Malaguti Madison 250 RS

Diskuze o skútrech větších objemů.

Příspěvekod Gullwing » 10 říj 2007, 01:47

2 Roman: Víš, že jsem jí v jižních čechách oslintával ale to "lešení" pod kufrem se mi moc nelíbí,... Taková pěkná prdelka to byla, a ty jí nasadíš chomout.
Né, dneska už se daj vidět fajnový integrovaný plata, na to co už tam je, to pěkný stříbrný,.. Ale možná, že ne na Medika
Uživatelský avatar
Gullwing

1500+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 1659
Registrován: 24 dub 2007, 14:21
Bydliště: Praha 6
Skútr / moto: Suzuki B400 K8

Příspěvekod jirka04 » 10 říj 2007, 17:43

Ahoj,to je origo nebo domácí práce???Vypadá to špicově!A ta opěrka byla součástí kufru,nebo je koupená extra?Je v kufru ještě nějaká výztuha?
Tak a ještě dotaz-jak řemen a válečky?Já tam asi mám ještě originál Yamaha,prodávajídí tvrdí,že je ok.,prohlídnutý zjara.Občas se mi za jízdy zleva podemnou ozývá jakési hučení,maximálka sólo 110,ve dvou slabá 100.Mám si koupit originál,nebo lze inějakej ten kevlarovej??Díky.J :)
jirka04

500+
 
Reputace: 1
Příspěvky: 733
Registrován: 03 čer 2007, 15:24

Příspěvekod roman.mara » 10 říj 2007, 18:24

[quote=Gullwing]2 Roman: Víš, že jsem jí v jižních čechách oslintával ale to "lešení" pod kufrem se mi moc nelíbí,... Taková pěkná prdelka to byla, a ty jí nasadíš chomout.
Né, dneska už se daj vidět fajnový integrovaný plata, na to co už tam je, to pěkný stříbrný,.. Ale možná, že ne na Medika[/quote]

ono je to celkem problém, něco vod špagetožroutů sehnat

tohle byl nejdostupnější a nejlevnější model, respektive jedinný co jsem sehnal

sice lešení, ale nebál bych se o něj zapřáhnout cokoliv

jirka04:
ten nosič je origo, koupený v AB shopu

opěrka se prodává zvlášť, kufr je normální plastová skořepina

kewlrovej řemen si kup jen k tunningovýmu variátoru

jinak mě to jede solo 135 max, cestovních 125
ve dvou tak těch 120, cestovních 115 km/h
Naposledy upravil KYBLOS dne 13 čer 2013, 15:04, celkově upraveno 1
Důvod: Citace posl. příspěvku. Dva příspěvky pod sebou.
Honda CB SevenFifty

členem Scooter clubu KMK telefon: 724775546
Uživatelský avatar
roman.mara

750+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 948
Registrován: 02 říj 2006, 21:36
Bydliště: Hostouň u Prahy
Skútr / moto: Honda CB SevenFifty
Tuning / úpravy: dva super laďáčky

Příspěvekod petrzet » 10 říj 2007, 20:02

[quote=jirka04]Ahoj,to je origo nebo domácí práce???Vypadá to špicově!A ta opěrka byla součástí kufru,nebo je koupená extra?Je v kufru ještě nějaká výztuha?
Tak a ještě dotaz-jak řemen a válečky?Já tam asi mám ještě originál Yamaha,prodávajídí tvrdí,že je ok.,prohlídnutý zjara.Občas se mi za jízdy zleva podemnou ozývá jakési hučení,maximálka sólo 110,ve dvou slabá 100.Mám si koupit originál,nebo lze inějakej ten kevlarovej??Díky.J :)[/quote]

No pokud to mas jeste starsi 250s tak to ma jiste motor z Yamahy coz semi nezda ta maximalka,urcite to umi jezdit solo 130 a ve dvou 120km/h,podivej se zda nema suz ojety varec,je to trochu divne,kazdopadne dily origo Yamaha sou sice trosinku drazsi ale urcite vydrzi dele,treba remen je drazsi o dve stovky ale vydrzi o dvea az tri tisice vice a nemluvim o valeckach,rmska stoji ctyri kila ale vydrz tak dva tisice,zato origo stoji osm set ale da se na nich najet i dvanact tisic,zalezi v jakem stavu je varec,jeste k te rychlosti,urcite to bude variatorem,mrkni na nej jestli nema drazku pres kterou nepreskoci remen,pak to dosahuje pouze rychlosti kolem stovky.

Jinak 250s by mel byt motor Yamaha kdezto 250RS uz je ctyrventil od Piaggio
Naposledy upravil KYBLOS dne 13 čer 2013, 15:05, celkově upraveno 1
Důvod: Dva příspěvky pod sebou
A sem zpet u Hondy :D
muj tydlifen: 776626010
Uživatelský avatar
petrzet

750+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 849
Registrován: 02 říj 2006, 21:36

Příspěvekod roman.mara » 10 říj 2007, 20:23

plně souhlasím
Naposledy upravil KYBLOS dne 13 čer 2013, 15:06, celkově upraveno 1
Důvod: Citace posl. příspěvku
Honda CB SevenFifty

členem Scooter clubu KMK telefon: 724775546
Uživatelský avatar
roman.mara

750+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 948
Registrován: 02 říj 2006, 21:36
Bydliště: Hostouň u Prahy
Skútr / moto: Honda CB SevenFifty
Tuning / úpravy: dva super laďáčky

Příspěvekod jirka04 » 10 říj 2007, 20:23

Podle manuálu tam je Yamaha-Minarelli.Na skříni je odlito"made in Japan",na krytu variátoru Yamaha.Válec je černý bez označení.
Podle tachometru je najeto 20980km,mnou zatím asi 700km,což mi na 7 let starý scoot z Itálie přijde málo.Na druhou stranu,kolega v práci má 3 roky Gileru Runner 200 a najeto cca 8000.Jinak díky za informace,ještě chvíli budu jezdit a pak na to mrknu.Příští týden prý už má mrznout,to ta zima asi chce vykompenzovat loňská tepla a nedostatek sněhu.Všechny zdraví J. ;)
jirka04

500+
 
Reputace: 1
Příspěvky: 733
Registrován: 03 čer 2007, 15:24

Příspěvekod petrzet » 10 říj 2007, 20:58

Jo a kdybys chtel tak mam k tomu manual,sice neni v cz ale aspon neco
A sem zpet u Hondy :D
muj tydlifen: 776626010
Uživatelský avatar
petrzet

750+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 849
Registrován: 02 říj 2006, 21:36

Příspěvekod Gullwing » 10 říj 2007, 23:36

Tak mi prosím řekněte jak to je: Malaguti je člen Piagio Group. Co má tedy od koho motor?. Když jsem byl v AB shopu tak říkal, že je to blbost, že Malaguti je Yamaha?!
Uživatelský avatar
Gullwing

1500+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 1659
Registrován: 24 dub 2007, 14:21
Bydliště: Praha 6
Skútr / moto: Suzuki B400 K8

Příspěvekod petrzet » 11 říj 2007, 07:40

Tak Malaguti Madison ma motory Yamaha - minareli v obsazich 125,150,250,400ccm od roku 03 ma 250ccm motor ctyrventil od Piaggia o tech nizsich obsazich nevim jestli to nepomenili,treba Madison 400 ma stejny motor jako Majesty 400 a to doted,je to motor Yamaha.Treba jeste taky Piaggio X9 250ccm ma do roku 02 motory Honda stejne s H Foresight a H Forza nebo Jazz,taky Peugeuot 250ccm je koncernova Honda foresight atd. tehle pripadu bude urcite jeste vice,proto je dobre se podivat co mas za motor nez pujdes do servisu nebo nakupovat nejake soucastky,kazdopadne motory minareli sou yamahy takze muzes v pohode jit nakupovat dily do yamahy nez treba do malaguti,urcite je budes mit levnejsi a drive,takhle to plati aspon u nas v Ostrave
A sem zpet u Hondy :D
muj tydlifen: 776626010
Uživatelský avatar
petrzet

750+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 849
Registrován: 02 říj 2006, 21:36

Příspěvekod jirka04 » 11 říj 2007, 19:16

Ahoj,díky za nabídku,manuál mám,stáhl jsem si ho z ruských stránek www.blackbears.ru.Je pětijazyčný,tak ho občas louskám.Půl je uživatelský,půl pro servisy,takže obsahuje i rozborku motoru,proměření ventilů,pístu,válce atd.U řemenu píšou 22,6 mm šířka nového,minimální šířka 21,0 mm,válečky zploštělé na 19,0 mm ze 20,0 mm.Za chvíli začne mrznout,tak se do toho podívám,jaký šotek se kde schovává
Ještě mně napadá-má nějaký praktický význam tunigový variátor,větší válec atd??Osobně jsem názoru,že u větších kubatur to asi nemá moc velký přínos.Nebo se pletu? :)J :stare:
Naposledy upravil jirka04 dne 14 říj 2007, 15:29, celkově upraveno 1
jirka04

500+
 
Reputace: 1
Příspěvky: 733
Registrován: 03 čer 2007, 15:24

Příspěvekod Cpujky » 16 říj 2007, 15:41

Nevim jak u tebe,ale u me to pry udelalo dost.
Mam tam 290tku valec a malossi variator ajede to jak z praku a lidi co na tom jeli (ze servisu)tak rikali ze je to o dost zivejsi nez klasicka 250tka (honda), takze si myslim, ze vliv to ma...otazla je, jestli se to financne vyplati...
Nemuzu to srovnat,pac jsem to koupil uz rovnous vetsim valcem
Naposledy upravil KYBLOS dne 13 čer 2013, 15:47, celkově upraveno 2
Důvod: Citace posl. příspěvku
Uživatelský avatar
Cpujky

500+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 635
Registrován: 02 říj 2006, 21:36
Bydliště: Palkovice
Skútr / moto: Honda SilverWing,Honda Jazz 290 ccm a Simson SR 50

Příspěvekod jirka04 » 16 říj 2007, 17:32

Pravda je,že je téměř o 20% větší objem válce.Tak se to pozná asi jak na výkonu,tak na krouťáku.Otázka je o kolik?Já tam zatím variátor nechám originál,válečky taky,a časem se uvidí.
Ty finance-10 za válec,4 variátor,1500 řemen plus nějaké drobnosti...Je to dost peněz.Snad jedině v případě nutnosti výměny válce(zadření atd).Každopádně díky za názor.J :)
jirka04

500+
 
Reputace: 1
Příspěvky: 733
Registrován: 03 čer 2007, 15:24

Příspěvekod Cpujky » 16 říj 2007, 18:14

S timhle nazorem taky souhlasim. Pokud by bylo neco se stavajicim valcem, tak bych do toho sel,ale abych vyndal plne funkcni valec a za 10K tam dal vetsi, tak to ne (to bych si koupil rovnou skutr s vetsim motorem)
Naposledy upravil KYBLOS dne 13 čer 2013, 15:48, celkově upraveno 1
Důvod: Citace posl. příspěvku
Uživatelský avatar
Cpujky

500+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 635
Registrován: 02 říj 2006, 21:36
Bydliště: Palkovice
Skútr / moto: Honda SilverWing,Honda Jazz 290 ccm a Simson SR 50

Příspěvekod roman.mara » 16 říj 2007, 19:21

přesně tak, objem ničím nenahradíš ;)
Honda CB SevenFifty

členem Scooter clubu KMK telefon: 724775546
Uživatelský avatar
roman.mara

750+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 948
Registrován: 02 říj 2006, 21:36
Bydliště: Hostouň u Prahy
Skútr / moto: Honda CB SevenFifty
Tuning / úpravy: dva super laďáčky

Příspěvekod jirka04 » 17 říj 2007, 18:26

Ahoj,já nic zatím měnit nebudu,400.stovku si nechám napříště.Jen juknu(případně zasáhnu)ve variátoru.Zatím jsem se scootem spokojenej,stačí mi to bohatě na těch našich hrbatejch silnicích.Brumlu si v poklidu svých 80,stačím trochu sledovat i okolí a vo tom to je,ne????Hezký babí začátek podzimu všem.J :D
jirka04

500+
 
Reputace: 1
Příspěvky: 733
Registrován: 03 čer 2007, 15:24

PředchozíDalší

Zpět na 150-250ccm skútry

 
  • Podobná témata
    Odpovědi
    Zobrazení
    Poslední příspěvek

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 8 návštevníků