Diskuze o skútrech větších objemů.
Odeslat odpověď

19 bře 2008, 22:36

Jirka. Už jsem to tu psal, že to má takovej opičí posed. To je typicky italský. Mám nakloněný řidítka max dopředu a tu opěrku zadku jsem dal víc dozadu a nahoru. Teda ona je normálně na čtyři šrouby a já jí mám teď jen na dva. Paňátno?

20 bře 2008, 20:08

to Gullwing:já tam NEMÁM opěrku,neb mám starší verzi (S),víš.Tím pádem není co posouvat,jedině řiť(svoji,nikoliv štajgrovu,do štajgrove řytě) :D
to startik:nic si z toho nedělej,ale je to hezkej skot,taky se mi líbí.Když to prohledáš tady dál(maxi skutry),tam tanhle přístroj je propranej ;)
Taky u vás tak chumelí?Já jsem si myslel,že zahájím sezónu,ale ráno bylo 5cm nového sněhu.Naštěstí roztál,alezima je jak v ruským filmu.J :(

20 bře 2008, 20:49

Tak u nás teda chumelí a to průběžně skoro pořád. ;) Napadne, roztaje a zase napadne a pořád dokola. :D Jaro jak vyšitý.

20 bře 2008, 21:53

Ve Znojmě v pohodě, sem tam vločka. Ale zrovna jsem koukal na tu situaci na D1, týýýý joóóó´. To musel být mazec. :thinking: :stare:

....proč mi to smázlo všechny moje příspěvky?? Jsem přihlášen na jiném počítači, ale to má vliv? Tak zase od začátku :D :D
Naposledy upravil KYBLOS dne 13 čer 2013, 16:06, celkově upraveno 1
Důvod: Dva příspěvky pod sebou, které dělilo jen pár minut

20 bře 2008, 22:02

startik: A všimnul sis, že mezi nima nebyl ani jeden "motorkář" :) No prostě to umíme :rolleyes: B)
startik: z těch příspěvků si nic nedělej, to se nám tu občas stává všem :stare:
Naposledy upravil KYBLOS dne 13 čer 2013, 16:07, celkově upraveno 1
Důvod: Dva příspěvky pod sebou, které dělilo jen pár minut

21 bře 2008, 09:27

Hm, umíme. Když zrovna sněží, tak nejezdíme :D :D :D

22 bře 2008, 21:29

Taky nemám přezuto na zimu,z bezpečnostních důvodů čekám na jaro,až se konečně uráčí přijít.Přece jen je i na tom skůtru lepší za hezkýho počasí.J :D :D

23 bře 2008, 13:00

[quote=venca]Gulwingu ,chtěl jsem se zeptat, jak měníš přední žárovky.Já tam mám nějaké HS .Nevíš jestli by tam šly dát H4.CHtěl jsem je vyndat,ale jak jsem demontoval předek, tak jsem zjistil ,že se tam jen tak nedostanu.Tak jsem se na to vykašlal.Při přectavě ,že musím rozebrat pul skota ,tak mně omylo.Dík za radu. A ještě, chci sundat zadní kolo,taky nevím co je třeba vše demontovat.Aby nedělal něco zbytečně. :rolleyes:A svítí mi to jako světluška.Večerní jízda horor.Čelovka mi svítí líp. :D[/quote]

Koupil jsem Malaguti Madison 150 r.v. 2001 (nevím, jestli jsou patice shodné s novějšími typy a 250ccm) a už tam byly H4 60/55W. Původní majitel mi tvrdil, že jezdil pravidelně z odpolední a v pohodě. Já jsem jel v noci zatím jen jednou - tlumená světla OK, ale dálková hrůza a děs. Až teď jsem se na fóru dozvěděl jak silné jsou originál žárovky, tedy poloviční watáž takže když mám zapnuté blinkry a brzdím tak H4-kám trochu kolísá jas. No když jsem se chtěl na ty H4 podívat ( dají se vyměnit i rukou po demontáži předního plastového krytu, popř. plexi ) zjistil jsem pohmatem, že se v patici klébají, takže mi nezbylo, než rozdělat celý předek, abych zjistil, čím to je. Takže ty H4 nepasují přesně do originálních patic. Průměrově jo, do třech zářezů také, ale ty dva plíšky co jsou vyhnuté z plechu žárovky a mají zapadat do patice a napolohovat H4 do správné polohy nesedí vůbec. Napadlo mě jen plíšky ohnout a odbrousit a teď už žárovky sedí v patici stabilně. Zářezy v patici kterým odpovídají výstupky - plíšky na žárovce jsou napolohovány směrem dolů. Otvorem pod krycím předním plastem se dá také nahmatat rýhované kolečko pro ruční výškové seřízení světlometů. Po této úpravě jsem zatím v noci ještě nejel, možná dnes, takže nevím jestli to pomohlo. ;)

23 bře 2008, 23:21

Zajímavý... takže teplo ze silnějších žárovek asi plastu nevadí...

24 bře 2008, 01:10

Na plastu světel jsem nezpozoroval nic podezřelého, při jízdě je chlazení určitě dobré a navíc světlomet není pod kapotáží uzavřený jako u auta ale skládá se ze dvou částí mezi kterými je poměrně velká mezera takže vzduch tam může proudit. Dnes jsem se byl za tmy trochu projet abych vyzkoušel jak to svítí, když už teď ty H4-ky sedí v patici jak mají a byl jsem celkem spokojen konečně i s dálkovými světly, auto to sice není ale určitě se mi to nezdálo tak tragické jak jsem tady na fóru četl. A ještě by to asi mohlo být lepší, protože ty žárovky jsou s modrým povlakem - určitě to také něco na svítivosti ubere. No ale zase nemám to srovnání s originálními žárovkami. Před Madisonem jsem hodně dlouho jezdil na mopedu, tam byla jen obyčejná žárovka a to šlo v noci opravdu o život když jelo v protisměru auto i na suché cestě a při 40km rychlosti.

24 bře 2008, 16:14

Páč je poslední dobou hnusně a krapátko jsem se nudil, trochu jsem vylepšoval.
Nechal jsem udělat pár polepů (další fotky ve vlákně polepy)
Namontoval alarm a vyhřívané hefty
Držák na záznam GPS
Sehnal jsem ten origo nosič co má Jirka a přidal kufírek Givi 39L
Namontoval přídavné diodové světlo
Ještě mi něco zbývá ale o tom zase příště :)
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.

24 bře 2008, 18:19

Gulwing-šikula :rolleyes:jen tak dál B)

24 bře 2008, 18:34

co to máš za ty světýlka pod kufrem to se mi líbí :D

24 bře 2008, 19:06

Člověče Gullwingu,já tě obdivuju ,takhle si miláčka vyhezkat.Teď na tebe holky poletěj,že je nebudeš stačit odhánět.Vypadá to hezky,až se někde potkáme,tak dáme řeč. :D
Mirsil-a seš si jistej,že s těma silnějšíma žárovkama to fakt svítí líp nedělá to teplo paseku v plastu.Mně to taky svítí jak bludička,ale asi do světel polezu,až nebudou svítit. ;)
Kdo jedete do Šlapek na sraz??J :o

24 bře 2008, 19:08

Já už to světlo tady avizoval + foto na 15tý stránce. Na těch fotkách to fakt nevypadá, ale svítí to bombově. Je to na nějakou zálehárnu Yamaha. Já to objevil náhodou v jednom krámě, kde si to někdo objednal a po tom nevyzvezdnul. Ale i tak cena 800,- :( Je to i homologovaný a má osvětlení SPZ. Já to mám ale obráceně, takže by mi to svítilo na kufr :D
Jinak mám nějakej techniše problem, protože to má svítit i jako zadní světlo a při brždění to zesílí. Ale to zadní mi nefunguje :(
Když nemám origoš světla připojený tak to jde ale jakmile to připojím tak konec. Ty diody jsou přes něco utlumený na normální zadní a při brždění jedou na plno.
Mám podezření, že je to něco společnýho s dvouvláknovejma žárovkama. Není problém tam hodit relátko ale zas bych to musel táhnout ze předu,...

Tak přidám ještě rozborku zadku:V manuálu píší, že pro výměnu žárovek vzadu doporučují vymontovat podsedlový úložný prostor. No, nevím jak by se to asi dalo jinak udělat, když se to nedá ani po demontáži,... Ale to předbíhám. Takže odklopit sedlo. Odemknout nádrž a sundat víčko. Ježíš hroznej smrad v celý dílně a já ještě hulím. Takže típnout a a sundat ten gumovej bazmek kolem hrdla. Bacha na tu hadičku, co jde pod skút. Teď se to hrdlo dá zas zavřít. Potom vpředu u pantů od sedla vyšroubovat jeden šroub. Jasně, že se tam s žádným normální klíčem nedostanete. Chce to nástrk (myslím 10) minimálně 10 cm dlouhej. Pak šrouby v podsedlovym plastu. Vzadu na imbus vpředu zase na desítku. Jasně, že zase nástrk nebo golu, protože jsou utopený,.. Vzadu ta 40tka (dýlka) imbus je normálním imbusem tak na 15minut, protože se neotočí víc jak o čtvrt otáčky. Takže zase lepší nějaký nástavec. Už si zvykám :thinking:
Prostě s nějakým běžným nářadím se rozhodně žádná žárovka nevymění. (tedy: zadní světla komplet a přední obrysová a dálková) Jediné co jde je přední parkovačka a přední blinkry. Když už jsem vytáhnul ten podsedlovej plast, zůstal jsem vcelku zděšen. Prostor kolem motoru vcelku OK ale celej ten zadek kolem zadních světel je samý bahno. Zcela jasně to tam stříká od zadního kola. Voda i ten sajrajt. Všechny konektory, objímky a kabely obalený. Musel jsem to všechno očistit abych vůbec viděl barvu kabelů,... Zadní blinkry vypadají, že by se v poho vyměnit daly ale ty zadní dvouvláknový teda nevím jak. Jsou schovaný za trubkou od rámu. Asi se musí sundat boční plast. Ne, děkuji, to zrovna nemám na pořadu dne. Jinak ten svařenej rám teda doopravdy není žádnej Deltabox. Všecho je podřízený spíš tomu prostoru, než nějaký tuhosti. Navíc mi to nepřide nijak rovný. No spíš to je jak kdybych to vařil na koleně,.. Obecně jsou skútry proti bikům gumový a už je mi jasný proč. Ale zase na druhou stranu, nemám pocit, že by byl rám z osy. Asi to měřej na laseru a spíš to bude ruční práce. Já má skútika rozhodně rád a neberte to jako pomluvu. Spíš je znát, že je to malosériová výroba, kdy se ne vše při vývoji dotáhne do konce,...
Naposledy upravil KYBLOS dne 13 čer 2013, 16:13, celkově upraveno 1
Důvod: Dva příspěvky pod sebou, které dělilo jen několik minut
Odeslat odpověď