Ahoj skútristi! Tak po prvních 100km na SH 150i mám pár prvních postřehů. Skůtr jede líp, než jsem na daný obsah čekal. Samozřejmě, že zajíždím, takže heftem netočím na doraz, ale po prvních 50km jsem už plnej taky na pár metrech zkusil a skútřík vyletí jako raketa. Barva acid yellow je nepřehlédnutelná. Až mi to vadí... Možná bych raději více splynul s davem.
Odpružení je na firemní nastavení při jízdě v jednom trochu tvrdší, ale zvykám si. Při náklonu do leva se mi jednou podařilo škrtnout stojánkem o zem. Chybí mi tam boční stojan pro "odskočení" od skútra (třeba při zavírání vrat garáže mi vadí dávat motorku na hlavní stojan).
Nešel mi taky párkrát nastartovat, až jsem zjistil, že je potřeba levá brzdová páčka zmačknout trochu víc, než při klasickém brždění. Jinak chytá na první otočení startéru.
Jízda v noci díky světlometu na řídítkách je bezproblémová, dokonce s tmavým sklem na přilbě.
Pod sedlo se mi potařilo narvat, a to doslova, přilbičku velikosti S pro náhodného batúžka. Zadní kufr je na mojí XXL integrálku akorát.
Problémy: trochu větší vibrace na volnoběh i při jízdě, než jsem čekal. Honda CBF500 nebo Kymco People 250 vibrovali míň. Po pár kilometrech cítím v dlaních mravenčení jak z masážního stroje.
Při brždění, když motor přechází na volnoběh, slyším jakoby "střílení" do výfuku. Tohle jsem naposledy slyšel u starého "fichtla", když měl blbě seštelovanej předstih. Při jízdě to nevadí, na první garančce v 1000km se na to v Hondě zeptám.
Taky mi na SH chybí aspoň malý odkládací prostor v řídítkách na rukavice, mobil nebo peněženku. Ale to je daň za úzkou stavbu.
To, že na SH fouká je pravda. Do konce týdne mi dorazí velké originál plexi, které jsem dostal jako "bonus" k plné ceně skútra, tak doufám, že se jízdní komfort zlepší.
Celkově převládá veliká spokojenost a věřím, že se Limetka stane mou věrnou a spolehlivou společnicí.
1.6. edit:Tak SH150i bylo v servise kvůli tomu střílení do výfuku, ale bylo mi řečeno, že prý je to normální. Dělá vám to všem? Je to při přechodu z tahu do volnoběhu při stažení plynu nebo při brždění.
Naposledy upravil
KYBLOS dne 13 črc 2013, 19:00, celkově upraveno 1
Důvod: Sloučeny dva příspěvky pod sebou