Diskuze o skútrech větších objemů.
25 srp 2011, 14:13
Díky, já se údržbě nechci vyhýbat, je to přece v mém zájmu. Interval 4tkm je O.K. Mně jen udivilo, že v servisní knížce je uvedeno po 4tkm, nebo po 6ti měsících. Měnit olej po půl roce, bez ohledu na nájezd, mi přijde trochu přehnané.
25 srp 2011, 17:10
zkusím zkráceně sepsat co jsem dělal u sebe. stejný motor jako SH je i u PS125
první servis 1000km jsem absolvoval už jen z důvodu záruky tam kde jsme kupoval, pak pravidelně po 4tisících olej vždy, vzduchový filtr také vždy za nový. při každé druhé servisní prohlídce svíčka, náplň oleje v převodech, kontrola ventilů, zde myslím na 8000km seřízen výfukový ventil jinak vždy kontrola. kolem variátoru vyčičtění komplet vždy při 4000km a že prachu tam je. Válečky na 20 000km preventivně a řemen také vyměněn na 20 000km. To byla ale víc než prevence, protože vypadal jako nový.
jednou za půl roku je to podle mě také přehnané. Vždyť jen u nás naseveru je půl roku zima. osobně i když jsem čas neřešil protože jsem najezdil ročně cca 15 000km spíš bych absolvoval pravidelné servisy a co si budeme povídat. svíčka se měla měnit po 10 000km, ale co stojí tuším 100 a nějaké drobné, tak jsem jí dával častěji. vzduchový filtr ale opravdu měnit, jak je to kolem zadního kola dostává od bordelu zabrat. jinak vlastně jiný servis nebyl potřeba.
28 srp 2011, 14:02
Ahoj zase. Obhlížel jsem dnes spodek mého nového SHáčka ohledně zamýšlené motnáže bočního stojanu, který bych rád pořídil. Na Runnerovi jsem ho měl a jsem na to zvyklý. Jelikož spodek je kompaktně uzavřený a psalo se tady o vyříznutí plastu, mohl byste mi, někdo popsat, jak montáž správně provést? A jelikož se bude řezat do nového - neporuší to na záruční podmínky? Díky.
28 srp 2011, 14:43
Už jsem to tu psal. Odmontuješ spodní plast - 2 šroubky z každého boku, přiložíš papírovou šablonu, vyřízneš, uchytíš stojánek a přišroubuješ zpět spodní plast. Nic víc na tom není. Nedokážu si představit, že by mě nechtěli uznat záruku kvůli tomu, že jsem v plastu vyřízl kousek, který nemůže mít vliv na funkci čehokoliv. To už by pak mohli říct, že protože jsem si vyměnil zrcátka, tak mi neuznávají prasklou klikovku.
28 srp 2011, 15:59
Díky a omlouvám se, asi jsem to v záplavě příspěvků přehlíd´ ...
Jdu pro křížák.
28 srp 2011, 18:13
Nic se neděje. Zvládneš to fakt v pohodě
01 zář 2011, 08:00
Ještě bych se Vás chtěl zeptat na jednu věc ohledně zrcátek na SHáčkách. Obraz v krajích je pokřivený - jako by plocha nebyla rovnoměrně vypouklá. Máte to taky? Sice se s tím jezdit dá, ale na skútru této kvality to docela nemile překvapuje.
01 zář 2011, 15:49
nikdy mě to nijak nepřišlo, zkusím se na to zaměřit ale za těch 20tkm se mi dozadu koukalo vždy dobře
01 zář 2011, 16:21
Taky mi to nikdy nepřišlo. Mně zas spíš vadilo, že část zrcátka zabírám já. Asi jsem prostorově výraznější. No zas to zužuje stroj
02 zář 2011, 17:40
Existuje ještě něco, čím se dá a je vhodné dovybavit SHáčko? Tedy kromě bočního stojanu, štítu a kufru, které mám, nebo mám v plánu.
02 zář 2011, 20:15
Autozásuvka - můžeš přes ni i dobíjet aku.
04 zář 2011, 12:26
Zásuvka by mohla být fajn, dobrej nápad na to dobíjení přes zimu. Ale co mně docela zklamalo, je ten boční stojan - jednak šablona vůbec neodpovídala skutečnosti, musel jsem vyříznout asi 2x větší kus plastu, dokonce zrušit vývod hadičky z odvětrání asi nádrže. A ve finále mně nemile překvapilo, jak moc se skútr nakloní na bočním stojanu. To Runner stál mnohem vzpřímeněji, přesto stabilně. Jak to šlo Vám? Výřez i náklon - mám stojan RMS.
04 zář 2011, 19:02
vyrez je asi 7*5 cm a skutr je opravdu hodne naklonen dolu,ale zase mi to prijde bezpecnejsi nez co mam na Versity ktera stoji skoro rovne...
Jinak montaz delal Adventure Biker a nerikal nic o tom ze by to slo blbe
04 zář 2011, 21:34
nemáte někdo prosím návod k sh125i? nebo aspon popis jak vymenit olej?
05 zář 2011, 16:55
Pokud je to stejné, jako u 150ky, tak se večer podívám do manuálu a něco sem přepíšu.