od bokal » 20 srp 2020, 12:19
Prosím o radu, zkušenost ?
na Foresightu 250 - shodné s Jazz - mi v určitých situacích - zrychlení, rozjezd apod. tříská řemen variátoru o vrcní nebo spodní část krytu (ten hliník)
jinak jezdí normálně.
byl tam typ BANDO 935x23,2 mm, což by odpovídalo dle servisního manuálu i katalogu různých dodavatelů
Jevilo se mi to, jako kdyby byl moc dlouhý řemen, opotřebený je jen o 0,5mm (22,8mm)
problém a dilema je v tom, že jsem měřil obvod toho řemene a naměřil jsem 960mm.
Objednal jsem nový stejný Bando, a s podivem má taky vnější délku 960mm, nemá takovou vůli, jelikož je nový, ale po namontování se chová stejně, tříská trochu méně, ale taky. Zkoušel jsem to hned po namontování bez krytu, zřetelně se rozvibruje při akceleraci nebo ubrání plynu a pleská o horní nebo spodní kryt.
plochy řemenic jsou na pohled rovné, bez opotřebení, drážek apod.
poradí někdo: ta délka řemenu při měření by měla odpovídat ozančení ?
koupil bych řemen jiné značky, ale obávám se, že to bude stejné.
Díky moc za rady.
Bohdan