Malaguti Madison 250 RS

Diskuze o skútrech větších objemů.

Příspěvekod jirka04 » 12 bře 2008, 22:51

Jo,taky si myslím,že to mám v jakémstakéms stavu.Tuningářská leta jsem úapěšně přežil,teď mi jde spíš o to ježdění,přesněji courání countrysidem cca.80,stejně nic nedoženu.Při tomhle kvapíku to hezky brumle,není nervózní v zatáčkách,stačím se pokoukat kolem a vo tom to je,ne???
Jinak jsem ho pořídil loni v září,takže mám vlastnoručně najeto asi 1200 km.Vzhledově se mi líbí asi nejvíc ze všeho,co se vyrábí,jsem spokojenej.Odkud jsi,ať jsem v obraze?J ;)
jirka04

500+
 
Reputace: 1
Příspěvky: 733
Registrován: 03 čer 2007, 15:24

Příspěvekod vanil » 13 bře 2008, 11:48

Kousek od tebe. Tj. asi 17 km od Hradce. Horní Ředice. Je to vedle Holic. Jo jo, taky už mi dávno není 20, takže většinou nikam nespěchám. Ale já to mám vyloženě jako spotřební zboží, jezdím na něm cca 7 měsíců v roce do práce. Mám to asi 15 km, takže kilometry přibývají. Tím nechci říct, že se nejedu pořádně projet jen tak.
Uživatelský avatar
vanil

100+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 154
Registrován: 02 říj 2006, 21:36
Bydliště: Pardubice
Skútr / moto: BMW C 650 GT
Tuning / úpravy: kufr GIVI E55 N TECH MAXIA3 s opěrkou

Příspěvekod jirka04 » 13 bře 2008, 18:42

Hezký,hezký,vím,kde to je,to je prima,že tady kolem jsou i skůtristi už vyblbnutý.Tak to jsi asi četl i to moje kecání tady na fóru,tak zbývá někde se sejít a poklábosit.Asi jsi do toho šel ze stejných pohnutek jako já,řekl bych.Jak polevějí ty větry a déšť,tak něco vymyslíme.Ono je nás tu víc,jak asi víš,tak aspoň o sobě budeme vědět.J :D
jirka04

500+
 
Reputace: 1
Příspěvky: 733
Registrován: 03 čer 2007, 15:24

Příspěvekod vanil » 13 bře 2008, 20:57

No tak, abych pravdu řekl, tak zas tak moc jsem toho nečetl. :rolleyes:
Uživatelský avatar
vanil

100+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 154
Registrován: 02 říj 2006, 21:36
Bydliště: Pardubice
Skútr / moto: BMW C 650 GT
Tuning / úpravy: kufr GIVI E55 N TECH MAXIA3 s opěrkou

Příspěvekod jirka04 » 13 bře 2008, 22:01

Nevadí,to doženeš.Když si pročteš jen tohle vlákno,tak budeš docela dobře v obraze.Já jsem taky nečetl všechno,hodně příspěvků jsou plky,jak my teď tady.Semtam se něco dozvíš,některé zkušenosti se můžou hodit.Každopádně je nejlepší jezdit.Hodně lidí má cestovatelský ambice,mě to už tak moc nebere.Občas se projet,to ano,ale courat od Ruska po Portugalsko nemusím.Nevím jak srazy,já jsem spíš vlk samotář,moc je nemusím.Bývá tam moc lidí.
Máš manuál?Kdybys potřeboval,mám staženej.Je sice cizojazyčně,ale obrázky napovědí.Někde je odkaz.J :rolleyes:
jirka04

500+
 
Reputace: 1
Příspěvky: 733
Registrován: 03 čer 2007, 15:24

Příspěvekod vanil » 13 bře 2008, 22:08

Manuál mám asi ten samej jako ty. Je to z těch ruských stránek. V několika jazycích. Už jsem podle toho půlil motor, když se mi to potkalo. Dílenský manuál je moc dobrá věc. Teda půlil ho bratranec, já asistoval. ;) Jinak variátor rozdělávám cvičně několikrát za sezónu. ;) A s těma srazama jsme na tom asi podobně.

Zeptam se tě jak ti to svítí? Mně teda hodně mizerně. V noci se na tom nedá jet. Spíš po paměti. Co tam máš za žárovky?
Naposledy upravil KYBLOS dne 12 črc 2013, 22:10, celkově upraveno 1
Důvod: Sloučeny dva příspěvky pod sebou
Uživatelský avatar
vanil

100+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 154
Registrován: 02 říj 2006, 21:36
Bydliště: Pardubice
Skútr / moto: BMW C 650 GT
Tuning / úpravy: kufr GIVI E55 N TECH MAXIA3 s opěrkou

Příspěvekod jirka04 » 14 bře 2008, 21:00

Ahoj,jo,taky ty světla nejsou žádná sláva,bude to asi bolest tohohle strojku.Co je v tom za žárovky nevím,ještě jsem to neměl rozdělaný.Ale dle vizáže bych tipoval nějaký halogenky a asi dvouvláknový,protože na dálku i tlumeně svítějí obě světla.Manuál mám taky z těch ruskejch stránek,máme stejnej zdroj.
Neměl jsi dole řidítka?Já je mám trochu šejdrem(doprava),asi holoubek ležel,a podle toho,jak je to kreslený v manuálu,asi moc porovnat nepůjdou.Zkusím sundat ty plasty a pokoumat co a jak.J :( :D
jirka04

500+
 
Reputace: 1
Příspěvky: 733
Registrován: 03 čer 2007, 15:24

Příspěvekod Gullwing » 14 bře 2008, 21:08

Jirko: tak ty plasty na řidítkách jsou pěknej vopruz. Říkali mi v AB. Budu to sundavat zejtra. Je to tam zacvakaný do sebe a kdo neví jak, tak to zku*ví. Já už ulomil jednu packu u znáčku, když jsem měnil náklon řídítek :(
Uživatelský avatar
Gullwing

1500+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 1659
Registrován: 24 dub 2007, 14:21
Bydliště: Praha 6
Skútr / moto: Suzuki B400 K8

Příspěvekod jirka04 » 14 bře 2008, 21:22

Ahoj,já to mám poctivě sešroubovaný.Měl jsem dole jen ten vrchní krycí díl,to ostatní ještě ne.Osobně bych si tam nejradši dal trochu nižší řidítka bez těch zk****ných plastů,nejlíp eloxovaná v barvě skůtru.Uvidím,až to rozeberu.J :(
jirka04

500+
 
Reputace: 1
Příspěvky: 733
Registrován: 03 čer 2007, 15:24

Příspěvekod vanil » 15 bře 2008, 19:18

Řidítka jsem mel dole. A ty plasty jsem z nich sundával několikrát a docela to šlo. Ale pokud to máš trochu doprava, tak to pokud se nepletu nepůjde vyřešit řidítkama. Není to stejnej princip jako na kole. :rolleyes:
Uživatelský avatar
vanil

100+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 154
Registrován: 02 říj 2006, 21:36
Bydliště: Pardubice
Skútr / moto: BMW C 650 GT
Tuning / úpravy: kufr GIVI E55 N TECH MAXIA3 s opěrkou

Příspěvekod jirka04 » 15 bře 2008, 19:32

No já to tuším,že bude nutno udělat jiný kouzlo.Ale snad se mi to nějak povede,abych zas měl řidítka rovně.V nouzi to jistí Jaroměř.J :rolleyes:
jirka04

500+
 
Reputace: 1
Příspěvky: 733
Registrován: 03 čer 2007, 15:24

Příspěvekod Gullwing » 15 bře 2008, 20:09

Můj miláček dneska nejezdil. Byl u doktora destruktora. Tedy u mě :p
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.
Uživatelský avatar
Gullwing

1500+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 1659
Registrován: 24 dub 2007, 14:21
Bydliště: Praha 6
Skútr / moto: Suzuki B400 K8

Příspěvekod vanil » 15 bře 2008, 20:41

Co jsi s tím dělal?
Uživatelský avatar
vanil

100+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 154
Registrován: 02 říj 2006, 21:36
Bydliště: Pardubice
Skútr / moto: BMW C 650 GT
Tuning / úpravy: kufr GIVI E55 N TECH MAXIA3 s opěrkou

Příspěvekod Gullwing » 15 bře 2008, 21:22

No vypadá, že rozebíral ;) Vyhřívaný hefty jsou tam a teď se jde na alarm. Popíšu později. Je to neskutečná pakárna to rozebrat.
Uživatelský avatar
Gullwing

1500+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 1659
Registrován: 24 dub 2007, 14:21
Bydliště: Praha 6
Skútr / moto: Suzuki B400 K8

Příspěvekod jirka04 » 16 bře 2008, 20:53

Ahoj Gullwingu,co to s tím ubohým přístrojem nacvičuješ???Na první pohled vypadá jak po ráně,jak když jste se někde nevešli.Nojo,copak rozebrat,to se většinou povede,ale správně a funkčně smontovat,to je daleko složitější.A vážně tam všechny tyhle věci potřebuješ??Mně zatím tenhle tuning nebere,ale co není,může být...Držím palce,ať to dáte dohromady.J ;) ;)
jirka04

500+
 
Reputace: 1
Příspěvky: 733
Registrován: 03 čer 2007, 15:24

PředchozíDalší

Zpět na 150-250ccm skútry

 
  • Podobná témata
    Odpovědi
    Zobrazení
    Poslední příspěvek

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 13 návštevníků

cron