépe protože má širší, mohutnější předek a plexi je zabudované do pevné kapotáže a pokud se nahodí vyšší turistické tak se dá jet i v dešti a nejsou žádné turbulence na tělo, mám 185, jezdím v otevřené jetce, vidím těsně nad to turistické plexi a fučák mi jde až nad štítek. Při té stovce cítím jen trochu tlak zezadu, ale v pohodě. A s klasickým nižším plexi to určitě chce nějakou dobrou přilbu - vyklápěčku, s jetkou mi to pěkně mlátilo s hlavou, pokud jsem jel za autem tak děs. Pokud máš na Leonardu plexi tak při té rychlosti to musí pěkně cvičit s řidítky když je na nich to plexi uchycené a pokud ne tak při vzpřímeném posezu na scootu to ve stovce asi také není žádný med. Boční vítr je problém asi na všech skútrech - má se do čeho opřít a když ještě při něm v protisměru projede kamión...
Asi záleží i na hmotnosti, čím těžší stroj tím je na boční vítr míň náchylný. Ten můj má 150kg nevím kolik má Leoš. Na dálnici se vyskytuju jen vyjímečně když něco nevyjde aby na mě nikdo nečekal. Strašně rád si v klidu plkám nějakou pěknou krajinkou, takže rychlosti nad 80, 90 moc neřeším B)
Pokud chceš hodně cestovat a využívat dálnice spíš bych se ohlížel po něčem silnějším - aspoň 400ccm s cestovní rychlostí min. těch 130