dany01 píše:pytal som sa inde ale spýtam sa aj tu - bude mať PCX 150 tiež obmedzovač na 95 km ako 125 ?, je tam rozdiel vo výkone 1,7 kW, takže by to malo ísť rýchlejšie - teda kvôli dialnici.
Inak neviem či mám byť "nas..." , celú zimu som čakal kedy vyjdem s novým PCX 125 a teraz toto - pustia 150 a modifikovanú 125. To jak na potvoru.....
Omezovac to ma tusim na 120 km - alespon u nas v Thajsku. Na tachometru mam sice vyznaceno az do 160 km, ale nekde jsem cetl, ze omezeni je. Ja jsem na tom ale zatim jel nejvic 80-kou
S tou design-modifikaci si hlavu nelam. Nova 150 je na prvni pohled opticky temer k nerozeznani od starsi 125. Muj soused ma PCX125 v cervene barve jako ja 150, a vzhledove jsou motorky stejne. Proste bezny clovek rozdil neuvidi.
Takze si svoji radost z PCX-ka rozhodne nekaz! Ta radikalni zmena je v nove generaci motoru. A ten motor je fakt absolutni mega-maxi spicka. Ja sice nemel PCX125 tak nemohu posoudit az tak presne, ale mel jsem HONDA AIRBLADE s motorem 110. (Pozn.: AIRBLADE byl nejvykonnejsi skutr od Hondy nez prisel model PCX)
Ten rozdil k nove generaci 150 motoru je ale fakt enormni.
Na krizovatce, kdyz padne zelena tak ma nova 150 bombasticky, raketovy odpich. Do mestskeho provozu zkratka nejidealnejsi.!. Ovsem i na rovince pri jizde ve dvou ten vykon proste citis. Ten pocit vyssiho vykonu zvysuje i pocit bezpeci - alepon to ja ocenuji u nas na mestskem okruhu. Drive na AIRBLADE jsem se dost bal (mame v prumeru 1 mrtveho motorkare za den jenom v nasem meste) - ted se 150 jsem relativne v klidu protoze bez problemu stacim.
Jo, ten "uzasny" motor 150 je jedine co by ti naladu mohlo teoreticky pokazit.....