od Stifko » 06 bře 2014, 05:16
Minulý týden jsem koupil Dinka 150LX,r.v.2000,najeto už něco má.V ceně byla ještě krabice s dalším Dinkem na součástky.Skůtr měl měněný motor,hvízdlé ložisko ojnice na pístním čepu.Jenže náhradní motor má jinou rozteč převodovky a tudíž se musely s motorem vyměnit i 12" kola za 10".Včera jsem rozpůlil přidřený motor a dnes se vrhnu na ten osazený v rámu,přehodím půlku kartru s převodovkou a budu moci dát zpět větší kola.Proč jen půlku kartru a ne jen kliku s hlavou?Na pravém kartru je vařený držák stojanu a svár vypadá krapet nedůvěřivě.Skůtra jsem koupil jako nepojízdného,do podzimu jezdil,osobně jsem ho několikrát viděl,ale po zimě už nenastartoval.Udělal jsem rozborku a zjistil vadný sytič.Nedá se vyzkoušet připojením na 12V,není elektromagnetický ale obsahuje gel a teplotní tělísko které vytlačuje a přitahuje jehlu dle teploty motoru.Dočetl jsem se že se dá poznat závada dle toho,jak je vylezlá špička za studena,u mého je na max. vylezlá,mělo by to být naopak.Zkusím nový sytič a uvidime.Svíčka zapaluje,benzín teče ale ne a ne chytnout,po dlouhém trápení má tendenci naskočit ale za pár sekund zase jako kdyby nic.Snad to bude sytičem.Budu přidávat průběžné info jak pokračije přestavba a celkově zprovozňováni skůtru.Jinak pruplach chladícího okruhu mě nepřekvapil,pěkné blatíčko,stejně tak obsah nádrže . . . o brzdovce raději ani nemluvim