od JRM66 » 13 bře 2016, 00:07
Chcel by som sa opýtať ohľadom jedného projektu z í-čkovym systémom kde starší systém od roku 2006 po 2010 použival asi iba štvordratovú Lambda sondu a zase novší systém od r.2010-2013 zase iba dvojdratovu sondu kde v oboch prípadoch je na rovnakých pínoch v RJ zapojene pin č.4 L.S-negative a pin č.11 L.S+positive ale u staršej štvordratovej je ešte naviac jeden vystup z RJ jednotky do L.S a to z pinu č.21 ako Heatr LambdaS + zvyšný štvrtý dratik je vedený už priamo od baterie cez poistku. Otázkou je či môžem použiť tu novšiu sondu do staršieho systemu ked ju zapojím identicky v pinoch č4- a č.11+ tak ako je to aj v prípade staršej štvordratovej sondy, kde si myslim že zbývajuce dva kabliky ktoré mi tu už absentujú je iba výhrev sondy. Môže to mať čiste technicky nejaký zásadný vplyv na chod motora a či ta novšia dvoj-dratova je už technicky iná ktorá už asi nepotrebuje ten riadeny vyhrev, alebo je to inak? Tým pádom zvyšný už nepotrebny pin č.21 by som rad využil tak že by som ho presmeroval do pozicie č.2 na RJ kde je výstup na otačkomer a druhu stranu od kabla pri LS by som pripojil na novy drôt vedeny k budikom na vstup signálu pre externý otačkomer. Dakujem za pripadne odpovede k danej otazke!
MOTO: BMW R 850R.95tkm, teraz 105tkm Piaggio Liberty 125 m.02 Maslová metla. cca. 45tkm teraz cca.65tkm Beverly 250 RST-ie 04 silver Italka.kauf.27tkm, aktuál 50tkm Dalšie BV250-300ie Tourer čierna z CZ teraz už white pearl 566. Viva Piaggio! BV 350 ST