Já ho mám a jsem spokojen. Jen mi vadí 12" kola. Mam ho s tím velkym štítem. Má super věc. El sklápěcí zrcátka. Jezdím za 3,5 a to mu dávám. Když fouká dobrej vítr jede až 130 ale to už není jizda ale let. Normální cestovka je 80 - 110. Jen je škoda, že to neni stříkačka. Ten karbec ma trochu prodlevu. Ale možná to je svíčkou. Má najeto 24000 km A já s ním najel 6000 km a stále OK.
Tak jsem dal Dinga do servisu. Daj mi new variator kevlar řemen nová ložska do krku řidítek a provedou celk udržbu. to bude asi darda. Pak jen nechat udělat vejfuk a bude z toho letadlo.
Multivar, Xenon, a ta práce se stříkáním...
Tak si ho nech alespoň z kopce.
Blbý fóry. To je pech, dyť jsi mu taky nějakou hodinu života dal, a on tobě
Hele TB všechno špatný k něčemu dobbý. Už se těším na novej pekáč :rolleyes:
Tak už ho mám ze servisu. Vari malosi, řemen kevlar, nové ližska v hlavovém složení řidítek, svička a celková kontrola joko oleje atd. celkem 10050,- ) Akorát se ho chystám prodat. Mám vahlédnutého T-maxe s ABS. původně jsem si chtěl nechat i Kymco ale nevejdu se do garáže.
nechcel som zakladať nový topic až po oficiálnom predstavení za pár týždňov v Miláne..je na čo sa tešiť Kymco G-Dink 300i podľa posledných správ by motor mal byť rovnako výkonný ako v Downtown-e buďte online
Je tu ještě nějaký aktivní majitel ? Mám teoreticky možnost koupit je to dovoz Itálie r.v. 2001 (je mi jasný že to není ideální varianta) ale zdálo se že docela slušnej stav aspoň na pohled jen pár odřenin.. svezl jsem se jen v ulici ale startoval hned a za plynem šel dobře.Jediný co nešlo bylo podsvícení budíku nevíte někdo jestli je tam žárovka a jak složitá je výměna? Na co si dát případně pozor? Dík za postřehy a rady....
19.9. edit: Klidně může poradit i někdo kdo už skůtřík nevlastní ale zná ho díky )
Naposledy upravil KYBLOS dne 26 črc 2013, 12:54, celkově upraveno 1
Důvod:Sloučeny dva příspěvky pod sebou
Taky jezdím ještě na : Merida Mission HFS 3000-D ....jo fakt je to kolo KOSTKA UNI CLASSIC...jo fakt je to koloběžka