Diskuze o skútrech větších objemů.
14 říj 2011, 10:22
Tak, mluvil jsem s odborníkem na zpracování plexiskel a mám novinky ohledně štítu: Originální plexi nejde řezat, je vyrobené z polykarbonátu s lakovým tvrzením, a ta tvrzená vrstva by se po řezu loupala pryč. Není však problém na stávající držáky vyrobit plexisklo menší, podle dohody. Je to firma Plexiplus v Praze Čimicích.
http://www.plexiplus.cz21.10. edit:Ahoj, kam vám obvykle ukazuje teploměr při provozní teplotě motoru? Mně ukazuje jen do 1/4 z celého pole, bez ohledu na vnější teplotu. Je to normální?
Naposledy upravil
KYBLOS dne 13 črc 2013, 19:11, celkově upraveno 1
Důvod: Sloučeny dva příspěvky pod sebou
21 říj 2011, 11:18
neustale v pulce ( teda pokud je dost vody
)
22 říj 2011, 12:10
Vyfotil jsem to (při vypnutém zapalování). V zahřátém stavu ukazuje ručička na 2. čárku z 5ti, někdy i těsně pod ní. Dál nikdy nešla. Mám to řešit, nebo to nechat být? Stroj je nový, má 1300km.
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.
22 říj 2011, 17:08
Mám starší SHčko a pokud jedu víc než 50 km/h, tak je jedno jestli je 5 C nebo 25 ... ručičku mám tak nějak pořád v 1/4 rozsahu. Když je cca víc než 25 C a jedu, tak to nepatrně vzroste, o tloušťku ručičky. JInak při pomalé jízdě stačí cca 15 minut a už je ručička téměř v červené poli a pak spíná ventilátor.
22 říj 2011, 19:54
Přes půlku stupnice jsem se dosud nedostal, ale jezdím teprve od září. Jednou, když jsem po výjezdu kopce zastavil, slyšel jsem sepnout větrák, ale ručička ukazovala pořád na tu 1/4.
22 říj 2011, 20:46
Teplotu motoru jsem řešil na Runneru a dozvěděl jsem se, že pro Italy začíná extrémní zima na +15°C, takže ve výsledku u nás jezdí skútr tak 1/2 roku s podchlazeným motorem, což zvyšuje spotřebu u Runneru o necelých půl litru. Přelepil jsem tedy 3/4 vstupu vzduchu do chladiče izolepou a jezdil s tím tak i v létě. Pouze 3x se mě za tu dobu sepnul větrák a pokaždé to bylo několika desítkách minut pojíždění při velkém teple (např. na skútršňůře). Doporučuji zkusit to samé, protože IMHO většina skútrů bude pro naše podmínky zbytečně přechlazených. Pro současné podmínky kdy i odpoledne je pod 10°C asi není co řešit, riziko uvaření motoru je asi nulové.
25 bře 2012, 17:38
Ahoj chlapi
Mám SH 150i r.v 2009,jsem první majitel ,najel jsem 5000km a zadní pneu je kaput.Honda tam dala nějakou značnu IRC
Je to normální?Mně se to zdá málo.Jakou máte vy zkušenost? Chci ho prodat a ještě budu muset koupit novou gumu.Díky za info
26 bře 2012, 07:49
Já mám od loňska z prvomontáže Dunlopy. Ujeto necelých 2tkm, tak úbytek gumy není pozorovatelný. 5tisíc je dost málo, na Runnerovi jsem měl na původních gumách 13tkm a zadní měla asi polovinu vzorku.
26 bře 2012, 08:24
Ahoj
ještě dotaz ,musí se vyvažovat kola?Na přední jsem našel závaží ,ale na zadní nic.
Díky za radu Jaery
26 bře 2012, 08:34
u takhle velkych kol uz je vhodne je vyvazit
26 bře 2012, 10:47
Jaery píše:Ahoj
ještě dotaz ,musí se vyvažovat kola?Na přední jsem našel závaží ,ale na zadní nic.
Díky za radu Jaery
Taky mám na předku závaží. Rozhodně bych aspoň předek vyvažoval.
25.4. edit:Ahoj, dávali jste někdo na SH jiný (rozuměj silněší) klakson, než je originální? Třeba dvojité šneky? Vejdou se? Dík.
Naposledy upravil
KYBLOS dne 13 črc 2013, 19:12, celkově upraveno 1
Důvod: Sloučeny dva příspěvky pod sebou
06 čer 2012, 18:36
Můj @ 125 měl přední kolo také vyvážené.
04 črc 2012, 10:29
Ahoj, včera jsme jeli s přítelkyní na SHčku a potřeboval jsem dobrzdit na světlech a dost mne zaskočilo ze i když jsem obě brzdy držel úplně na max tak skutřik jen pomalu zvolňoval. Přejel jsem čáru asi o metr a pul
Také vám tak mizerně brzdí
Chápu že srovnávat buben na SH s kotoučem na Versity nejde,ale čekal jsem že když to natvrdo zamáčknu tak by mělo jít zadní kolo do smyku, ne
O víkendu "snad" budu měnit levou brzdovou páčku ( ulomená kulička po pádu) tak kouknu i na stav kapaliny pro předek a zkusím dotáhnout zadek.
Kdybyste měl někdo nápad na co se ještě zaměřit budu vděčný
Díky Lukáš
04 črc 2012, 22:25
ano jsou slabší oproti jiným
07 črc 2012, 13:04
Winterwolf
Zadní brzda těžko říci ... u bubnu jsem s ještě menší rezervou pakny (SH 125) měnil prvně až po cca 50 tis. km. Po sezóně to chce teda rozebrat a vyčistit a případně trochu seřídit.
U běžného skútru bych teda nechtěl mít seřízenou brzdu tak, aby šlo zadní kolo do smyku. Ono navíc kombinovaný brzdový systém Dual CBS ... no někdy na suchu a třeba i na přibrždění v zatáčce to může být plus. Na mokru, písku, sněhu už moc podle mě ne a k tomu si jedovatou zadní brzdu moc nedokážu představit.. Pak zas člověk bude nadávat, že jde kolo do smyku.