I tak zůstanu u té objednané červené 125. Dneska jsem začal přemýšlet, jestli ten skútr vůbec potřebuju, nějak už si nejsem tak jistý, ani tak nadšený...
Leda by ty mašiny dorazily v jedné várce s novými dvácami (to by bylo logické - jedna várka nových strojů z Thajska po půl roce a na další kdovíjak dlouhé období) a příplatek oproti ceně dvácy by byl do pětky (což běžně nejspíše nebude a na dvácu už jsem dostal kosmetickou slevu).
8steve > Fakticky vzato jsem skútr nepotřeboval nikdy a do jedné stopy mám motorku. Prvního skútra jsem koupil v době, kdy jsem měl jen B papíry (takže vstupenka do jedné stopy), pak jsem si udělal A a koupil motorku, skútr mi přišel nevyužitý, tak jsem ho prodal. Ale motorka se nehodí do města, nevyjedu s ní všude (přece jen mám silnici, ne enduro), kam se dostal ditech, čili jsem se rozhodnul, že letos koupím PCX. Jenže když nad tím tak přemýšlím, to PCX nevyjede všude, kam ta malá aprilia, váží o 20 kilo více, takže ambice dostat ji třeba na chatu jsou nulové (Beskydy, špatný přístup - ideální pro quad). A protože budu dávat skútr do garáže (bydlím klasicky v paneláku), je to stejné, jako bych šel pro auto. Návratnost na spotřebě při počítání kupní ceny a servisních nákladů při využití 100 % na 6 měsíců ročně místo auta je asi 7 let. Takže skútr je tak jako tak spíše pro radost, no a jsem zpátky u toho, že na to cestování pro zábavu mám motorku. Proto si říkám, že pokud vůbec (objednávka je podaná, nevratná záloha zaplacená), tak raději tu 125ku než 150ku, nepotřebuju to na dálkové cestování, ale na rychlé přesuny po městě. A jestli mě to letos nechytne a neprojeví se to praktickým přínosem (úspora času a peněz), příští rok skútr pustím dále, 125ky půjdou na dračku - na rozdíl od 150ek.
Naposledy upravil
KYBLOS dne 14 črc 2013, 19:08, celkově upraveno 1
Důvod: Sloučeny dva příspěvky pod sebou