od _Tom_ » 25 srp 2011, 17:10
zkusím zkráceně sepsat co jsem dělal u sebe. stejný motor jako SH je i u PS125
první servis 1000km jsem absolvoval už jen z důvodu záruky tam kde jsme kupoval, pak pravidelně po 4tisících olej vždy, vzduchový filtr také vždy za nový. při každé druhé servisní prohlídce svíčka, náplň oleje v převodech, kontrola ventilů, zde myslím na 8000km seřízen výfukový ventil jinak vždy kontrola. kolem variátoru vyčičtění komplet vždy při 4000km a že prachu tam je. Válečky na 20 000km preventivně a řemen také vyměněn na 20 000km. To byla ale víc než prevence, protože vypadal jako nový.
jednou za půl roku je to podle mě také přehnané. Vždyť jen u nás naseveru je půl roku zima. osobně i když jsem čas neřešil protože jsem najezdil ročně cca 15 000km spíš bych absolvoval pravidelné servisy a co si budeme povídat. svíčka se měla měnit po 10 000km, ale co stojí tuším 100 a nějaké drobné, tak jsem jí dával častěji. vzduchový filtr ale opravdu měnit, jak je to kolem zadního kola dostává od bordelu zabrat. jinak vlastně jiný servis nebyl potřeba.
Galerie fotek | Profil motorkáři.cz
nyní: Honda Vision 110 - najeto 7 000km | Honda NC750X - najeto 21 000km
dříve: Honda SH300 - najeto 41 000km | Honda PS125 - najeto 22 000km