Diskuze o skútrech větších objemů.
Odeslat odpověď

Re: Honda sh 150 2002 repair manuál.

21 srp 2012, 12:53

tady

anebo 8)

Re: Honda sh 150 2002 repair manuál.

26 srp 2012, 08:16

Hlava píše:Dobrý den scháním tento manuál budu vděčnej za každou radu kde se dá zdarma stáhnout .díky předem za rady.

Na co manuál ? Na 125, 150 ? Na karburátorovou verzi nebo novější se vstřikováním ? Jinak když si projdeš vlákno o SH 125, tak jsem tam dával odkaz na koupi manuálu z Anglie od firmy Haynes (všechna SH a vše co má motor jako SH, resp. Dylan). Z USA je možné objednat manuál na nejnovější SH 150 a běžně na netu je italský manuál na první verzi SH se vstřikováním a zkrácený manuál na první verzi s karburátorem.

Edit:
Jinak jsem koukal, že hledáš manuály jak pro 125 i tak pro starou SH 150, tak viz. výše.

Re: Honda SH 150/ 125

04 říj 2012, 14:19

Pánové máte někdo zkušenost s výměnou žárovek v palubce :?: Jaké tam jsou :?: Chtěl bych je koupit než to rozeberu :-) ať to pak nemusím skládat abych se je dojel koupit a znova rozebírat....

Jde o SH 150 r.v. 2003

Díky Lukáš

16.11. edit:
Ahoj, víte někdo jak sundat zadnoboční plasty a zadní světlo na Shčku :?:

Díky Lukáš
Naposledy upravil KYBLOS dne 13 črc 2013, 19:16, celkově upraveno 1
Důvod: Sloučeny dva příspěvky pod sebou

Re: Honda SH 150/ 125

19 lis 2012, 08:25

musíš rozebrat polovinu skútru.

nejprve plast pod čelem sedačky, po otevření dva šrouby zvrchu
pak vnitřek pod sedlem. součástí je i sedlo, to nemusíš sundávat. vyndáš to celé včetně kastlíku. šrouby vzadu kolem zámku sedačky a šrouby na dně kastlíku.pozor pod jednímje nutná vymezovací podložka
sundat madlo pomocí třech šroubů, vč. plotny a vycvaknou plast nad zadním světlem. jsou tam zácvaky
zadní světlo potom vyndáš vč blinkrou jako celou svítilnu. drží na dvou šroubech
pod zadními stupačkami dva křížové šrouby co drží boční plasty a z čela další dva. pozor jsou tam ještě žácvaky zhruba v polovině bočního plastu, ale to uvidíš sám.
myslím že poslední šrouby jsou u zaního blatníku, který dolů nemusí, ale vše stačí jen povolit aby to nebylo stažené

snad jsem na nic nezapomněl. jinak asi bych našel i servisní manuál kde by to mohlo být nakreslené, ale jde to i bez něj.

jinak jestli se nepletu boční plasty se nesundávají postupně, ale oba naráz můžeš vyndat vč elého světla, pak se totiž dostaneš mnohem lépe k šroubům zadního světla

Re: Honda SH 150/ 125

19 lis 2012, 09:19

Ahoj,
co jsem koukal tak zadní světlo je k tomu přišroubováno :? a zároveň je přišroubováno k rámu :evil:

Musím ještě projít ty plasty 1 po 2 a koukat kde a za co drží :?

Tak podle tohoto nákresu by tam neměl vzadu být jediný šroubek :

Tak co to tam sakra drží :?: viz. obrázek dole.

24.11. edit:
Tak síla pomohla a už je to dole :twisted:

Bohužel jsem dneska zjistil že únik chladící kapaliny je přes trubičky vedoucí od chladiče k motoru :? Hadice už jsou přiskříplé nadoraz ,ale stejně to teče :x Zkoušel jsem to obrousit a dát jinou hadici,ale pořád to slzí takže budu muset koupit nový :evil: Jsem zvědav co si za to Honda řekne :roll:
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.
Naposledy upravil KYBLOS dne 13 črc 2013, 19:18, celkově upraveno 1
Důvod: Sloučeny dva příspěvky pod sebou

Re: Honda SH 150/125

12 dub 2013, 19:26

Ahoj,

mám v merku Hondu SH 150 2013. Bohužel při současné testovací akci měli jen 125 ccm a při mých 194 cm a cca 97 kg jsem byl upřímně řečeno zklamán akcelerací. Chci moto na dojíždění napříč Prahou přes centrum (Čakovice <> Pankrác). Jak v autě tak na moto razím názor, že nejbezpečnější je být vždy pánem situace. S ploužením 125ky bych určitě nebyl. Má někdo podobné proporce a zkušenost s 150 ccm variantou? Do 300 ccm se mi nechce i krz spotřebu.

Jo a hodlám si pořídit rovnou i plexi, takže to asi pojede ještě hůř, byť asi ve vyšších rychlostech. Já ale byl zklamaný akcelerací i do 60 km/h.

Nechci si pořizovat maxi skůtr kvůli spotřebě a taky případné neobratnosti. To by pohřbilo veškeré výhody, které si od skůtru ve městě slibuju.

Jo a taky jsem byl velmi nemile překvapený razancí a silou levé (kombinované) brzdy. Pravá skoro nebrzdila, resp. musel člověk, zmáčknout víc, ale tím se dobře dávkovala. Levá páčka mne na začáktu málem 3x hodila přes řidítka. Brzdí to jak čert. Je to tím honďáckým kombi systémem, nebo to v Hondě Letech měli blbě seřízené?
Naposledy upravil KYBLOS dne 13 črc 2013, 19:19, celkově upraveno 1
Důvod: Sloučeny dva příspěvky pod sebou

Re: Honda SH 150/125

12 dub 2013, 21:33

Ahoj, z vlastní zkušenosti ti rovnou radím, jdi do sh300, ušetříš si "přestupní stanici". Jsem sice o 4cm menší, než ty, loni jsem měl sh150 ale tříkio, co mám teď, má mnohem lepší ergonomii, komfortnější podvozek, širší sedlo, výš řídítka a v kombinaci s Givi Air flow je to na město dokonalý stroj. Jezdím z 90% také Prahu. Spotřeby se neboj, je cca stejná, jako u 150, protože netaháš tolik za plyn - kde se 150 jedeš na plnej, s tříkilem jedeš na 1/2.

Re: Honda SH 150/125

25 dub 2013, 12:24

Na Cakovice-Pankrac pokud budes jezdit trasu Bulovka, Argentinska, Muzeum, Nuselak, Pankrac - bude pohodlne stacit i Vision 110. Je to tam furt "zammrdany" a hlavne Nuselak odpoledne smerem do centra stoji. Mnamka je to kdyz tam stojej jeste autobusy. Ver mi, jezdim tuhle trasu kazdej pracovni den od roku 1997. Jedine to rozbalis kdyz jedes kolem soudu, tam je padesatka a auta jedou padesat, takze vetsinou ani tam. Pak z mostu Barikadniku do Cakovic. Tam je az k Bulovce radar a auta to utemujou az nad Bulovku, rozjedes se az kolem pumpy nahoru k Proseku a pak kousek po dalnici kolem Porsche Prosek, ale to uz ses skoro doma :-)
Jezdim to ted na SH 300 a po 30000km mam uz 3ti remen, 3 sadu brzdovejch desticek a jednu spojkouvou a valeckovou sadu. pokud vyuzivas vykon SH300 tak furt jen akcelerujes a brzdis jak pako a technika jde do kopru a je svisky draha.
Skutr s mensim vykonem nebudes tak drazdit a dyl vydrzi technika. Efekt prujezdu zasekanou Prahou zustane v podstate stejny. Pokud by jsi jezdil rano obchvatem, tak pak je 300 nutnost :-)

Re: Honda SH 150/125

25 dub 2013, 12:51

Pánové potřebuji NUTNĚ radu.

Dneska jsem zjistil , že se mi protačí zámek u sedla.... :x

Buď se mi přetrhlo a nebo vyháklo lanko.

Pošlete mi prosím do SZ jak se dá otevřít sedlo ať můžu natankovat a opravit si to.

Díky moc Lukáš

Re: Honda SH 150/125

25 dub 2013, 19:23

ddt píše:Ahoj,

mám v merku Hondu SH 150 2013. Bohužel při současné testovací akci měli jen 125 ccm a při mých 194 cm a cca 97 kg jsem byl upřímně řečeno zklamán akcelerací. Chci moto na dojíždění napříč Prahou přes centrum (Čakovice <> Pankrác). Jak v autě tak na moto razím názor, že nejbezpečnější je být vždy pánem situace. S ploužením 125ky bych určitě nebyl. Má někdo podobné proporce a zkušenost s 150 ccm variantou? Do 300 ccm se mi nechce i krz spotřebu.

Jo a hodlám si pořídit rovnou i plexi, takže to asi pojede ještě hůř, byť asi ve vyšších rychlostech. Já ale byl zklamaný akcelerací i do 60 km/h.

Nechci si pořizovat maxi skůtr kvůli spotřebě a taky případné neobratnosti. To by pohřbilo veškeré výhody, které si od skůtru ve městě slibuju.

čau já mám 300 (191cm 115kg)s orig.plexi jezdím se spotřebou v rozmezí 2,9-4l(většnou Zlín - Otrokovice cca do 20km + občasná vyjíždky ve dvou) moji kamarádi mají jak 150(2-2,5) tak 125 (1,8-2,5) nechápu tvou obavu o spotřebě ??pokud mám 100 000kč na skutr tak neřeším nárust soptřeby o 1-2litry.Po čase tě bude lákat 300 a jak ti ji nekdo pujčí na svezení tak jdeš do toho při tvé postavě,akorát promrdáš přestupnou stanicí 30 000kč.

Re: Honda SH 150/125

26 dub 2013, 08:21

Třístovka svým výkonovým potenciálem svádí k jeho stálému využívání. Nesmí se tomu podlehnout, dá se pak jezdit svižně na půl plynu a spotřeba (nejen paliva) jde výrazně dolů. Kolem 3l je zcela reálné, když jsem zajížděl a držel se půlplynové zásady, měl jsem se syrovým motorem ty 3l. Pak jsem za to po záběhu bral a hnedle 4.
Pak záleží na to, z jakého stroje chceš na SH150 přesedlat. Třeba já ji jezdil po padesátce Runnerovi - to jsem byl zpočátku moc spokojený, protože to nedrncalo a zrychlovalo 2x svižněji až do 100km/h. Jenže za pů roku to bereš, jako standard a začne ti hlodat v hlavě brouk...

Re: Honda SH 150/125

29 dub 2013, 15:44

Ja se povozil ted parkrat na novym SH125 manzelky a hned je mi zase jasne jak je SH300 super skutr :-)

Re: Honda SH 150/125

29 dub 2013, 18:08

Snad nechceš o jednom z nejlepších městských 125-kových skůtrů říci, že by snad nebyl super, zvlášť, když ho sedlá Tvá choť???? A ještě v tomto vlákně? Nebojíš se o svou bezpečnost? :twisted: :wink: Obrázek
P.S. - na tříkilo koukám už dlouho, ale prozatím budu asi koukat i nadále :mrgreen:

Re: Honda SH 150/125

30 dub 2013, 12:43

A doporučuji na něj koukat dál. Protože potom už není moc na co dalšího koukat :lol: .

Re: Honda SH 150/125

30 dub 2013, 13:05

To jsem si řkal taky. Jen jsem 300 ještě vylepšil variátorem Malossi a je to do myslím dost poznat. Jenže faktem je že ačkoliv stále uznávám že to jede výborně, člověk si na to časem zvykne. Nyní ho musím prodat a až zas budou penízky, sám nevím, jestli ho zase nekoupím. Za dobu co ho mám žádná porucha. Ale jak už tu někdo řekl, je lepší jít rovnou na 300, než časem přestupovat ze 150. Je to ztráta času i peněz
Odeslat odpověď