[quote=jirka04]Ahoj,to je origo nebo domácí práce???Vypadá to špicově!A ta opěrka byla součástí kufru,nebo je koupená extra?Je v kufru ještě nějaká výztuha?
Tak a ještě dotaz-jak řemen a válečky?Já tam asi mám ještě originál Yamaha,prodávajídí tvrdí,že je ok.,prohlídnutý zjara.Občas se mi za jízdy zleva podemnou ozývá jakési hučení,maximálka sólo 110,ve dvou slabá 100.Mám si koupit originál,nebo lze inějakej ten kevlarovej??Díky.J
[/quote]
No pokud to mas jeste starsi 250s tak to ma jiste motor z Yamahy coz semi nezda ta maximalka,urcite to umi jezdit solo 130 a ve dvou 120km/h,podivej se zda nema suz ojety varec,je to trochu divne,kazdopadne dily origo Yamaha sou sice trosinku drazsi ale urcite vydrzi dele,treba remen je drazsi o dve stovky ale vydrzi o dvea az tri tisice vice a nemluvim o valeckach,rmska stoji ctyri kila ale vydrz tak dva tisice,zato origo stoji osm set ale da se na nich najet i dvanact tisic,zalezi v jakem stavu je varec,jeste k te rychlosti,urcite to bude variatorem,mrkni na nej jestli nema drazku pres kterou nepreskoci remen,pak to dosahuje pouze rychlosti kolem stovky.
Jinak 250s by mel byt motor Yamaha kdezto 250RS uz je ctyrventil od Piaggio