Já myslím, že to moc hrotíte. 3 roky jsou dost, ale zas ne tak moc. Když někdo najede za sezónu jen 1000 - 1500, tak je to skoro stejný, jako by stál.
Projet rozhodně ano. Před nastartováním a projížďkou zkontrolovat hladinu oleje a nafoukaný gumy. S měkkou gumou to jede jinak a tak se jízdní vlastnosti nedají tak dobře kontrolovat. Benzín bych tam klidně nechal, jen si sebou vem třeba 2 litry ve flašce, štrejchni to tam, zahoupej skútrem, ať se to promíchá a pak vyjezdit. Benzín sice stárne, ale že by se z toho stala voda a cucky, tak to po 3 letech asi ne.
A pokud se rozhodneš koupit, tak potom, pro jistotu, nějaká kompletní prohlídka v servisu, pokud možno značkovém. Sice za to utratíš, ale vyplatí se. Udělal jsem to taky tak. Pokud je to původ ČR a najeto jen 8 000, pokud jsou doloženy, tak ten servis bude jen o kontrole. Řemen a válečky mají do limitu ještě dost, možná nechat zkontrolovat vůle ventilů. Nechat vyměnit všechny kapaliny, oleje, chladící, brzdové. Zkontrolovat destičky a kotouče. Vyměnit vzduchový filtr.
Pokud tam jsou gumy původní (při nájezdu 8000 by asi i měly být), tak ty rozhodně vyměnit bez ohledu na vzorek. Za těch 9 let budou tvrdý jak šutr.
No a pak už jen jezdit a užívat si.
Jedu a kochám se ...
Bylo: Honda SCV Lead 100; Suzuki Burgman 250; Skyteam Cobra 125; Honda CB 900F Hornet; Honda Dylan 125; Yamaha N-Max 125; Yamaha X-Max 250; Yamaha YBR 125
Je: Honda Forza 350