Tam mám najeto už přes 1100 km a předně bych chtěl říct ze hlavní stojánek je přepracovaný a to HODNĚ.
Nejenže je nižší, takže zadní kolo je u nového modelu jen nepatrně nad zemí, ale hlavně ted dá na hlavní stojan i 12ti letá holka. Jde to oproti starému modelu fakt lehce a krásně. U starého PCX jsem měl stojánek obroušeny na obou stranách opravdu hodně a u nového se mi nepodařilo v tech samých zatáčkách ani škrtnout.
Jinak podstatnou změnu pocituji u zadních tlumičů, jsou měkčí a PCX tolik nedrncá a je podstatně měkčí.
Jinak mám už za sebou první garanci na PCX 150 a byl jsem si celou dobu u opravy a ventily byly potřeba celkem dost přenastavit. sací ventil na 10 a výfukový na 24 ale u PCX 125 jsou hodnoty jiné.
Poctivé dvě hodiny práce a cena 920,- Kč u Hondy Kysilka Kolin - opět jen doporucuji - poctivý servis.
Jinak bych se nedivil kdyby nekterý servisy při 1000 km jen vyměnili olej a na ventily se vykašlaly protože je to fakt šilená pakárna odstrojit celou motorku.
Jsem rád že jsem u toho byl a viděl co je to za oje....
IMG_2359_1.jpg
IMG_2358_1.jpg
IMG_2357_1.jpg
IMG_2355_1.jpg
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.