Honda PCX 150

Diskuze o skútrech větších objemů.

Re: Honda PCX 150

Příspěvekod fleet.admiral » 11 dub 2012, 06:03

Mi dealer řekl, že rozdíl 125/150 by měl nakonec být okolo 7 tisíc, jako je to u SH. Nemyslím, že by 125ka zdražila o více jak 3 000, zároveň 67 900 je cena, za kterou Kymco prodává Model People S200 - což je, řekl bych, přímá konkurence - srovnatelný výkon i další parametry, slušná značka, taky už nějaké ty vychytávky (LED zadní světlo a přední blinkry).
Uživatelský avatar
fleet.admiral

250+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 480
Registrován: 12 bře 2012, 23:04
Bydliště: Ostrava
Skútr / moto: Kawasaki Ninja 250R (2010) / ex Honda PCX (2012)
Tuning / úpravy: ex držák top case GIVI + kufr GIVI E30N Tour, Holux GPSport 245

Re: Honda PCX 150

Příspěvekod konopnikopes » 16 dub 2012, 12:01

zajmal by me typ cloveka co si za stejne penize veme radeji kymco nez hondu.. pro me by tohle bylo velmi rychle rozhodnuti :shock:
Naposledy upravil KYBLOS dne 20 bře 2013, 14:21, celkově upraveno 1
Důvod: Citování posledního příspěvku
Uživatelský avatar
konopnikopes

25+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 32
Registrován: 23 úno 2012, 19:12
Bydliště: Rokycany
Skútr / moto: brzy pcx

Re: Honda PCX 150

Příspěvekod fleet.admiral » 16 dub 2012, 12:10

Když vezmeš v úvahu, že řada modelů od Kymca jsou upgradované hondy (třeba motor v People S125 je původem honda, celá motorka Quannon je v podstatě robustní CBR125R), tak to tak špatná volba není, navíc Kymco není klasická "čína" a někdo, kdo jde spíše po těch vychytávkách, je zvolit může. Je to prostě značka za rozumné peníze s dobrou výbavou - 16ky kola, LED světla - a pozor, oproti PCX i hodiny na palubce! :lol: A abys přidělal kufr, stačí namontovat plotnu - držák tam je taky z výroby. Uzamykatelná schránka před řidičem je již jen bonus. Proti dílenskému zpracování taky nelze říci křivé slovo.

Bývalka má People 125S od novoty a nebyl s tím nikdy žádný problém, a to si už skútr několikrát lehnul z obou stran. Její otec si koupil ten Quannon a taky spokojenost.
Uživatelský avatar
fleet.admiral

250+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 480
Registrován: 12 bře 2012, 23:04
Bydliště: Ostrava
Skútr / moto: Kawasaki Ninja 250R (2010) / ex Honda PCX (2012)
Tuning / úpravy: ex držák top case GIVI + kufr GIVI E30N Tour, Holux GPSport 245

Re: Honda PCX 150

Příspěvekod _Tom_ » 17 dub 2012, 14:20

opravdu jsou kymca upgradované hondy :?: :?: :?: 8)
Galerie fotek | Profil motorkáři.cz
nyní: Honda Vision 110 - najeto 7 000km | Honda NC750X - najeto 21 000km

dříve: Honda SH300 - najeto 41 000km | Honda PS125 - najeto 22 000km
Uživatelský avatar
_Tom_

Moderátor
 
Reputace: 98
Příspěvky: 3946
Registrován: 04 kvě 2009, 14:49
Bydliště: Liberec
Skútr / moto: Honda

Re: Honda PCX 150

Příspěvekod fleet.admiral » 17 dub 2012, 14:54

Tak samozřejmě, že jak se to vezme. Kymco se totiž těmi výchozími komponenty nikdy netajilo, a je fakt, že u Quannonu svým zůsobem "dotáhlo" CBR 125R tam, kde by jej řada majitelů chtěla mít - aspoň na pohled k relativně velké, robustní motorce. Ale ne každé kymco z hondy něco má, že...

Jen si zkrátka dovedu představit, že People S125/200 je adekvátní alternativou k PCX 125/150. Propad ceny ale samozřejmě z ojetin udělá dvě rozdílné ligy.

Ale těm, co vadí, že na PCX nemůžou vozit basu piva nebo pytel brambor před sebou, by se taková alternativa mohla hodit. :lol:

EDIT: A čistě k tomu slovu "upgrade" - ano, ve smyslu dát tomu širší pneu, robustnější vzhled, vychytávky jako LED světla a capinky jako LCD displeje, které ale nevypadají jako z digitálek od rákosky, to slovo skutečně vystihuje podstatu - "zlepšení".
Uživatelský avatar
fleet.admiral

250+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 480
Registrován: 12 bře 2012, 23:04
Bydliště: Ostrava
Skútr / moto: Kawasaki Ninja 250R (2010) / ex Honda PCX (2012)
Tuning / úpravy: ex držák top case GIVI + kufr GIVI E30N Tour, Holux GPSport 245

Re: Honda PCX 150

Příspěvekod minicooper » 23 dub 2012, 12:23

Dostupnost má být podle nových informaci už koncem května, tj za měsíc :wink: :wink: :wink:
Burgman 650 Exe r.v. 2014 - tak snad budu spokojený na dlouhé roky, ale ted uz jako fakt :-)
Uživatelský avatar
minicooper

250+
 
Reputace: 14
Příspěvky: 355
Registrován: 04 kvě 2011, 00:07
Bydliště: Kolín
Skútr / moto: Majitel bílého Burgmana 650 Exe r.v. 2014

Re: Honda PCX 150

Příspěvekod fleet.admiral » 23 dub 2012, 13:29

I tak zůstanu u té objednané červené 125. Dneska jsem začal přemýšlet, jestli ten skútr vůbec potřebuju, nějak už si nejsem tak jistý, ani tak nadšený... :roll: Leda by ty mašiny dorazily v jedné várce s novými dvácami (to by bylo logické - jedna várka nových strojů z Thajska po půl roce a na další kdovíjak dlouhé období) a příplatek oproti ceně dvácy by byl do pětky (což běžně nejspíše nebude a na dvácu už jsem dostal kosmetickou slevu).

8steve > Fakticky vzato jsem skútr nepotřeboval nikdy a do jedné stopy mám motorku. Prvního skútra jsem koupil v době, kdy jsem měl jen B papíry (takže vstupenka do jedné stopy), pak jsem si udělal A a koupil motorku, skútr mi přišel nevyužitý, tak jsem ho prodal. Ale motorka se nehodí do města, nevyjedu s ní všude (přece jen mám silnici, ne enduro), kam se dostal ditech, čili jsem se rozhodnul, že letos koupím PCX. Jenže když nad tím tak přemýšlím, to PCX nevyjede všude, kam ta malá aprilia, váží o 20 kilo více, takže ambice dostat ji třeba na chatu jsou nulové (Beskydy, špatný přístup - ideální pro quad). A protože budu dávat skútr do garáže (bydlím klasicky v paneláku), je to stejné, jako bych šel pro auto. Návratnost na spotřebě při počítání kupní ceny a servisních nákladů při využití 100 % na 6 měsíců ročně místo auta je asi 7 let. Takže skútr je tak jako tak spíše pro radost, no a jsem zpátky u toho, že na to cestování pro zábavu mám motorku. Proto si říkám, že pokud vůbec (objednávka je podaná, nevratná záloha zaplacená), tak raději tu 125ku než 150ku, nepotřebuju to na dálkové cestování, ale na rychlé přesuny po městě. A jestli mě to letos nechytne a neprojeví se to praktickým přínosem (úspora času a peněz), příští rok skútr pustím dále, 125ky půjdou na dračku - na rozdíl od 150ek.
Naposledy upravil KYBLOS dne 14 črc 2013, 19:08, celkově upraveno 1
Důvod: Sloučeny dva příspěvky pod sebou
Uživatelský avatar
fleet.admiral

250+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 480
Registrován: 12 bře 2012, 23:04
Bydliště: Ostrava
Skútr / moto: Kawasaki Ninja 250R (2010) / ex Honda PCX (2012)
Tuning / úpravy: ex držák top case GIVI + kufr GIVI E30N Tour, Holux GPSport 245

Re: Honda PCX 150

Příspěvekod taky pcx » 29 dub 2012, 23:58

Zdravím kolegy, pcx 125 až 150 je fenomén a velká paráda. Jezdím na ní od loňského roku a trochu jsem ji poladil. Ze začátku jsem taky sledoval spotřebu, ale desetinky mě nechávaj v klidu. Osobně a reálně myslím, že moje spotřeba je spíš kolem tří litrů. Předělali jsme variátor a přidali laděný výfuk. Jezdím s tím strojem i delší vzdálenosti, ale stále na plno. Na plnou nádrž dám tak 180km +-. Záleží na váze jezdce, já mám ke sto kg a to je problém. Takže řeším co stím. Pro pacienty, kteří maj 125, no 150 zatím asi ještě nikdo, se nechá koupit.. ..zadní tlumiče YSS asi pět modelů dle váhy, dokonce kdo chce dnes předělat svoji 125 na 150 tak taky není problém. Již se nabízí za cca 5 tis válec i s kompletním těsněním, na to se chystám, tlumiče už jsem objednal. Hlinkový brzdový páčky a další kraviny do vzhledu neřeším. K diskutování stojí ty galusky. Já osobně jsem originál gumu sjel za 5 tis km. Sehnal jsem Pirelli ve stejným rozměru. Údajně první guma na tento stroj. Mám ji doma. Rozpětí ceny od 1000 do 2200. Já ji mám za 1000,-Kč. Po tom co mi dorazila, tak jsem zjistil, že thajci na ten ráfek oblýkaj běžný rozměr 140/70 viz http://www.youtube.com/watch?v=So5bsBcBN34. Stroj pcx ja super jenom mám dost zásadní problém v zatáčkách, když jezdím sám drbu všechny plasty a stojánek v zatáčkách. Ve dvouch se to nedá vůbec, mám totálně dodřený plasty a i nerezový koleno výfuku to mě s...., nový koleno je, jako koupit novej výfuk. Hlavní stojan to moc nechytá. Není to na vostrou jízdu, jenom rovně.
Poučení!!!
Výkon doženěš tuningem. Ze svojí 125 všechno oddělám, starou prodám a na novou 150 zase přidělám. Někdo se za 45 tis určitě chytí.
Naposledy upravil KYBLOS dne 24 bře 2013, 22:58, celkově upraveno 1
Uživatelský avatar
taky pcx

250+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 335
Registrován: 29 dub 2012, 22:25
Skútr / moto: PCX

Re: Honda PCX 150

Příspěvekod Kamilus » 04 kvě 2012, 15:46

No já jsem taky dost nasr., že do zatáčky je nutno jezdit jako dědula. Včera jsem o5 pěkně přibral boční plast a už tam mám i malou dírku (a to jsem nijak moc neklopil) Docela se bojím, abych někdy nespadl i s motkou.

Ináč, ta 140 tam bude určo pěkná....já už taky přemýšlel, že si tam pak pořídím něco širšího, než tam patří. A hlavně dopředu, kde to vypadá velice nevyváženě (galuska vs přední kapotáž).
Kejši: Aprilia SR 50, rv.01, SR50 R, rv.10, SR 125, rv.99, PCX125 r.v.11
125ka Obrázek 150ka Obrázek
Uživatelský avatar
Kamilus

500+
 
Reputace: 12
Příspěvky: 594
Registrován: 22 lis 2009, 20:09
Bydliště: Šumbark
Skútr / moto: Honda 150 PCX

Re: Honda PCX 150

Příspěvekod TUNER » 04 kvě 2012, 15:48

Musíte se naučit jezdit pořádný kolínka....i na galuskach to jde ;-)
Můj mazel je Škoda 130 - 1,8 T..........ostatní je druhořadý...:-D

Malaguti MAX 250ObrázekPiaggio X9 500ObrázekT-MaxObrázek
Uživatelský avatar
TUNER

2500+
 
Reputace: 202
Příspěvky: 3747
Registrován: 02 říj 2006, 21:36
Bydliště: Plzeň
Skútr / moto: Malaguti F12 50 + 250 - T-Max
Tuning / úpravy: F-12 50 - závoďák na okruhy - Phantom MAX do práce - T-Max pro radost :)

Re: Honda PCX 150

Příspěvekod Kamilus » 04 kvě 2012, 16:13

Ještě jsi to na tomto stroji nezkoušel, že?
Nejde o ty galusky, ale o to, že jak to trochu více nahneš, hned dřeš. A opravdu stačí jen trochu.
Ale pokusím se příště nahnout více sebe a ne stroj. Snad se nerozsekám.
Když tak dám vědět ((-:
Kejši: Aprilia SR 50, rv.01, SR50 R, rv.10, SR 125, rv.99, PCX125 r.v.11
125ka Obrázek 150ka Obrázek
Uživatelský avatar
Kamilus

500+
 
Reputace: 12
Příspěvky: 594
Registrován: 22 lis 2009, 20:09
Bydliště: Šumbark
Skútr / moto: Honda 150 PCX

Re: Honda PCX 150

Příspěvekod TUNER » 04 kvě 2012, 18:23

Tak tak,prostě si víc vysednout ;-) Čím více mimo stroj,tím méně je potřeba ho naklánět )))
Můj mazel je Škoda 130 - 1,8 T..........ostatní je druhořadý...:-D

Malaguti MAX 250ObrázekPiaggio X9 500ObrázekT-MaxObrázek
Uživatelský avatar
TUNER

2500+
 
Reputace: 202
Příspěvky: 3747
Registrován: 02 říj 2006, 21:36
Bydliště: Plzeň
Skútr / moto: Malaguti F12 50 + 250 - T-Max
Tuning / úpravy: F-12 50 - závoďák na okruhy - Phantom MAX do práce - T-Max pro radost :)

Re: Honda PCX 150

Příspěvekod sedli » 04 kvě 2012, 18:28

Jasně, ale jak se zhoupneš o vyjetý koleje nebo nerovnost tak díky těm supr tlumičům nadskočíš a dopadneš přímo na zadek půl metru od motorky na silnici.
Stačí jak občas naskočím i o 10 cm když vychytám 3 díry za sebou někde ve vesnici...čekám kdy skončím vedle nebo se rám zkroutí jako harmonika.
takže klopit opatrně, já už začínám mít taky 1. šrámy na plastech :-/
Bylo : Piaggio Hexagon 125 LX 1996, Honda PCX 125 2011, Suzuki GSX-F, Kawasaki Versys 650.
Nyní : Kentoya HAMMER II-i 125
Uživatelský avatar
sedli

1500+
 
Reputace: 27
Příspěvky: 1942
Registrován: 27 črc 2009, 16:03
Bydliště: Brno
Skútr / moto: Honda PCX 1.generace
Tuning / úpravy: Laděný výfuk IXIL dual HyperLow, vyhřívané gripy Oxford,reflexní proužky na ráfky, LED parkovačky, karbonová fólie na pár dílech, množství originálních škrábanců a prasklin

Re: Honda PCX 150

Příspěvekod Kamilus » 05 kvě 2012, 11:58

Díval jsem se kolem zadního kola a místo na 140ku tam není. Možná 110ka by se vešla.
Kejši: Aprilia SR 50, rv.01, SR50 R, rv.10, SR 125, rv.99, PCX125 r.v.11
125ka Obrázek 150ka Obrázek
Uživatelský avatar
Kamilus

500+
 
Reputace: 12
Příspěvky: 594
Registrován: 22 lis 2009, 20:09
Bydliště: Šumbark
Skútr / moto: Honda 150 PCX

Re: Honda PCX 150

Příspěvekod liberecak » 10 kvě 2012, 18:52

Chtěl jsem tu 125 uz jsem byl i omrknout a vyzkoušet ,vysomroval jsem si i zajímavou slevu ale počkám na tu 150 přeci jen mám 90Kg a když tam občas přidám batůžek tak aby se holka zbytečně nezadýchala :D
Uživatelský avatar
liberecak

100+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 125
Registrován: 16 čer 2010, 23:01
Bydliště: Liberec
Skútr / moto: HONDA PCX 150 ,EX-Italjet Formula 125
Tuning / úpravy: Nejlepší úprava = SERIE :-)

PředchozíDalší

Zpět na 150-250ccm skútry

 
  • Podobná témata
    Odpovědi
    Zobrazení
    Poslední příspěvek

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 3 návštevníků

cron