Ano,i mně svítí obě světla najednou.Neznám normy,podle kterých to tak má nebo nemá být.Je možné,že novějsí modely už mají tlumené jedno a dálková obě.Já mám dálková i tlumená v akci obě naráz.
Plexi a turbulence-mám tam jakési tuningové plexi,větší než sériové,perfektně rozráží vzduch,ale turbulence pociťuju už kolem cca 80tky.Ale nepřenášejí se do řidítek.Jedná se hlavně o nepříjemné posity.A zhorší se to ještě když fouká boční vítr.
Řidítka-dají se sklopit po sundání krytů a povolení 4 šroubů,které je drží.Sklon si musíš vyzkoušet,to asi nejde paušalizovat.Každý máme jiné tělesné proporce a vyhovuje něco jiného.Já měřím 183 cm,sklon jsem zatím neměnil a takhle mi to zatím vyhovuje.Ale mohlo by se stát,že když budou moc dopředu,tak připlném rejdu narazíš rukou do plexíku.
Ta stříbrná není taky špatná,jen by mu asi opravdu slušel i stříbrný kufr(nebo aspoň víko).Já jsem ho koupil i s držákem a kufrem.Ten má naštěstí velké červené odrazky,tak to tak nějak ladí.
Scoota mám taky teprve chvíli,koupil jsem ho někdy v září,zatím mám najeto neco kolem 1000km,takže taky nováček.Ale tyhle věci jsem nějak vypozoroval.Mám tu nevýhodu,že mám asi silnější pud sebezáchovy a jezdím tak těch 80,90.Dokonce i autem.
Ty tam máš asi motor Piaggio,že?Měl bys mít tedy asi o něco víc koníků,krouťáku asi i rychlosti.Ale tady moc radit nemůžu.Snad jen to,že ten interval výměny oleje je dobré dodržovat a občas i dolít,neb kdo maže,ten jede.J
6.1. 2008 edit:Ahoj madisonští,je tu nějak ticho po těch svátcích.Od té doby,co Mára prodal scoota,tak to nějak není ono.
Phony,je na tebe nějaký kontakt?Zdraví J.