Úplně nejlepší by bylo rozebrání, vyjmutí té celé západky i s pružinou a potom by už člověk nechytal nerva... Měl jsem PCXko asi jenom rok, ale tohle mě také týralo...
S tim klickem jsem to resil tez, postupne se ten sestihran opotreboval az to proste neslo otevrit. Musel jsem pouzit nahradni klicek a druhy si udelat novy u hondy tak ze zivotnost toho klicku je cca 3 roky nastesti novy neni tak drahy tak se to dalo prekousnout.
Zřejmě si ji přivezl z Asie protože pro tyto trhy byla plánovaná, ani Honda Německo jí nenabízí. Můžeme vidět fotku tvého stroje v Evropě jich asi moc nebude. A asi nebudu jediný kdo by ji rád viděl. A výměna oleje je předepsaná po km jestli je najedeš za měsíc, nebo za týden na to nemá vliv. Ale jinak pěkný nájezd na "malorážku" měsíčně. V první den tvé registrace jsem přijít s info. že máš stroj, který známe jen s propagačních videi s Asie. A myslím, že ho 99,99% členů fora na živo neviděla. No snad se dočkám obrázku, jinak budeš podezřelí z jistých zvířecích pohnutek.
Krampi, hlavně se prosím tě nenech zblbnout nějakým manuálem, nebo příručkou. Olej nenechávej v motoru déle jak rok (což při tvém nájezdu nehrozí). Záleží i na stylu jízdy, ale ve městě a prašném prostředí měň olej po 3.000 km, při "normálu" 4-5tkm a pokud budeš jezdit někde v Alpách, tak stačí po 6tkm.
V Evropě se zatím neprodává a asi ani nebude. Žiju přes zimu v Asii. V manuálu je psaná výměna po 6000 tis. To je moc si myslím. Budu měnit tedy max po 3000 tis. Děkuji za rady Jinak motorka je úžasná ve všech směrech. Začala se prodávat teprve začátkem letošního roku. Zatím jich tady moc nejezdí. Kamkoliv přijedu tak každý kouká
To ADVčko by mohlo být super i u nás, ale bojim se ze kvuli obsahu by se spatne prodaval. Ja osobne bych jej urcite vymenil za pcx 150 kvuli nasim cestam by se adv hodilo vice kazdopadne co se tyce vymeny oleje tak bud po 6000km a nebo 1x do rika