Diskuze o skútrech větších objemů.
28 dub 2011, 19:18
Tak zrychlení ti povím úplně přesně,,,, má to zrychlení,,, vrůůůům . Ale vážně, to jsem fakt neřešil, spíše mě příjemně překvapilo, že i ve dvou se dá do kopce ještě přidat. Už jsme zkoušeli i 18% kopec ve dvou.
29 dub 2011, 08:42
Zrýchlenie na tomto skútri je lepšie v druhej polovici rýchlostného rozsahu by som povedal. Do tých 40 km/h je to vlažnejšie a od 50 km/h ide super až do vyše 100 km/h....maximálku som ešte neskúšal, tiež som v zábehu, ale odhadujem okolo 120 km/h.
02 kvě 2011, 14:00
a kvalitovo ste spokojní? nic nevrzga, neskripe?:-)
02 kvě 2011, 14:15
Šroubky vypadají dotaženy, olej mi po 1200 km nikde neprosakuje, spotřeba jde furt dolů.
Stopu drží podle mě dobře.
Co mi vadí :1) zpětňáky- jsou širší a zadrhávám s nimi v garáži
2) stupačky spolujezdce jsou širší a při zastavení mě dloubnou do nohy - ale to je můj pocit
3) neslyším blikat blinkry - je jen optická kontrola
03 kvě 2011, 12:50
Čo sa týka vŕzgania, tak mi pri prejazde nerovností vŕzga niečo v prednom tlmiči, podľa zvuku by to mohli byť nejaké gumové dorazy alebo niečo podobné, ale moc tomu nevenujem pozornosť, zrejme to nebude dôležité. Spotreba aj dynamika je fajn, kvalita spracovania na úrovni japonských motocyklov, niečo aj lepšie. Ako je to so spoľahlivosťou zrejme zistíme až neskôr, ale tak všetko je v záruke....a ešte by som zabudol, jedno čo mi dosť vadí, je veľmi vysoká hladina aerodynamického hluku vo vyšších rýchlostiach, zrejme je spôsobená vysokým štítkom, niekedy sa mi okolo 100 km/h zdá, že asi z toho ohluchnem, najnovšie kvôli tomu nosím štuple do uší...ale aj tak je to dosť počuť...tú hladinu v 100 km/h by som prirovnal k hluku na mojom Bandite 1250 v rýchlosti nad 200 km/h..nechápem to celkom
03 kvě 2011, 17:45
mne sa tiež zdá že niečo počujem vpredu, možno tiež tlmič a občas akoby sa mi šúchalo brzdové obloženie o kotúč, ale to je len občas. Možno to bude treba vyčistiť. A predvčerom mi vypadla poistka štartéra. Čo sa týka aerodynamického hluku, keď som ho niesol z predajne tak som sledoval okolitú trávu a stromy ale tie sa ani len nepohli. Zdalo sa mi že na mňa nejako moc fučí, bolo to dosť cítiť a počuť už pri 70-80km/h. Ale ja to nemám s čím zrovnávať, nikdy som nevlastnil väčší motocykel ako 50ccm, ten isiel 60-65Km/h a von z mesta sa nikdy ani len nepozrel
))). Zatiaľ ale spokojnosť, dynamicky sa javí byť živý, pohodlne sa na ňom sedí, je pekný a cena bola vynikajúca:-)
03 kvě 2011, 17:55
Letošní jaro nějak moc fouká z boku a pak ten štít je fakt jako plachta. Ale ve dvou se to dá udržet.
Zkus se za ten štít skrčit, zda se změní hluk.
6.5. edit:Tak jsem dnes konečně přišel na to jak vypnout blikající servisní interval. Žádný tlačítko na hodinách, ale rukojeť plynu a klíček. Takže další servis až po 4000 km.
10.5. edit:Model palubovky Blog r.v 2011
http://a5.sphotos.ak.fbcdn.net/hphotos- ... 4904_n.jpg Budíky jsou stejné jako Centro, proto je to trošku jiné oplastování.
Naposledy upravil
KYBLOS dne 28 črc 2013, 09:45, celkově upraveno 2
Důvod: Sloučeny příspěvky pod sebou
16 kvě 2011, 12:19
pomaly 500 najazdenych, uz aby som bol po prvom servise:-)))
V pohode, pohodlné vozenie, len každý druhý den musím doťahovať pravé spätné zrkadlo, jednoducho sa nedá dostatočne utiahnuť kľúčom. Zajtra idem vyskúšať phanteona 150 tak budem mat aj s čím porovnávať
17 kvě 2011, 19:34
Zrcátko jsem dotahoval jen 3x za celou dobu. Nejlepší jsou na to kombinačky a nebát se. Je tam opačnej závit .
19 kvě 2011, 14:13
Ja som dotiahol len 1x a odvtedy drží super...mám 890 km...ale nemám čas moc na vozenie..len po meste jazdím teraz
20 kvě 2011, 13:38
Nahram ti fotku tej novej palubovky na facebook - malaguti.sk vidim ze prispievas aj tam:-)
20 kvě 2011, 13:56
Palubovku jsem už viděl, ale tvoje foto za jízdy, nebo na srazu ještě ne..
22.5. edit:Včera prvních 200 km v plné palbě. 100 do Jihlavy po dálnici ve dvou a odpolko zpět. Cesta trvala asi hodinu. Spotřeba vychází tak nějak furt na těch 3,4.
Naposledy upravil
KYBLOS dne 28 črc 2013, 09:47, celkově upraveno 1
Důvod: Sloučeny dva příspěvky pod sebou
22 kvě 2011, 13:59
Ja už mám 900 km, už tiež krátkodobo dávam maximálku, tak do 5 min. a potom uberem, zatiaľ som dosiahol max.rýchlosť po rovinke cca.114 km/h, zrejme sa to po čase ešte troška zlepší, budúci týždeň idem na prehliadku a výmenu oleja do Prievidze, to je cca.60 km. Potom už pôjdem stále plnku. Spotreba sa mi teraz zrejme kvôli už razantnejšej jazde zvýšila na priemerne cca. 3,5 l/100 km pri zmiešanej preprave 2/3 sólo a 1/3 so spolujazdkyňou.
Naposledy upravil
Blog160 dne 29 kvě 2011, 13:02, celkově upraveno 1
22 kvě 2011, 18:41
1) motor mi na semaforu nezhasl nikdy.
2) spíše je něco při přejezdu příčných nerovností, jako by to narazilo na hranu zadním kolem, buď je tlumič moc tvrdej nebo je moc měkký.
24 kvě 2011, 17:34
Mne to este nezdochlo nikdy, mam zatial 680km, to vrzganie obcas pocujem tiez, a obcas aj suchotanie od kolesa (asi to bude brzdovy disk), musel som odrezat z gumicky na spatnom zrkadle lebo som to nevedel poriadne utiahnut a na jednej strane mi z napisu Blog 160 zostalo uz iba Blo
)))) radsej to uz dam dolu komplet nech to nevyzera tak smiesne. A bacha ked ho budete cistit, spodna hrana plexi je ostra skoro ako ziletka na prste mi uz zostane spomienka asi navzdy....teda aspon na mojom je to take ostre, neviem ako na vasich. To je zatial asi tak vsetko, inak celkovo som spokojny, je to typicky talian, cize krasny, mechanicky dobry a tie prkotinky k nemu proste patria:-)