Diskuze o skútrech větších objemů.
Odeslat odpověď

Re: Honda SH 150/ 125 - Vše těchto skůtrech. Zkuenosti, ra

15 srp 2011, 13:42

Čili je to jen rozdílem v rychlosti, nebo na SH je jiná aerodynamika? 80km/h dosahuji i s runnerem na výpadovce z prahy a hmyz na sobě skoro nemám.
Naposledy upravil KYBLOS dne 13 črc 2013, 19:07, celkově upraveno 1
Důvod: Citace posledního příspěvku

Re: Honda SH 150/ 125 - Vše těchto skůtrech. Zkuenosti, ra

15 srp 2011, 13:51

tak to nevim ja runnera nikdy nejel ale na SH je to vazne nutnost :wink:

Re: Honda SH 150/ 125 - Vše těchto skůtrech. Zkuenosti, ra

16 srp 2011, 07:39

TO: Winterwolf. Vykašli se na servis. U toho stojánku je papírová šablona, podle ní vyřizneš kousek plastu a přišroubuješ dva šrouby. Toť vše. Zvládl jsem to i já :D . Práce tak max. na 20 minut.

Re: Honda SH 150/ 125 - Vše těchto skůtrech. Zkuenosti, ra

16 srp 2011, 08:14

aha tak to jsem netusil mne totiz tvrdili ze na tom plastu to bude vyznacene kde co riznout a nic tam neni :roll: tak uvidim jakmile prijde :twisted:

Re: Honda SH 150/ 125 - Vše těchto skůtrech. Zkuenosti, ra

17 srp 2011, 09:44

Na plastu nic není. Přiložíš šablonu, z té jakoby otevřené strany plastu vyřízneš něco jako lichoběžník, přišroubuješ stojánek jedním šroubem a stahovací objímkou, nasadíš zpátky plast, přišroubuješ ho a HOTOVO. Jo a ten stojánek se sám sklopí, pokud odlehčíš skútr.

Re: Honda SH 150/ 125 - Vše těchto skůtrech. Zkuenosti, ra

17 srp 2011, 09:47

Co to znamena :?:

Pritelkyne ma asi 50 kilo aby s tim neskrtala :twisted:
Naposledy upravil KYBLOS dne 13 črc 2013, 19:07, celkově upraveno 1
Důvod: Citace posledního příspěvku

Re: Honda SH 150/ 125 - Vše těchto skůtrech. Zkuenosti, ra

18 srp 2011, 08:10

Když chceš parkovat, nohou vysuneš stojánek a opřeš o zem, nakloníš skútr a stojí to. Pak se ke skútrovi vrátíš a pokud ho nakloníš na opačnou stranu, tak zapůsobí pružina a stojánek se sám sklopí. Originál musíš zase nohou zaklopit, ten se sám nevrátí.

Re: Honda SH 150/ 125 - Vše těchto skůtrech. Zkuenosti, ra

18 srp 2011, 08:20

Uz chapu, vcera ho tam kluci z AB namontili a koukli i na unikajici kapalinu takze pohoda :wink:

Akorat kdyz jsem se vcera pritelkyne ptal jestli ho zkousela tak mi bylo receno ze ne ze nedostala skoleni :twisted:

Re: Honda SH 150/ 125 - Vše těchto skůtrech. Zkuenosti, ra

21 srp 2011, 18:04

Ahoj chlapáci

Včera jsme přijeli z dovolené a chtěl jsem vyrazit na SH ven a mám na zadním kole defekt.Jak se demontuje zadní kolo?Abych ho zavezl do servisu.
Mám model 2009.Povolil jsem ten středový šroub,ale nevím co dál?Je tam, špatnej přístup,zavazí tam výfuk.
Díky za každou radu

Jaery

Re: Honda SH 150/ 125 - Vše těchto skůtrech. Zkuenosti, ra

21 srp 2011, 19:29

výfuk musí chtě nechtě dolů a to přímo u válce takže nezapomeň koupit nové těsnění až ho budeš vracet

Re: Honda SH 150/ 125 - Vše těchto skůtrech. Zkuenosti, ra

22 srp 2011, 19:50

Demontáž zadního kola

Děkuji zua radu,výfuk je dole,potom ještě rameno,plasty a sedlo to už je vše 8) ,za 45 min kolo venku.Defekt na cestě se nedá vyřešit,možná nějakým sprejem samolepem.

Dá se někde stíáhnout servisní manuál?A katalog ND?

Děkuji Jaery

Re: Honda SH 150/ 125 - Vše těchto skůtrech. Zkuenosti, ra

24 srp 2011, 07:29

co do pneu koukni sem:
viewtopic.php?f=61&t=2170

Re: Honda SH 150/ 125 - Vše těchto skůtrech. Zkuenosti, ra

25 srp 2011, 09:36

Mám nový Sháčko, pročítal jsem si manuál a co mně (nemile) překvapilo - lhůty servisních prohlídek. První je v 1000km a časově není omezená. Další jsou ve 4000, 8000, 12000, atd, ale jsou vymezené též časem, a to 6 měsících (!) Prakticky se mi to zdá úplně zcestné, abych dal skútr po sezoně na servis, a na jaře, aniž by najel víc, než pár desítek km znova servis. Připadá mi to, jako obrana Hondy proti případným reklamacím, nedovedu si totiž představit, že by někdo, kdo najede ročně 3000km, jako já, dával nový olej po 1500km... Jak to děláte vy, kdo máte SH od novoty už pár let? Samozřejmě se ne to zeptám prodejce, který mi toto taktně zamlčel, mluvil jen o servisu po ujetých kilometrech. Dík.

Re: Honda SH 150/ 125 - Vše těchto skůtrech. Zkuenosti, ra

25 srp 2011, 11:45

Je to jen o domluě, většinou pokud najezdíš málo řeší se třeba po roce, ideálně před začátkem nové sezóny. striktně se časově nic neřečí. a zrovna na tohle bych se prodejce ptal. pokud je proti a nepřemýšlí nad tím trohu selským rozumem šel bych jinam.

Re: Honda SH 150/ 125 - Vše těchto skůtrech. Zkuenosti, ra

25 srp 2011, 12:36

Za tři roky a tři měsíce mám na SHčku 65 tis. km a prohlídku po 1000 km bych ti doporučil absolvovat. Potom už to je jen tvojí otázkou. Podle mých zkušeností to chce ale olej měnit po 4 tis. km. Od cca 12 tis. km mám úbytek oleje, kdy přibližně první polovinu z 4 tis. nedolévám nic a potom cca 300 ml. Už 50 tis. km to je tak nějak stále stejný úbytek. Vyvozuji z toho ale, že 4 tis. a olej se musí vyměnit, protože jinak už by si mohl dál jen dolévat a kdo má na to čas. Co se týče stáří oleje, tak ti doporučuji pokud na tom nebudeš moc jezdit vždy jednou za rok olej vyměnit. Já používám Castrol Act evo X-tra Scooter 4T 5W-40. Jako pár stovek za rok snad nikoho nezlikviduje. Důležitá je i kontrola ventilů a případné seřízení. Mě se to teď nějak stabilizovalo a není potřeba. Jen kontroluji. Dřív jsem seřizoval teda jen ventil výfukový. No možná se tě bude týkat svíčka - zase moje doporučení 1x za rok vyměnit. Je to pár stovek. Z hlediska barvy se mi osvědčila svíčka doporučená podle manuálu a to Denso s číslem 27. Startuj ev zimě v létě a mám s ní nižší spotřebu než s tou s číslem 24 (teď z hlavy neznám celé označení). Pochopitelně vzduchový filtr - doporučuji výměnu za KN filtr no jestli s tím najezdíš 3 tis. za rok, tak si klidně kupuj originální prefabrikát. Ještě čisti filtr sekundárního vzduchu do variátoru. Jinak ve 24 tis. doporučuji výměnu řemene - to je podle manuálu a rovnou i válečků. Mě tam teda válečky vydrželi až do 32 tis. a to jsem je chtěl v Hondě vyměnit v těch 24 tis. a to samé vodítka variátoru. Pěkně mi to vodělalo variátor. No měnil jsme ho až teď v cca 60 tis. Brzdové destičky - první výměna až ve 34 tis. km teď kupuji RMS a hodlám je měnit každý rok. v cca 45 tis. km mi odešla zadní řemenice - vymačkané vodíci drážky - z mého pohledu to chce u nového stroje po 2 letech provozu máznout a vyměnit o-kroužky a potom vždy po roce - jako celek je zadní řemenice drahá sranda, ale v servisní příručcce se o tom nic moc nepíše. Teď v 65 tis. km mi odešel stojan - vytahané packy na šrouby - pravděpodoběn moje chyba, chce to měnit pružiny.

JInak v době záruky jsem jezdil normálně do servisu a vše jsem tam absolvoval, tak jsem měl ... stejně jhsem to potřeboval. Jasně žádná věda, ale nechtěl jsem to řešit, tak jsem si dopříl jistého luxusu. Co bych si ale rozmyslel je 2 letá prohlídka - mechanik ve značkovém servisu nevyměnil olej sekundárního převodu, chladicí kapalinu prý vyměnil, ale po cca 1 měsící od prohlídky byla prázdná nádržka na chladicí kapalinu - ještě že to kontroluji a předtím žádný únik a ani dolévání. Bylo odskočené víčko asi špatně nasazené. 1x se mi stalo, že místo červeného Castrolu jsem měl po výměně prý Castrol jenže to byl žlutý olej a to mi účtovali cenu za 1l jak z nejdražšího obchodu - vůbec nic neví o oleji viz, výše, asi to byl nejdražší stáčenej CAstrol co znám. FAktem ale je, že pokud jsem potřeboval něco vysvětlit, tak mi bylo vždy v celku seriózně odpovězeno. To musím ocenit. Já bych ti do toho servisu dioporučil jezdit...prostě důvěřuj ale prověřuj.

JInak servisní interval 4 tis. je u skútrů celkem běžný . Měl jsme ho u Suzuki 125 a i u Hondy. Tuším že třeba Aprilie má 6 tis. km - z mého pohledu např. u oleje závisí na objemu olejové náplně kdy skútry mají malou náplň, olej je intenzivně přečerpáván a proto potřebuje výměnu častější.
Odeslat odpověď