Jo, vykašli se na ně.

Chceš na 12V? Máš je výše. Chceš do zásuvky? Tak ten, co nadhodil Crhy. Chceš ušetřit místo v domě nebo v garáži + ušetřit 1-2,5 tisíce? Nekupuj NIC a jezdi jednou za čas na pumpu, případně si pořiď měřič tlaku v pneu (nejlevnější od 18,- Kč, lepší 100,- až 220,- Kč, pak se to už neoplatí) a k tomu ruční pumpu, pokud ji už nemáš (cena kolem 400,- až 600,- Kč u dílenské s měřičem a dosaženým tlakem 12 barů po starému

). Schováš to takřka kamkoliv a nezabere to takřka žádné místo. Je to jen na tobě. Tak ať slouží

Edit: stále mám na mysli kompresor pro moto, případně auto. Ty se vzdušníkem mají výhody, to je nesporné, stejně jako to, že tento typ kompresory má i jiné využití, než jen dofoukat pneu. Ale jde o to, jak často a na co ho budeš používat. A tak to platí u všeho. Pokud jezdíš v autě sám, max s taškami z nákupu, taky si nepořídíš kombíka. Ale když máš chalupu a děti, pravděpodobně si nekoupíš VW Polo, i když je spolehlivé. Jde o priority a jak často a na co to budeš používat.
