Malaguti Blog 150/160 - zkušenosti, rady atd...

Diskuze o skútrech větších objemů.

Re: Malaguti Blog 125-160

Příspěvekod 1975ak » 24 kvě 2011, 18:23

Nevím jak vy na SKčku, ale já dostal techničák a jako výrobce mám uvedeno CF (china) , prý se tam dělají motory pro Blog a Centro,, 125 a 150 ccm ,

Jinak dnes dostal boční brašny,, takže jsme vybaveni na dálkové jízdy.
Skůtr je na šrot (SPZ k prodeji)
Malaguti Blog 150 r.v. 2010, Najeto 5xxx km PLUS 15465 km na KEEWAY FOCUS.
Nejdál do Chorvatska a zpět na Keeway Focus 50 ccm -2009SOLO a na Malaguti Blog 150ccm TANDEM-2011.
NEJDE MI SZ - mejl ak1975@post.c z
Uživatelský avatar
1975ak

500+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 689
Registrován: 14 čer 2010, 13:22
Bydliště: Šalingrad
Skútr / moto: skútr Malamut Blog 160
Tuning / úpravy: otáčkoměr, 2 blinkr, přední 12V zásuvka

Re: Malaguti Blog 125-160

Příspěvekod maestromino » 25 kvě 2011, 12:56

tomu sa necudujem, pomaly uz aj nase bryndzove halusky budu "made in china" :-)))) bocne brasne na skuter? to musim vidiet:-)
maestromino

10+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 12
Registrován: 24 dub 2011, 18:38
Skútr / moto: Malaguti Blog 160

Re: Malaguti Blog 125-160

Příspěvekod 1975ak » 25 kvě 2011, 13:10

Boční brašny mám EWOG,, 2x25 litrů a horní mám válec od Luis asi 50 L , to by na cesty ve 2 mělo stačit.

31.5. edit:
Kolik jste dali na jednu nádrž kilometrů? Max 168, doplňoval jsem 5,4 litru do plné. Pak mi ale nesedí objem 9 L (ukaztel je už v červeném políčku. Průměr se mi pohybuje kolem, 3,2-3,5 l/ 100 , tj asi 30 km/L .
Naposledy upravil KYBLOS dne 28 črc 2013, 09:48, celkově upraveno 1
Důvod: Sloučeny dva příspěvky pod sebou
Skůtr je na šrot (SPZ k prodeji)
Malaguti Blog 150 r.v. 2010, Najeto 5xxx km PLUS 15465 km na KEEWAY FOCUS.
Nejdál do Chorvatska a zpět na Keeway Focus 50 ccm -2009SOLO a na Malaguti Blog 150ccm TANDEM-2011.
NEJDE MI SZ - mejl ak1975@post.c z
Uživatelský avatar
1975ak

500+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 689
Registrován: 14 čer 2010, 13:22
Bydliště: Šalingrad
Skútr / moto: skútr Malamut Blog 160
Tuning / úpravy: otáčkoměr, 2 blinkr, přední 12V zásuvka

Re: Malaguti Blog 125-160

Příspěvekod Blog160 » 31 kvě 2011, 10:59

Ja som prešiel 220 km max., ale ešte tam ostalo veľa benzínu v nádrži, skoro 3 litre. Tých 9 litrov sedí, lebo ked som ju novú kúpil. dotankoval som cca. 8,6 litra po hrdlo, a ešte tam mohlo byt tak 0,5 litra. Problém je s ukazovateľom paliva, môžeš kľudne najazdiť viac ako 200 km, neboj, mám to overené. Inak spadol som na bicykli a dolámal som sa, takže skúter predávam, táto sezóna skončila pre mňa. Držte sa.
Uživatelský avatar
Blog160

10+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 14
Registrován: 15 bře 2011, 11:21
Bydliště: Žilina
Skútr / moto: Malaguti Blog 160

Re: Malaguti Blog 125-160

Příspěvekod maestromino » 31 kvě 2011, 12:32

jeeeej to je smola :-( snad nic vazne a rychlo sa das dokopy......mne vychadza spotreba teraz tesne pred prvym servisom 3,4 - 3,5l.
maestromino

10+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 12
Registrován: 24 dub 2011, 18:38
Skútr / moto: Malaguti Blog 160

Re: Malaguti Blog 125-160

Příspěvekod 1975ak » 31 kvě 2011, 12:51

BLOG 160, skůtra neprodávej, na čem budeš jezdit jak se dáš do kopy? Jezdíš i na kole? Tak mrkni na http://www.volny.cz/lemans

6.6. edit:
V sobotu další zkouška delšího zrychleného přesunu. Brno- Zlín po dálnici. je to kolem 90 km, a jeli jsme to asi 1:10,,, ve dvojici a se spotřebou lehce nad 3 litry. To je docela dobrá zpráva. Teda až na ten tankodrom mezi Rousínovem a Vyškovem.
Naposledy upravil KYBLOS dne 28 črc 2013, 09:49, celkově upraveno 1
Důvod: Sloučeny dva příspěvky pod sebou
Skůtr je na šrot (SPZ k prodeji)
Malaguti Blog 150 r.v. 2010, Najeto 5xxx km PLUS 15465 km na KEEWAY FOCUS.
Nejdál do Chorvatska a zpět na Keeway Focus 50 ccm -2009SOLO a na Malaguti Blog 150ccm TANDEM-2011.
NEJDE MI SZ - mejl ak1975@post.c z
Uživatelský avatar
1975ak

500+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 689
Registrován: 14 čer 2010, 13:22
Bydliště: Šalingrad
Skútr / moto: skútr Malamut Blog 160
Tuning / úpravy: otáčkoměr, 2 blinkr, přední 12V zásuvka

Re: Malaguti Blog 125-160

Příspěvekod mickey » 07 čer 2011, 21:29

a jakou jste meli prumernou rychlost, beznou a maximalku?
----
lead (tucanourbano deka a navleky na riditka, vyhrivany hefty a sedlo) najeto 10 tis. km / hornet (bez uprav) najeto 25 tis. km / burgman (vyhrivany hefty a sedlo, maxia 55 s DO a nosicem) najeto 64 tis. km
Uživatelský avatar
mickey

250+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 344
Registrován: 05 dub 2008, 11:35
Bydliště: Brno
Skútr / moto: Lead/AN650exeK5/h600/ex-Runner50

Re: Malaguti Blog 125-160

Příspěvekod 1975ak » 08 čer 2011, 07:56

Jak jsem psal, jeli jsme asi hodinu10 , a je to kolem 90 km, na tankodromu u Vyškova jsem zpomalil ale jinak jsem jel asi 7300 otáček. Nedrtím to furt na plno. Spíš se chci dopravit v pohodě z A do B. Cestou zpět bylo mokro, tak jsem to taky nesolil.
Zajímavější to bylo v pondělí večer, kdy jsme v rychlým předjížděli kamiony pod Bohunicemi. Tam to šlo přes 110 tachometrových.
Skůtr je na šrot (SPZ k prodeji)
Malaguti Blog 150 r.v. 2010, Najeto 5xxx km PLUS 15465 km na KEEWAY FOCUS.
Nejdál do Chorvatska a zpět na Keeway Focus 50 ccm -2009SOLO a na Malaguti Blog 150ccm TANDEM-2011.
NEJDE MI SZ - mejl ak1975@post.c z
Uživatelský avatar
1975ak

500+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 689
Registrován: 14 čer 2010, 13:22
Bydliště: Šalingrad
Skútr / moto: skútr Malamut Blog 160
Tuning / úpravy: otáčkoměr, 2 blinkr, přední 12V zásuvka

Re: Malaguti Blog 125-160

Příspěvekod mickey » 08 čer 2011, 08:08

tak to bych se na dalnici bal, stacilo mi to jednou na leadovi (Praha Velke Mezirici po D1) a na honde cbF250 to taky nebylo ono, kazdej mne predjizdel :-( (na leadovi jsem jel v odstavnym pruhu, tak to docela slo)
----
lead (tucanourbano deka a navleky na riditka, vyhrivany hefty a sedlo) najeto 10 tis. km / hornet (bez uprav) najeto 25 tis. km / burgman (vyhrivany hefty a sedlo, maxia 55 s DO a nosicem) najeto 64 tis. km
Uživatelský avatar
mickey

250+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 344
Registrován: 05 dub 2008, 11:35
Bydliště: Brno
Skútr / moto: Lead/AN650exeK5/h600/ex-Runner50

Re: Malaguti Blog 125-160

Příspěvekod 1975ak » 08 čer 2011, 08:55

Vyškov Zlín je pohoda, v sobotu tam nikdo nejel , je tam dobrej povrch.

12.6. edit:
Právě jsem se vrátil, ze Šnůry,,, najeto za 3 dny více jak 622 km
Max podle GPS - tandem 106, solo 112 km/h
spotřeba furt kolem-3,2 -3,4
dálnice Praha -Brno za 2,5 hodiny

26.6. edit:
Po 3500 km první vypadenej šroubek. Ten co drží kryt výfuku. Opraveno a jedí se dál. během posledního týdne jsem najel 1600 km do Chorvatska a zpět ve dvou s bagáží. Spotřeba se furt drží kolem 3,3 L
Naposledy upravil KYBLOS dne 28 črc 2013, 09:53, celkově upraveno 3
Důvod: Sloučeny příspěvky pod sebou
Skůtr je na šrot (SPZ k prodeji)
Malaguti Blog 150 r.v. 2010, Najeto 5xxx km PLUS 15465 km na KEEWAY FOCUS.
Nejdál do Chorvatska a zpět na Keeway Focus 50 ccm -2009SOLO a na Malaguti Blog 150ccm TANDEM-2011.
NEJDE MI SZ - mejl ak1975@post.c z
Uživatelský avatar
1975ak

500+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 689
Registrován: 14 čer 2010, 13:22
Bydliště: Šalingrad
Skútr / moto: skútr Malamut Blog 160
Tuning / úpravy: otáčkoměr, 2 blinkr, přední 12V zásuvka

Re: Malaguti Blog 125-160

Příspěvekod maestromino » 08 črc 2011, 13:48

Poriadne štreky dávas na tom Blogu:-))))
maestromino

10+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 12
Registrován: 24 dub 2011, 18:38
Skútr / moto: Malaguti Blog 160

Re: Malaguti Blog 125-160

Příspěvekod 1975ak » 16 črc 2011, 08:42

Dnes jsem se poprvé dostal na net. Jsme s patrnerkou oba v nemocnici se zlomenýma nohama. Po cestě z Velkého Krtíša na Bratislavu, kdy jsme překročili 5000 km na tachometru nás srazilo auto, jenž nám nedalo přednost v jízdě ( V ZÁPISE od policie - já to ještě stihnu). Smetl nás oba a jak dopadl skůtr vidíte zde. http://www.minv.sk/swift_data/source/ha ... 11/2/2.JPG

Pro letošek jsme dojezdili, a co bude příští rok se uvidí podle zdravotního stavu.
Skůtr je na šrot (SPZ k prodeji)
Malaguti Blog 150 r.v. 2010, Najeto 5xxx km PLUS 15465 km na KEEWAY FOCUS.
Nejdál do Chorvatska a zpět na Keeway Focus 50 ccm -2009SOLO a na Malaguti Blog 150ccm TANDEM-2011.
NEJDE MI SZ - mejl ak1975@post.c z
Uživatelský avatar
1975ak

500+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 689
Registrován: 14 čer 2010, 13:22
Bydliště: Šalingrad
Skútr / moto: skútr Malamut Blog 160
Tuning / úpravy: otáčkoměr, 2 blinkr, přední 12V zásuvka

Re: Malaguti Blog 125-160

Příspěvekod 942004 » 16 črc 2011, 09:16

No,to je hrůza :( Posílám vám oběma do nemocnice hodně sil k brzkému uzdravení.Hlavně,aby jste oba byly v pořádku zdravotně,motorka se určitě opraví :wink:
Jezdi hlavou,předvídej a přežiješ....
http://www.piaggio-club.net
krásná minulost-Piaggio Hexagon 125 EX
Uživatelský avatar
942004

250+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 436
Registrován: 04 kvě 2009, 18:49
Bydliště: Praha-Spořilov , Brno-Líšeň
Skútr / moto: Piaggio X8 250 i.e.,Cagiva Cucciolo 50
Tuning / úpravy: turistické plexi Kappa,variátor Malossi Multivar,svíčka Denso iridium,laděný výfuk MIVV,vzduchový filtr Malossi Redsponge,reflexní proužky na ráfky,led parkovačky,top case-kufr Givi 46l+opěrka.

Re: Malaguti Blog 125-160

Příspěvekod mickey » 16 črc 2011, 09:24

brzy se uzdravte a dobre porid s pojistovnou
----
lead (tucanourbano deka a navleky na riditka, vyhrivany hefty a sedlo) najeto 10 tis. km / hornet (bez uprav) najeto 25 tis. km / burgman (vyhrivany hefty a sedlo, maxia 55 s DO a nosicem) najeto 64 tis. km
Uživatelský avatar
mickey

250+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 344
Registrován: 05 dub 2008, 11:35
Bydliště: Brno
Skútr / moto: Lead/AN650exeK5/h600/ex-Runner50

Re: Malaguti Blog 125-160

Příspěvekod Blog160 » 22 črc 2011, 10:14

Bože, hrozné, tan čo vás zrazil by mal skončiť v base....dúfam, že sa dáte skoro do poriadku a veľa následných šťastných km bez Ďalšej nehody prajem. Marko S.
Uživatelský avatar
Blog160

10+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 14
Registrován: 15 bře 2011, 11:21
Bydliště: Žilina
Skútr / moto: Malaguti Blog 160

PředchozíDalší

Zpět na 150-250ccm skútry

 
  • Podobná témata
    Odpovědi
    Zobrazení
    Poslední příspěvek

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 3 návštevníků

cron