Diskuze o skútrech větších objemů.
Odeslat odpověď

03 úno 2008, 16:34

Ahoj Phony,já to mám taky trochu rozebraný,potýkám se s maticí,co drží pohromadě zadní řemenici.Je dotažená jak prase,určitě víc než předepsaných 90Nm,anebo ještě nebyla rozdělávaná a závit je zarezlý.Jinak jsem vyměnil válečky,všechny byly sjeté hodně pod limit.Snad se mi povede během týdne varec dát dohromady a tak budu zas pojízdný.
Když mi to nepůjde,tak asi vyrazím pro pomoc do Jaroměře.V Yamaze těm skůtrům moc nefandějí,mám dojem.
Plánuješ někam vyrazit,na sraz nebo tak?Já bych někam vyrazil,ale jaro bude pracovně školicí a tak nevím,jak to dopadne.J
;)

03 úno 2008, 21:36

Já bych se taky slez. jezdím skoro furt. Teď za víkend zas 160Km. Jsem z Prahy. Ale Hradec taky není problém.

03 úno 2008, 22:30

Já bych teď mohl prohnat leda Tigera, a na tom bych samo nestíhal, protože ty díly na Madisona prej budou tak za tři týdny. :rolleyes:
S tím jsem ale počítal, proto jsem ho do servisu dal v lednu. Určitě ale se potom na jaře někde srazíme ;) a vyrazíme.

[quote=jirka04]Ahoj Phony,já to mám taky trochu rozebraný,potýkám se s maticí,co drží pohromadě zadní řemenici.Je dotažená jak prase,určitě víc než předepsaných 90Nm,anebo ještě nebyla rozdělávaná a závit je zarezlý.Jinak jsem vyměnil válečky,všechny byly sjeté hodně pod limit.Snad se mi povede během týdne varec dát dohromady a tak budu zas pojízdný.
Když mi to nepůjde,tak asi vyrazím pro pomoc do Jaroměře.V Yamaze těm skůtrům moc nefandějí,mám dojem.
Plánuješ někam vyrazit,na sraz nebo tak?Já bych někam vyrazil,ale jaro bude pracovně školicí a tak nevím,jak to dopadne.J
;)[/quote]
V tý Yamaze jsem to, Jirko04, zkoušel vloni v létě taky, a dojem jsem měl stejnej jako ty. A to jsem tam byl ještě s bejvalou K400 a to jsem jim říkal, že má motor Yamaha. Vycejtil jsem nezájem, tak jsem to vzdal.
Tady v Jaroměři to otevřel a všechno mě ukazoval a domlouvali jsme se co budu chtít udělat a co ne. Sám povídal, že válečky jsou ještě dobrý, že by je neměnil atd. Fakt jsem měl zatím dobrej dojem.
Takže jestli se ti to nezdaří, tak se tam neboj zajet.
Naposledy upravil KYBLOS dne 13 čer 2013, 15:57, celkově upraveno 1
Důvod: Dva příspěvky nad sebou, které dělilo jen pár minut

03 úno 2008, 22:56

Pojedu asi do šlapanic, na šňůru, do Krkonoš, k moři atd, tak se snad uvidíme. Pokud by jsme dali sraz těch pár Madisonů, tak samozřejmě nejsem proti.
Ještě se zeptám: já mám na Madisonovi najeto jen asi 500km a tak to furt tak zkouším. Nějak se stím nemůžu poskládat do zatáček.
1. Tahaj mě řidítka do zatáčky. Většinou se přece maj snažit spíš vrátit do středový polohy, ne? Něco jako kdyby byly otočený vidle. Což je samo blbost
2. Sedím na tom trochu jako opičák. Mám prostě řidítka dost blízko. (mám 180cm) Zkusím je dát trochu dopředu.
3. V zatáčce se to trochu vlní. Nemůžu najít ten bod, kdy mám ještě brzdit a kdy přidat. Když brzdím, tak se hrne dost rovně, pak pustím brzdu a to je právě takovej nejistej bod, kdy se to tak nějak zhoupne. Když mu pak dám plnej (obvykle) tak už mám ten zadek pod kontrolou.
Trága jsou vyjetý koleje třeba na nájezdech na dálnici, kdy jsem rozjetej v náklonu a pak to těžiště na těch hupech hrozně cvičí.
Zní to takhle dost negativně ale jde mi spíš o srovnání. Měl jsem Hondu Leada 100 a tam jsem měl nějak větší důvěru.
Takže: co máte za gumy? Na kolik foukáte? Na jaký jezdíte nastavení tlumičů? Když dáte plnej rejd jdou Vám řídítka až k plégu?
A ještě: dělal jste někdo nějaký úpravy? Cokoliv od alarmu, přes vyhřívaný hefty, xenony, úpravy varce nebo motoru?

04 úno 2008, 21:51

Já moc porovnávat s jinejma skútrama nemůžu, protože jsem zatím seděl jen na dvou ( když teda nepočítám padinu) a oba byli Madisoni.
Jak už jsem někde psal, tak jízdní dojem mám lepší z té slabší kubatury. Jde víc položit a má jistější stopu. Ale jak už jsem psal, pravděpodobně to bude gumama.
Hlavně to chce trénink, každej skútr se chová asi jinak a já se časem vyjel na něm tak jak bych ze začátku ani nedoufal.
1. Pravděpodobně na tom sedíš moc vpředu, pak by to odpovídalo tomu, že tě řidítka tahaj. Přece jenom skútr není motorka ;)
2. To potvrzuje první bod, jak ostatně vidím i z fotky tvého avataru. Mysli si, že jsi na čopru, natáhni nohy a trochu ruce. Mám 178 cm tak to není zas tak velkej rozdíl.
3. Pokud najedeš do zatáčky moc rychle a pak brzdíš, tak se zavlní každej. Přibrzdi trochu dřív a zatáčku pak projížděj s plynem a náklonem co ti dovolí stojánek. Bacha na štěrk u kraje.
Jo a v kolejích se nedá jezdit na ničem :D
Jinak na gumách ostatně záleží hodně. Mám teď Dunlop RunScoot a jsem maximálně spokojenej. Věřím tomu, že kdybych je měl i na tý K400, tak to bylo taky o něčem jiným.
Úpravy nedělám, líbí se mi jakej je a hlavně na něm jezdím i z ekonomickejch důvodů a nechce se mi do něj zbytečně cpát peníze.
Až mi přestane stačit, zkusím zas něco dalšího B)

04 úno 2008, 22:27

Phony dík. Na tom mém avataru bohužel nejsem já :-( Je to GP800, což bych vcelku chtěl. Až bude nějak slušně udělám si svojí fotku.
Ta guma by to mohla bejt. Ta zadní je dost sjetá.
Ještě mi prosím řekni na kolik to foukáš a to nastavení tlumičů.
Jinak nemáš někde fotku tvýho Medíka zboku? Zajímaj mě ty tvoje polepy. Ještě jsem je nikde neviděl.

04 úno 2008, 22:49

Já to vlastně ještě nefoukal. Gumy držej tlak kolem 2,2 a tak to myslím píšou i v manuálu. Tlumiče mám nastavený na druhý stupeň shora, i když většinou jezdím sám.
Já tam mám nějaký polepy? Sem si sakra nevšim :o
Měl jsem je na tom původním silnějším, tady ale nemám nic. Jinak fotka bude až koupím foťák ;)

04 úno 2008, 23:06

Já si to splet. To je ten Rika jak Ti ho vyfouk. Na třetí straně tohodle vlákna.
Já jak jsi psal, že je černej tak jsem myslel, že je to on.

05 úno 2008, 20:42

Ahoj,co to tu vedete za debatu???Já mám radost,se zadařilo,půlřemenice je nová,je to poskládaný,namontovaný.Jen se divím,že tam chybí ta krytka nad válečkama.Ale je to asi úmyslně.
Poskládat se do zatáčky,to je někdy problém i pro mně.Jak scota ještě nemám moc v ruce,tak si ještě netroufám moc s náklonem.Gumy tam mám Avon Stryke,zadní dost zbědovaná,hrbatá a blbě vyvážená.Teď mám dilema,jestli ji koupit novou,nebo zjara pořídit nové obě,asi Micheliny.Podle manuálu při jízdě sólo 2,1/2,2,ve dvou 2,2 obě.Tlumiče mám na 2 polohu odspodu(nejvíc natažený),ale ještě si s tím pohraju.
Jo,scot má snahu do zatáčky přiostřovat,tj.přidávat,nikoli rovnat.Je to asi geometrií podvozku.Já mám 183 cm,jezdím stylem chopper a nějaké zásadní problémy nemám.Řidítka určitě do pléga nenarážejí.
Jinak je bez tuningu,stačí mi,až mě omrzí,zkusím jiného,přesně jak phony.
A teď už jen čekat na jaro.Zdraví J. :) :D :D

05 úno 2008, 21:14

To Jirka: Debata je to jako, že je zima a tak se promílaj různý maličkosti.
Foukání gum je všude napsaný jinak Většinou tak od 2,0 do 2,4.
Gumu přední mám Maxxis 120/70x13. Made in Taiwan :(. Mám v ní vraženej šroubek. (asi amatérský vyvážení) Vyhodím jí
Zadní Continental Conti Navigator 140/60x13. Je dost sjetá. Vyhodím jí
Asi pořídím Dunlop. Měl jsem a byl jsem spokojen. Proč chceš Micheliny? Nějaká dobrá zkušenost? Máš nějakej odkaz?
Řidítka mě taky nenaráží, je tam ještě hafo místa. Mám právě podezření, že jsou nakloněný dost ke mě. Zkusím s nima cuknout.
Tlumiče bych potřeboval někde testnout. Není nějakej skútrařskej polygon? :)
Tunning budu dělat povětšinou jenom takovej, co se dá sundat. Alarm, Xenony, vyhřívaný hefty, atd

05 úno 2008, 22:11

Já právě nevím,jaký gumy pořídit.Ty Avony mi nepřijdou až tak zázračný,ale mít vepředu něco a vzadu něco jinýho mi nepřipadá nejvhodnější.Kdesi jsem četl,že některé firmy mají přední a zadní jako pár se stejnýma vlastnostma,právě aby se v zatáčce(a nejen tam) nehádaly.Ale které jsou nej...,to fakt nevím.Na Dunlopy jsou taky dobré reference.
Polygon si udělej sám - vytypuj si trasu a pak jen přestavuj tuhost,sólo i ve dvou,uvidíš,jak se kluk bude chovat.A samo jezdi pořád to samé dokola,pokud možno i stejně rychle.To by mohlo přinést nějaké zkušenosti.
Držím palce.J :)

10.2. edit:
Čusky draci,tak jsem to dneska odpoledne natočil,trochu projel.A hele,ono to brumle,jezdí,zrychluje,zpomaluje,pracoval jsem dobře,musím se pochválit.Válečky byly hranatý až běda,řemen sjetej nadoraz,řemenice hrbatý,hlavně ty vnější části.Tak jsem to povyměňoval,namazal,nandal baterku.Takže může jaro vypuknout v plné síle.J :D :D :D
Naposledy upravil KYBLOS dne 12 črc 2013, 22:09, celkově upraveno 1
Důvod: Sloučeny dva příspěvky pod sebou

10 úno 2008, 22:18

Já připravuji zadní diodové světlo pod nosič. Zatím je tam jen tak chycený pro foto. Čekám na kufr a pak to tam heftnu na trvalo.
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.

14 úno 2008, 19:04

[quote=jirka04]Čusky draci,tak jsem to dneska odpoledne natočil,trochu projel.A hele,ono to brumle,jezdí,zrychluje,zpomaluje,pracoval jsem dobře,musím se pochválit.Válečky byly hranatý až běda,řemen sjetej nadoraz,řemenice hrbatý,hlavně ty vnější části.Tak jsem to povyměňoval,namazal,nandal baterku.Takže může jaro vypuknout v plné síle.J :D :D :D[/quote]

Tak to ti gratuluju pane šikulo. Já zatím pořád stojím v depu :(

14 úno 2008, 19:57

Děkuju uctivě,phony,klid,taky se dočkáš.Není kam spěchat,venku je docela zima,jestli se nepletu.já se povozil jen tak zkušebně na letišti,abych zjistil,jestli se nevloudila někde chybička.Už jsem byl rozhodnutý začít jezdit,ale přece jen ještě počkám na jaro.Oni ti kluci v servisech asi mají napilno,protože sníh není a spousta nadšenců dohání co se dá,taky už je svrbějí dlaně. :D :D :D
Teda Gullwingu,ty světla vypadají parádně a docela pěkně pod držák pasujou.To budeš největší borec široko daleko.Jseš si jistý,že neopatrnou manipulací s těžkým kufrem se netrefíš do blinkru???? ;)
Jinak už bych bral nějaké to jaro.Zdraví J. :p

14 úno 2008, 20:01

[quote=Gullwing]Já připravuji zadní diodové světlo pod nosič. Zatím je tam jen tak chycený pro foto. Čekám na kufr a pak to tam heftnu na trvalo.[/quote]

Co je to zac vypada to pekne, to je origo nebo HM?
Odeslat odpověď