Honda PCX 150

Diskuze o skútrech větších objemů.

Re: Honda PCX 150

Příspěvekod Luthar » 27 srp 2012, 15:05

Ved uz 250cc je malo vo dvojici na akekolvek predbiehanie nad 100 km/h. A nie to na nejakej 150cc :-)
Uživatelský avatar
Luthar

100+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 117
Registrován: 07 srp 2012, 23:54
Bydliště: Bratislava
Skútr / moto: DERBI GP1 250i
Tuning / úpravy: Malossi multivar

Re: Honda PCX 150

Příspěvekod BlackWolf » 27 srp 2012, 15:06

Ono aj 125tka nejake predbiehanie da , len ci je naeast vykonu oproti 125tke citelny
Uživatelský avatar
BlackWolf

5+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 5
Registrován: 26 srp 2012, 21:11
Skútr / moto: Honda PCX125

Re: Honda PCX 150

Příspěvekod Luthar » 27 srp 2012, 15:19

Cital som fora a zevraj je ten rozdiel znatelny ved 125 ma 11,1hp a 150 ma 13 hp, co bude urcite citit, a pripadne osadenim malossi multivaru este viac. :-)
Uživatelský avatar
Luthar

100+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 117
Registrován: 07 srp 2012, 23:54
Bydliště: Bratislava
Skútr / moto: DERBI GP1 250i
Tuning / úpravy: Malossi multivar

Re: Honda PCX 150

Příspěvekod traktorista » 27 srp 2012, 15:23

Tak ono ked niekto chce cestovat vo dvoch, on sam ma 100kg a este chce drzat rychle tempo tak fakt musi poriesit nieco silnejsie a aj pohodlnejsie ako je pcx :D
je jasne ze 150cc je zivsia ako 125cc, ale proste na jeho ucely to nestaci....
Obrázek
traktorista

50+
 
Reputace: 3
Příspěvky: 94
Registrován: 31 kvě 2012, 10:32
Bydliště: Bratislava
Skútr / moto: Honda PCX 150

Re: Honda PCX 150

Příspěvekod BlackWolf » 27 srp 2012, 15:55

Heh .. Je mi jasne ze to na dlhe pohodlne presuny nie je ... Pisal som ze som jazdil na podstatne silnejsich strojoch (100koni a viac) ... Viem co mi da 125tka pcx ... Necakam gumovacku ;o) ale ci mi to pomoze udrzat napr. skutocnych dlhodobych 120km (nie tachometrovych) , ci do kopca citit ze je to vykonnejsie ... Ale to moze porovnat iba clovek ktory mal aj pcx 125 aj 150 tku

Obavam sa ze moju dilemu rozluskne iba ked sa mi niekde podari povozit na pcx150 ...;o/. Lenze v Kosiciach a okoli o nikom kto vlastni pcx150neviem
Naposledy upravil KYBLOS dne 14 črc 2013, 19:23, celkově upraveno 1
Důvod: Sloučeny dva příspěvky pod sebou
Uživatelský avatar
BlackWolf

5+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 5
Registrován: 26 srp 2012, 21:11
Skútr / moto: Honda PCX125

Re: Honda PCX 150

Příspěvekod angel2904 » 27 srp 2012, 16:34

Myslím, že stačí pročíst toto vlákno a informací budeš mít celkem dost i bez zkušební jízdy. Uživatel "minicooper" měnil 125 / 150 a napsal dost postřehů. Hledej tedy v jeho komentářích. viewtopic.php?f=4&t=7207&start=195
Naposledy upravil angel2904 dne 27 srp 2012, 17:30, celkově upraveno 1
Standa Mlejnek, t.: 604 787 309, mlejneks@atlas.cz
Živí mě toto: http://www.fitham.cz
Heslo: pořád se učím !
Ex: Piaggio X9 250, FJS600SW, Honda SH300i, Suzuki Burgman AN650 K9, NC750X, Vision 110(2014), NSSForza 300, CB125F, ...
Uživatelský avatar
angel2904

1500+
 
Reputace: 104
Příspěvky: 2161
Registrován: 03 kvě 2011, 15:02
Bydliště: Liberec
Skútr / moto: Honda NSC 110 Vision(2017)

Re: Honda PCX 150

Příspěvekod KYBLOS » 27 srp 2012, 17:01

Minulost: Derbi Atlantis - naj. 38000km, Piaggio X9 500 - naj. 50186 km
Uživatelský avatar
KYBLOS

Moderátor
 
Reputace: 14
Příspěvky: 3324
Registrován: 02 říj 2006, 21:36
Bydliště: Střední Čechy
Skútr / moto: Honda CBF 500
Tuning / úpravy: Kufr, boční brašny, tankvak, držák mobilu, alarm, padáky, vyhřívané gripy Oxford, Ultraseal

Re: Honda PCX 150

Příspěvekod Luthar » 27 srp 2012, 17:41

8steve píše:
BlackWolf píše:Heh .. Je mi jasne ze to na dlhe pohodlne presuny nie je ... Pisal som ze som jazdil na podstatne silnejsich strojoch (100koni a viac) ... Viem co mi da 125tka pcx ... Necakam gumovacku ;o) ale ci mi to pomoze udrzat napr. skutocnych dlhodobych 120km (nie tachometrovych) , ci do kopca citit ze je to vykonnejsie ... Ale to moze porovnat iba clovek ktory mal aj pcx 125 aj 150 tku

150 vubec 120 nejede :twisted:

120 nejazdi ani 250cc piaggio vo dvojici (realnych 120km/h) :-D
Uživatelský avatar
Luthar

100+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 117
Registrován: 07 srp 2012, 23:54
Bydliště: Bratislava
Skútr / moto: DERBI GP1 250i
Tuning / úpravy: Malossi multivar

Re: Honda PCX 150

Příspěvekod TUNER » 27 srp 2012, 17:45

BlackWolf píše:Heh .. Je mi jasne ze to na dlhe pohodlne presuny nie je ... Pisal som ze som jazdil na podstatne silnejsich strojoch (100koni a viac) ... Viem co mi da 125tka pcx ... Necakam gumovacku ;o) ale ci mi to pomoze udrzat napr. skutocnych dlhodobych 120km (nie tachometrovych) , ci do kopca citit ze je to vykonnejsie ... Ale to moze porovnat iba clovek ktory mal aj pcx 125 aj 150 tku

Jak píšou kluci...120 to nejede ani omylem,natož aby to tu rychlost udrželo... 120 dlouhodobě neudržim ani já na svojí 250 ccm která má o 9 koní víc než PCX 150ka...
Můj mazel je Škoda 130 - 1,8 T..........ostatní je druhořadý...:-D

Malaguti MAX 250ObrázekPiaggio X9 500ObrázekT-MaxObrázek
Uživatelský avatar
TUNER

2500+
 
Reputace: 202
Příspěvky: 3747
Registrován: 02 říj 2006, 21:36
Bydliště: Plzeň
Skútr / moto: Malaguti F12 50 + 250 - T-Max
Tuning / úpravy: F-12 50 - závoďák na okruhy - Phantom MAX do práce - T-Max pro radost :)

Honda PCX 150

Příspěvekod SnoopyBA » 27 srp 2012, 18:50

traktorista píše:Ti kontrolovali ventily?
Ja som sice u prehliadky nebol osobne, ale technik ziadne ventily nespomenul :(

cau. Kde si bol v servise? Pretoze mam podobnu skusenost a ked to tu teraz citam tak som pekne nasrany!!! Sice mam len 110ccm ale ked to raz vyrobca udava v manuale, tak nevidim dovod preco by sa to nemalo robit!! Mal som skuter v servise skoro 2hod a okrem oleja a umytia skutra tam nerobili nic!!! Tak ako je to vlastne spravne??!!

@Blackwolf: ak mas na mysli vrzganie pri otacani "rajdov", mam podobny problem. Po prvej 1000ke mi v servise povedali ze nic nenasli. Ze je to ok. Ale minuly tyzden mi to nedalo, zhodil som prednu kapotaz a zistil som ze mi to vrzga zvazok kablov a laniek o "okular", resp o tu cast ramu (trubky) v ktorej je osadena predna vidla. Nemal som cas s tym nieco vymysliet, nieje to urcite ziadna vada, ale urcite to budem najblizsie riesit v servise. Chyba mi uz len par km do dalsieho.. :)
Naposledy upravil KYBLOS dne 14 črc 2013, 19:24, celkově upraveno 1
Důvod: Sloučeny dva příspěvky pod sebou
Obrázek
Uživatelský avatar
SnoopyBA

250+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 267
Registrován: 22 srp 2012, 11:36
Bydliště: Bratislava
Skútr / moto: Honda Vision 110
Tuning / úpravy: multivar Malossi + kontrastka

Re: Honda PCX 150

Příspěvekod sedli » 27 srp 2012, 19:00

Během těch 2 hodin by to moto teprve vystydlo natolik, aby ty ventily mohl vůbec zkontrolovat/seřídit + poté zase celý moto zaplastovat ;-)

Mimoto opravdu kontrolovat ventily každý 4.000 km je naprostá kravina, pokud teda nejezdíš pořád plnej plyn. Mě dělaly ventily regulérně na 2.garančce, na 3 mi řekl, že je to úplně zbytečný - ztráta času, pro mě i peněz a stejně jen strčí měrku a zase zaplastuje ;-)
Bylo : Piaggio Hexagon 125 LX 1996, Honda PCX 125 2011, Suzuki GSX-F, Kawasaki Versys 650.
Nyní : Kentoya HAMMER II-i 125
Uživatelský avatar
sedli

1500+
 
Reputace: 27
Příspěvky: 1942
Registrován: 27 črc 2009, 16:03
Bydliště: Brno
Skútr / moto: Honda PCX 1.generace
Tuning / úpravy: Laděný výfuk IXIL dual HyperLow, vyhřívané gripy Oxford,reflexní proužky na ráfky, LED parkovačky, karbonová fólie na pár dílech, množství originálních škrábanců a prasklin

Honda PCX 150

Příspěvekod SnoopyBA » 27 srp 2012, 19:08

Tak naco to potom vyrobca udava v tabulke oprav a dalsia vec, co tam ten skuter robil 2hodiny? Sorry, je to banda darmozracov, jeden sa vyhovara na druheho a tot vsjo!! Moj nazor!!
Obrázek
Uživatelský avatar
SnoopyBA

250+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 267
Registrován: 22 srp 2012, 11:36
Bydliště: Bratislava
Skútr / moto: Honda Vision 110
Tuning / úpravy: multivar Malossi + kontrastka

Re: Honda PCX 150

Příspěvekod KYBLOS » 27 srp 2012, 19:11

Já bych řekl, že výrobce to myslí dobře, ale prodejci na to výrobcům víte co? :roll:
Minulost: Derbi Atlantis - naj. 38000km, Piaggio X9 500 - naj. 50186 km
Uživatelský avatar
KYBLOS

Moderátor
 
Reputace: 14
Příspěvky: 3324
Registrován: 02 říj 2006, 21:36
Bydliště: Střední Čechy
Skútr / moto: Honda CBF 500
Tuning / úpravy: Kufr, boční brašny, tankvak, držák mobilu, alarm, padáky, vyhřívané gripy Oxford, Ultraseal

Re: Honda PCX 150

Příspěvekod sedli » 27 srp 2012, 20:00

SnoopyBA : Proč ? Protože tím že ti dealer prodá skútra vydělá kulový, kdežto když k němu budeš jezdit co 4.000 km na garančky, kde bude v plánu i kontrola ventilů která trvá dost dlouho, budou ti moct naúčtovat víc hodin a budeš dolit víc. Je to úplně jednoduchý. Dealeři žijí ze servisu, ne z prodeje pcx na kerým vydělají skoro kulový oproti mašině za půl milionu.
Bylo : Piaggio Hexagon 125 LX 1996, Honda PCX 125 2011, Suzuki GSX-F, Kawasaki Versys 650.
Nyní : Kentoya HAMMER II-i 125
Uživatelský avatar
sedli

1500+
 
Reputace: 27
Příspěvky: 1942
Registrován: 27 črc 2009, 16:03
Bydliště: Brno
Skútr / moto: Honda PCX 1.generace
Tuning / úpravy: Laděný výfuk IXIL dual HyperLow, vyhřívané gripy Oxford,reflexní proužky na ráfky, LED parkovačky, karbonová fólie na pár dílech, množství originálních škrábanců a prasklin

Re: Honda PCX 150

Příspěvekod minicooper » 27 srp 2012, 20:53

angel2904 píše:Myslím, že stačí pročíst toto vlákno a informací budeš mít celkem dost i bez zkušební jízdy. Uživatel "minicooper" měnil 125 / 150 a napsal dost postřehů. Hledej tedy v jeho komentářích. viewtopic.php?f=4&t=7207&start=195

Jak píše Angel 2904 měl jsem PCX 125 a mám PCX 150, myslím že na PCX 150 mám asi nejvíce najeto v ČR - přes 2.000 km a mám dalšího kamaráda z Benešova u Prahy co vymění stříbrné PCX 125 za červené PCX 150 a shodujeme se oba na stejných vecech a to:

je to sakra velkej rozdíl pro ty co měli PCX 125 a co na něm neco najeli a moc dobře vedí jak jezdilo jakou rychlostí kde atd a jak jezdí nové PCX 150 věřte ze to rozdíl je ale až tak po prvních 1000km.
Při první nastartováním aa rozjezdu jsem si drbal hlavu že to jede stejně ale ted když se to rozjezdilo a jezdím dle potřeby tak je to proste SAKRA znát at si tu kdo co píše s jejich teoretickými kecami.
Video je pravé a mé vlastní, nejsem 15 ti letý exhibicionista co má potřebu vydávat nejaké video za své vlastní, takže čestně říkám? za dobrých povětrnostních podmínek je PCX s váhou 80 kg jes tabilne tech 120 TACHOMETROVÝCH. Ve dvou to jede tachometrových 110 - 115 celmem často a stabilne, pokud chce ale nekdo závodního koně tak at si koupí HONDU CBR.
Já jsem přešel ze silného supersportu a naháče a jiných motorek a dnes ve svých 33 letech jsem s PCX maximálně spokojený.

Takže jsem se rozepsal ale nedalo mi to nereagovat.
Burgman 650 Exe r.v. 2014 - tak snad budu spokojený na dlouhé roky, ale ted uz jako fakt :-)
Uživatelský avatar
minicooper

250+
 
Reputace: 14
Příspěvky: 355
Registrován: 04 kvě 2011, 00:07
Bydliště: Kolín
Skútr / moto: Majitel bílého Burgmana 650 Exe r.v. 2014

PředchozíDalší

Zpět na 150-250ccm skútry

 
  • Podobná témata
    Odpovědi
    Zobrazení
    Poslední příspěvek

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 6 návštevníků