Diskuze o skútrech větších objemů.
03 čer 2016, 23:21
To Juso: automatické zavírání nezávidím a mně by to asi zabilo, protože jezdím pernamentně z dekou Tukano a nedokážu si představit, jak bych to tam pokaždé otevíral ufffff.
To Kobra: rychlost se zmenšuje jak se ojíždí řemen. Jak mi v Hondě dali origo nový řemen a variátor, jelo mi to na tachošu 120. Teď už zase jen 112 ((-:
04 čer 2016, 01:41
Hmm, dik za odpoved a kolik mas od vymeny remenu najeto? Pujdu ve 4 tis. na servis, tak se tam chci zeptat.
04 čer 2016, 13:32
Kobra77 píše:Hmm, dik za odpoved a kolik mas od vymeny remenu najeto? Pujdu ve 4 tis. na servis, tak se tam chci zeptat.
Cca 4 tis.od výměny, ale protože jezdím ostře, ojedu řemen mnohem dříve než ostatní, takže ho měním cca co 12 tisíc km.
Variátor byl na výměnu po 17 tisících (velká drážka).
04 čer 2016, 16:12
Nemyslim si, ze by sa zmenil obmedzovac. Skor si myslim, ze variator (valceky ...) sa zjazdili, takze maximalka klesla. A myslim si, ze klesne este viac. Okrem toho ti klesne maximalka (aj ked nie na tachometri) aj zjazdenim pneumatik.
04 čer 2016, 22:20
Dik za vysvetleni, asi to tak bude. Myslim si, ze omezovac otacek jak jsem nekde nasel funguje asi pri 9600 ot/min... takze zrejme zasahuje porad stejne a snizeni TOP SPEED bude ojetim valecku nebo tak neco, jen jsem to cekal ve vice km, ne kolem 4 tisic.
V kolika tedy zasahuje vam a kolik mate najeto? Dik, docela me to zajima.
PS. objednal jsem si to nejvyssi plexi Givi, mam to stredni a vitr mi jde primo na krk a helmu.
06 čer 2016, 08:12
Ja mam najazdenych 400 km, takze zatial s tym moc neexperimentujem. Predtym som ale mal PCX 125 a ta zo zaciatku isla tachometrovych 106 km/h a postupne to kleslo na tachometrovych 102.
06 čer 2016, 09:27
PCX 125 r.v. 2013 šla v poho tachometrových 112-115, každopadně pořídit si místo PCX 125ccm PCX150ccm když se stejným výkonem koupím 125ccm třeba Forzu a nebo jiné skutry a když mám papíry na 150ccm , tak už bych raději zvažoval 250-300ccm a neřešil bych potom jestli 105 nebo 115.
06 čer 2016, 09:36
Chtěl jsem nový skútr a PCX je cenově výrazně jinde než Downtown, Forza, X-max a podobne skútry. Výkonově jsou na tom stejně, to je fakt, ale taky stojí 100 až 120 tisíc, PCX jsem pořídil za 70 tisíc.
06 čer 2016, 09:36
Nechcel som nic rozmerovo vacsie (miesto v garazi ...). Zostalo mi prislusenstvo zo 125 (napr. Tucano deka na kolena, kufor ...). Velke motorky som si uz uzil v minulosti. A PCX mi vyhovovala. Preco by som si mal kupovat nieco ine?
06 čer 2016, 10:41
Výška asi nerozhoduje...? říditka jsou na tom takřa stejně, jen delka je nepatrně jina - porovnaní mám PCX vs. X-max v garaži nezabere o toli víc místa
06 čer 2016, 22:05
Proč bychom kupovali Forzu, když stojí o padesát více a v přepočtu KW na kg je slabší než PCX 150
?
A tvoje doporučená 250 -300 už asi nežere 2,5l co? Teda pokud nejezdíš dědečkovským stylem. A pokud jezdíš jako dědeček, tak na co ti je vyšší obsah?
Prostě PCX stojí méně, žere méně a nespíš i lépe jede. To by ti snad mohlo stačit.
07 čer 2016, 05:14
Pokud jedu jako na PCX tak se i k 2,5 litrum dostanu. Zase pokud tu někdo řeší maximalku a taha PCX 150 na maximalku taky asi nejezdí za 2,5 litru že....
07 čer 2016, 07:27
Co máš za skútr ? Máš pravdu, že pokud budu řešit jen maximální rychlost, má smysl pořídit třeba 250 nebo 300. Já jsem diskuzi začal, ale ne kvůli tomu, že chci aby jezdilo PCX víc, jen mě překvapil pokles maximálky. TOP SPEED řeším kvůli občasnému předjíždění. Jinak když jedu kolem rychlosti 100km/hod tak spotřeba je cca 2,3. Kolem 90 km/hod ukazuje tak 2-2,1. PCX jsem vzal kvůli spotřebě a dostatečnému výkonu pro mé využití. Třeba X-max 250 by se mi líbil, ale je už drahý .
07 čer 2016, 07:29
Btw. ohladom spotreby. Mam sice najazdenych iba 500 km, ale zatial to vyzera takto. Jazdim denne (ak neprsi) do roboty a naspet. Je to cca 22 km cez mesto a 10 km po dialnicnom obchvate (tam idem 100 - 110 km/h). A zatial priemerna spotreba 2,2.
07 čer 2016, 09:05
o kousek výš píšeš o rychlosti jinak.... ?