Diskuze o skútrech větších objemů.
Odeslat odpověď

24 bře 2008, 20:58

no teda ty jsi ale jirásek kdy bude další díl :D

25 bře 2008, 00:26

[quote=jirka04]Člověče Gullwingu,já tě obdivuju ,takhle si miláčka vyhezkat.Teď na tebe holky poletěj,že je nebudeš stačit odhánět.Vypadá to hezky,až se někde potkáme,tak dáme řeč. :D
Mirsil-a seš si jistej,že s těma silnějšíma žárovkama to fakt svítí líp nedělá to teplo paseku v plastu.Mně to taky svítí jak bludička,ale asi do světel polezu,až nebudou svítit. ;)
Kdo jedete do Šlapek na sraz??J :o[/quote]

Já už jsem to s těma H4-kama koupil, takže nemám srovnání jak to svítilo s původníma žárovkama ale teď to svítí tak, že nemusím v noci jezdit pomaleji než ve dne ani když potkávám protijedoucí auta a minulý majitel by asi u těch H-čtverek nezůstal, kdyby nesvítily líp. Ještě zkusím místo s modrým povlakem dát čiré a asi už do toho nebudu vrtat, jedině kdyby začaly být problémy s baterií, pokud mám k dispozici 170W ,tak
ty halogenky si ukousnou pěkné sousto. No ale to se uvidí až už se konečně bude dát trochu jezdit :( :( :(

25 bře 2008, 08:40

Ty jo Gullwingu...fakt krasavec. Koukám, že už tam máš i nosič :D. No a ty tvoje technický manuály...radost číst :D.

25 bře 2008, 19:33

Zdar,ještě k těm žárovkám:když nandám 2 H4 55/60W,tak je to dohromady 110/120W,bo mi obě světla svítí dohromady+ještě zadní,občas brzdová světla,dobíjení baterky.Jak to všechno ustíhá alternátor 85W?????Podle manuálu tam je tenhle a zdá se mi to málo,neboť jestli tam jsou jiný žárovky 35W,tak to je dohromady 70W a stačí to.Ale ty silnější asi ne.A dát jednu takovou a jednu makovou se mi nezdá nejlepší.Tak jak to je??????????J :o :o :o

25 bře 2008, 20:29

Gullwingu, je to paráda, už začínám mít na tunění jinej názor. Asi ten, že kdo umí ten tuní :D
Já netuním, leč jsem línej :rolleyes:
Elektronici, pokračujte v rozborkách elektriky, já než to budu rozdělávat, tak si počkám jak to dopadne. Elektrice rozumím tak, že vím když praskne žárovka, musím ji vyšroubovat a vyměnit za jinou :cyclops:

25 bře 2008, 21:10

Jirko a jak jsi přišel na ten altík 85W. Ty máš Yamaha motor ne? Já mám v manuálupro Yamahu altík Mitsubishi 14V 16A při 5000 točkách.
Regulátor je 20A. Takže i když budu brát 12V tak je to 192W.

25 bře 2008, 21:40

Je to napsaný v manuále,proto mi nebylo jasné,jak to může fungovat.Motor běží,svítím,zmačknu brzdu(jednu) a světla pohasnou.To by i odpovídalo,že altík je slabší a nestíhá.Anebo-už někdo předemnou tunil a já tam mám silnější žárovky.Budu se na ně muset podívat.Ale je psanej 20A regulátor,ale proč,když 85:12=7A?
Je možné,že tenhle altík mohly mít ty najstarší série a vývojem se dopracovali k silnějšímu?A protože RS jsou novější,můžou mít výkonnější elektrárnu.
No co mě ještě čeká za překvápko?!J ;) ;) :mad:

25 bře 2008, 21:45

Jirko ale já koukám do manuálu z roku 1999. Co máš za manuál? Jinak já mám v RS už motor od Piagio a tam je elektrika celá trochu jiná,...

25 bře 2008, 22:25

Já mám manuál z ruskejch stránek,na S-ko.Ve velkým techničáku je napsanej r.v. 2000.Já to ještě zkusím trochu líp prostudovat,ale opravdu tam toto píšou.Před 8 lety se ještě nemuselo svítit ve dne,v Itálii asi ani dneska,tak stačil malej altík.Nikde taky není napsaný,že alernátor je součástí dodávaného motoru.Ten tam můžou nandat až Taliáni ve fabrice a může tam být klidně něco jinýho,než na Yamaze.
Hola,kdo máte originál manuál na S-ko 250,jaký je tam alternátor??? :( :(

26 bře 2008, 09:25

Je tam napsáno, že máme setrvačníkový alternátor 12V 85W.

Gullwing píše o Loading systemu - to bude asi něco zátěžového. Tam je to Mitsubishi 14 V 16 A, ale to teda podle mě není to samý. Já teda elektrice vůbec nerozumím, jen každej mluvíte zřejmě o něčem jiném. :rolleyes:

Jinak s tím pohasínáním to mám jako Jirka. Zmáčknu brzdu a je to takovej odběr, že mi pohasíná i displey.
Naposledy upravil KYBLOS dne 13 čer 2013, 16:16, celkově upraveno 1
Důvod: Sloučení tří příspěvků pod sebou, které dělilo jen několik minut

26 bře 2008, 19:04

Tak teď jsem z toho jelen- jak jsem psal že mám k dispozici 170W, tak to je uvedeno v dílenském manuálu (Generator - AC-Magnet - 170W), v uživatelském manuálu je to co píšete (Generator: alternator flywheel - 12V 85W). Jestli je pravda těch 85W tak ten generátor je borec nakonec když utáhne kromě jiného dvě 60tiwatové halogenky. B)
Naposledy upravil KYBLOS dne 13 čer 2013, 16:16, celkově upraveno 1
Důvod: Citace posl. příspěvku

26 bře 2008, 19:25

No já jsem pak dál v dílenským manuálu našel opravdu Mitsubishi electric 14V*16A=224W,ale jsou to teda naprosto si protiřečící údaje.Proto mi není jasné,jak by mohl slabej altík utáhnot dvě silný halogenky a ostatní svícení atd.Ledaže se vloudil šotek a vypadla 1,tedy 185W.Pak jsme někde jinde(224-185=39W),40W rozdílu už bych pochopil,proti 224-85=139W!!!!!To by teda Taloši byli volové neskuteční.To se asi fakt překlepli.
mirsil-tobě to bez problémů usvítí dvě silný halogenky,i dobijí baterku,jo???A když zabrzdíš,tak ti nepohasnou????To teda jsem z toho George Deer(Jíra Jelen). :o :o :o :o :o

26 bře 2008, 20:29

Když zabrzdím mírně pohasnou a s tou baterkou se uvidí až se bude jezdit - za ten měsíc co Medíka mám jsem najel jen 300km - moc málo aby se špatné dobíjení projevilo. Zítra má být krásně, sice bych se měl spíš kurýrovat ale aspoň do práce se projedu. :rolleyes:
Naposledy upravil KYBLOS dne 13 čer 2013, 16:17, celkově upraveno 1
Důvod: Citace posl. příspěvku

26 bře 2008, 20:31

No jasně, já taky čučel do dílenskýho manuálu. Mě to taky vyšlo na těch nějakejch 192W. Myslím, že něco si vezme regulátor a možná, že ta tabulková hodnota není max výkon ale výkon při provozních otáčkách. No, možná ne. Píšou při 5000otáčkách. No těch 185w mi přijde rozumnější než 85W. Už když sečtu standard, teda 2x35 předek 2x21 brzdy zadek + 2x5 zadní světlo tak je to nějakejch 122W. A kde je motor, blinkry, palubka, zásuvka, atd ?

26 bře 2008, 21:09

No nevím,co si o tom myslet,ale ten překlep mi přijde dost pravděpodobnej.
Proč by dávali a)20A regulátor na cca7A altík
b)od nějakýho r.v. skoro 3x tak silnej alt.
Jen mi do toho nepasuje to pohasínání žárovek.Tam ještě někde bude šotek,originál italskej.Protože kdyby to probliklo při zabrždění a hned zas rozsvítilo,tak je špička v síti a dobrý,ale původní svítivost nabydou až když pustím brzdu.To zas vypadá někde na větší odběr,že by třeba 25W nebo i víc na brzdových světlech?Je to možný???To by pak byl tuning jak blbec!! :o :o :o
Odeslat odpověď