8steve píše:tomu ani za mák nevěřím, že by skončila 125cc varianta
Kdo ví, jaká je v Thajsku legislativa. Pokud byli schopni nabídnout za stejné peníze vyšší výkon, třeba přestali 125 nabízet, pakliže by to nikdo nekupoval (rozuměj nemají tam třeba skupiny limitované stejně). Určitě ji ale nepřestali vyrábět. U nás, pokud vůbec dorazí, se bude 150 určitě nabízet spolu se 125, jinak by asi byli v Hondě ČR padlí na hlavu.
NONGPLALAI > To je sice pěkné, že "jsi na místě činu", ale podle mě píšeš nesmysly. I kdyby se 125 neprodávala v Thajsku, v ČR je v nabídce jen a pouze právě ona. Teprve od letoška se dá objednat v červené barvě a zatím červených nedorazila ani jedna várka, přestože jsou na ně už složené zálohy (včetně mojí
).
Na ředě trhů už platí, v ČR to bude od poloviny ledna 2013, možnost 125 skútr řidít s oprávněním na auto - takže je podle mě řada trhů, pro které se vyplatí 125 vyrábět, zatímco verzi 150 si můžou nadále koupit jen "motorkáři".
Pokud by se skutečně vyráběla jen verze 150, reálně se jich prodá méně než 125, protože mladí ani autaři nebudou moci na 150 sednout.