Diskuze o skútrech větších objemů.
Odeslat odpověď

Gilera Runner VXR - zkušenosti atd.

06 říj 2006, 08:27

Máte někdo na Runnerovi 4T laďák? Jak to s ním jede?

07 říj 2006, 21:25

ladak ti na 4T skoro nic neprida

08 říj 2006, 09:22

pavel.tenista:
No tak minimalne vzhled a zvuk B) B) ;) ale proc se pak davaji ladaky na silnicni moto (vetsinou 4T), sem myslel ze hlavne kvuli vykonu...
Naposledy upravil KYBLOS dne 11 srp 2013, 19:57, celkově upraveno 2
Důvod: Sloučeny dva příspěvky pod sebou

08 říj 2006, 14:11

jj s tim vzhledem a zvukem bych souhlasil.... a u silnicnich 4T-protoze tam to jde vetsinou ruku v ruce s upravou elektroniky a dalsich veci-pak ano, ale jen pro informaci plne nastavitelna ridici jednotka stoji 25 000 + cas stravenej na brzde na udelani nejakejch tech map, tam se ta castka pohybuje kolem 16 000... tak jestli ti to za to stoji tak vim o lidech, ktery jsou schopny tohle udelat... sou schopny ti tam dat treba turbo a podobne :-) nedavno sem s nima o tom mel docela vaznou debatu...
Naposledy upravil KYBLOS dne 11 srp 2013, 19:53, celkově upraveno 1
Důvod: Citace posledního příspěvku

08 říj 2006, 21:51

no tak ja tam mam karbec, takze jsem myslel ze by stacilo zlepsit sání, převačkovat, poštelovat ten karbec a pak by se nějakých 5 - 10 koníků ještě našlo... zkusim se do toho pustit až příští rok, není to zrovna malá investice (laďák 7,5 + varec 4 tKč). Nový variátor tomu prej hezky přidá na akceleraci a maximálce, ale výkon se musí hledat v motoru. Tak třeba ho najdu. Jinak turbo v Runnerovi 200 si neumím představit, za prvé by se tam asi nikam nevlezlo, za druhé to se mnou to háže dost už teď :D :D :D

10 říj 2006, 11:35

taky VXR 200 :) budu dvat jen multivar....nechci se v tom rejpat aby to nedopadlo jak s cpi který nikdy nejelo jak by mělo :D

10 říj 2006, 16:13

njn tak ty ses mewjet tak to se ani nedviim ze to nejelo :-) neeee soooory :-) cocvece ale ja sem vlasstne nikdy nevidel cpi co by poradne jelo-nowi-ten furt nejakej problem, ohlej ram..... ty-to rikas sam..... no a montoya? ten zadirac?

[quote=WeCo] Jinak turbo v Runnerovi 200 si neumím představit, za prvé by se tam asi nikam nevlezlo, za druhé to se mnou to háže dost už teď :D :D :D [/quote]

no tak co sme to diskutovali tak turbo je lepci dat na strikacku protoze se u tohodle musi jeste resit jak donutit karbec aby dal vic paliva kdyz to turbo sepne-udajne by nejaky reseni melo taky existovat-v nemecku to dela jedna firma na vespy ale kdyz sem po nich chtel nejaky to know-how tak se kuci moc netvarili B)
Naposledy upravil KYBLOS dne 11 srp 2013, 19:54, celkově upraveno 3
Důvod: Citace posledního příspěvku. Sloučeny dva příspěvky pod sebou.

10 říj 2006, 22:08

verim ze to nejak lze, ale pak se urcite hodne zvysi spotreba (jako u kazdeho benzinu s turbem). Ja jsem rad ze jezdim za 3 litry... na druhou stranu se taková Vespa, která při rozjezdu gumuje, musí stát středem pozornosti. Už vidím ten protáhlý ksicht nějakého šampóna v kabrioletu, když jim to na světle dáš s Vespou. Dnes se mnou závodil borec s Octavii Combi TDI... no a myslím že si už moji espézetku zapamatuje :D B)

16 říj 2006, 17:50

:(zdravím všechny runneráky a mám dotaz.Na jaře jsem koupil VXR 200 a v srpnu jsem ho položil na bok, tak že plasty na levé straně odřený, zajímalo by mě jestli se to dá sehnat někde za rozumnou cenu a myslím i samolepy.Napište mi někdo v jakých cenových relacích se to pohybuje.Jo a maximálka je u mě 138km/h měřeno mercedesem 4matik. Čau Rohan Liberec

24 říj 2006, 16:08

[quote=WeCo]verim ze to nejak lze, ale pak se urcite hodne zvysi spotreba (jako u kazdeho benzinu s turbem). Ja jsem rad ze jezdim za 3 litry... na druhou stranu se taková Vespa, která při rozjezdu gumuje, musí stát středem pozornosti. Už vidím ten protáhlý ksicht nějakého šampóna v kabrioletu, když jim to na světle dáš s Vespou. Dnes se mnou závodil borec s Octavii Combi TDI... no a myslím že si už moji espézetku zapamatuje :D B)[/quote]

jj my máme octavii 1.9 TDI a otec se s ni vubec nechytal....akorat sme to zkouseli jen na parkovisti takze nevim kdy me zacne dojizdet....ale tipnul bych tak u 80 :)

24 říj 2006, 16:18

to MEDwjet: zdravim te a koukam ze mas asi stejnyho mazla - stribrny r.v.03 je tak? Chci se zeptat jestli si nekdo u Shamana v shopu koupil na Runnera (jakýhokoliv) to přední světlo se čtyřma žárovkama. Vypadá to hezky a Ježíšek o tom uvažuje, jen by mě zajímalo jak to svítí? Nemáte to někdo? Používají se tam stejný žárovky akorát v páru? Kdyby to svítilo líp tak je to super. Navíc mě už nebaví každému vysvětlovat, že to nemám pokažený, když mi svítí jen "půlka" světla.

24 říj 2006, 16:26

jj stejný ale já mám r.v.04 alr je to to samý myslím... ty světla svítí prej dobře, ale origo je prej lepší....já do nich pres zimu ale asi pujdu.....jsou pěkný a v noci na mě pořád někdo bliká že oslňuju...
a na ST foru s těma origo světlama něco dělal že svítlily obě půlky....mozna to bylo na NRG ale princip te upravy by mel byt stejnej ne? :)

24 říj 2006, 19:21

právě že jsou pěkný... no ale z toho co píšeš to vypadá že se do té nové masky používají jiné žárovky, jinak by to nesvítilo hůž než origo. No a navíc by oslňovaly dvakrát tolik když jsou tam čtyři žárovky místo dvou. Jestli máš možnost se třeba Hynka na to zeptat tak to prosím zkus a dej vědět, dík.

24 říj 2006, 19:42

jj....mě to psal wochomurka co to ma na runneru....pry se to spis hodi na starsi runnery ktery treba nemely dalkovy svetla

01 bře 2008, 11:02

Ahoj lidi pořídil jsem si novýho Runnera 200 VXR a když je to ohřáté, musím startovat s trochu přidaným plynem - koukal jsem do manuálu a tam je to popsané ve smyslu, že je to normální stav, ale myslím, že by to mělo naskočit i jen tak bez plynu, ne? Máte s tím někdo zkušenost, jak to poladit, aby to chodilo jak má? Jsem ještě před prvním servisem, ale myslím, že to není záležitost, kvůli které bych musel do servisu...
Předem díky za rady
Odeslat odpověď