Diskuze o skútrech větších objemů.
08 srp 2016, 10:31
Ja som toto riesil na PCX 125. Problem s alternativou je ten, ze som nevedel najst nic, co by mohlo byt uplne v lezatej polohe. Vacsinou bol mozny naklon (ak si dobre pametam) do 45 stupnov. Ale tu Yuasu za viac ako 100 Euro som teda nechcel kupovat. Nakoniec som tam dal Vartu YTZ7S, ktora podla popisu sice nalezato byt nemoze, ale bez problemov fungovala niekolko rokov. Bola to tato:
http://baterie-motocykel.heureka.sk/var ... bs-507902/
08 srp 2016, 10:37
Co si pamatuji z diskuzí, tak se opěvoval Motobatt. Koukal jsem na alternativu a vypadá to na MBTZ7S, která by mohla sedět rozměry a výkonem (start.proud o něco vyšší). Cena příznivější ... okolo 12stovek
Odesláno z mého GT-I8190 pomocí Tapatalk
08 srp 2016, 10:53
Jen si nejsem jisty jestli sedi rozmery. Ta YTZ8V ma : Length (mm)113, Width (mm)70, Height (mm)130 a MBTZ7s ma 114 x 70 x 107 /takze je kazdopadne nizsi. PCX 150 do 2014 byly podle me trosku nizsi baterky.
23 led 2017, 17:24
Ahojte lidi, tak jsem se stal na poslední možnou chvíli hrdým majitelem PCX 150ky. Děkuji za celé toto vlákno, dozvěděl jsem se tu spoustu zajímavých informací. Už jste někdo v tomto roce vyjeli? Musím říct, že trpím, jako pes..
Nový skůtr pod plachtou v garáži a já jen každý den hledím na předpověď počasí, kdy se konečně oteplí. Přece jen, mám trošku strach na nových IRC jezdit po zmrzlé a občas mokré zemi.
01 úno 2018, 16:04
Pěkný a dokonce to má ABS a ta stopade dle dalších videí valí 120km/h (tacho). Pěkný!
01 úno 2018, 20:24
vzhledem k tomu, že je to 150 tak ABS musí mít, bez abs mohou být pouze moto do 125ccm
01 úno 2018, 20:57
To jo, ale tahle podmínka jistě neplatí mimo EU, v Asii se jich jistě prodá mnohem více.
01 úno 2018, 23:43
crhy píše:Pěkný a dokonce to má ABS a ta stopade dle dalších videí valí 120km/h (tacho). Pěkný!
Co je na tom pěkného ? Vždyť to vypadá ještě víc jak obyčejná čína, hnus velebnosti ... Řídítka z chopperu už mohly také nahradit něčím co vypadá normálně.
"Staré" PCX je mnohem hezčí.
02 úno 2018, 07:14
No tak mě se to prostě líbí víc než n-max. To je ale asi dle libosti každého soudruha. Je to pecka. Honda jede!
02 úno 2018, 07:22
Mne se třeba líbí, že už ma dva kotouče a zrovna řídítka jsou asi i praktičtější než ty oplastovaný, zejmena pokud chci použít nějaky držak na mobil nebo navigaci.
02 úno 2018, 10:45
crhy píše:No tak mě se to prostě líbí víc než n-max. To je ale asi dle libosti každého soudruha. Je to pecka. Honda jede!
Já to neporovnavam v Nmaxem, ale stará vs nová PCX. Porovnávat s Nmaxem by mě ani nenapadlo, když jsem PCX prodal a koupil Nmax
02 úno 2018, 11:51
Ach tak, tak to jo...
Já to bral tak, jakože staré PCX není pro nové konkurentem (je to samozřejmě N max, který Hondě ukousnul z koláče).
Proto se také v Hondě podrbali za uchem a začali "faceliftovat".
02 úno 2018, 14:08
Faceliftovali aj doteraz a to každý rok, len už by sa patrilo dať na trh aj novú Hondu 125/150 ako nástupcu tejto legendy,lebo trh sa rúti dopredu a síce je to osvedčený stroj ale už obkukaný a ludia chcú niečo úplné nové.
16 úno 2018, 17:36
Já nevím, něco se mi líbí víc na starší verzi (hranatější tvary, přístrojovka ) něco na novější ( ABS, 2.kotouč ) Uvidíme v reálu. Každopádně výtka ve srovnání Nmaxem ( absence ABS, 2.kotouč ) dorovnána... Počítám však, že cena opět povyskočí...