Gilera Runner VXR - zkušenosti atd.

Diskuze o skútrech větších objemů.

Gilera Runner VXR - zkušenosti atd.

Příspěvekod WeCo » 06 říj 2006, 08:27

Máte někdo na Runnerovi 4T laďák? Jak to s ním jede?
Derbi Atlantis 50 2T AC + black devil Gilera Runner 180 FXR 2T LC
historie: Keeway Hurricane 50@70ccm, Gilera Runner VXR 200, Suzuki BURGMAN 400 K8
Uživatelský avatar
WeCo

250+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 415
Registrován: 02 říj 2006, 21:36
Bydliště: ZLÍN
Skútr / moto: Gilera Runner 180 FXR SP 2T LC

Příspěvekod pavel.tenista » 07 říj 2006, 21:25

ladak ti na 4T skoro nic neprida
The speed is not a trick...

http://www.scbrandys.wz.cz/
pavel.tenista

100+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 118
Registrován: 02 říj 2006, 21:36
Bydliště: Semice city
Skútr / moto: Aprilia SR50
Tuning / úpravy: Aprilia SR50-Morini-motor:filtr,

Příspěvekod WeCo » 08 říj 2006, 09:22

pavel.tenista:
No tak minimalne vzhled a zvuk B) B) ;) ale proc se pak davaji ladaky na silnicni moto (vetsinou 4T), sem myslel ze hlavne kvuli vykonu...
Naposledy upravil KYBLOS dne 11 srp 2013, 19:57, celkově upraveno 2
Důvod: Sloučeny dva příspěvky pod sebou
Derbi Atlantis 50 2T AC + black devil Gilera Runner 180 FXR 2T LC
historie: Keeway Hurricane 50@70ccm, Gilera Runner VXR 200, Suzuki BURGMAN 400 K8
Uživatelský avatar
WeCo

250+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 415
Registrován: 02 říj 2006, 21:36
Bydliště: ZLÍN
Skútr / moto: Gilera Runner 180 FXR SP 2T LC

Příspěvekod pavel.tenista » 08 říj 2006, 14:11

jj s tim vzhledem a zvukem bych souhlasil.... a u silnicnich 4T-protoze tam to jde vetsinou ruku v ruce s upravou elektroniky a dalsich veci-pak ano, ale jen pro informaci plne nastavitelna ridici jednotka stoji 25 000 + cas stravenej na brzde na udelani nejakejch tech map, tam se ta castka pohybuje kolem 16 000... tak jestli ti to za to stoji tak vim o lidech, ktery jsou schopny tohle udelat... sou schopny ti tam dat treba turbo a podobne :-) nedavno sem s nima o tom mel docela vaznou debatu...
Naposledy upravil KYBLOS dne 11 srp 2013, 19:53, celkově upraveno 1
Důvod: Citace posledního příspěvku
The speed is not a trick...

http://www.scbrandys.wz.cz/
pavel.tenista

100+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 118
Registrován: 02 říj 2006, 21:36
Bydliště: Semice city
Skútr / moto: Aprilia SR50
Tuning / úpravy: Aprilia SR50-Morini-motor:filtr,

Příspěvekod WeCo » 08 říj 2006, 21:51

no tak ja tam mam karbec, takze jsem myslel ze by stacilo zlepsit sání, převačkovat, poštelovat ten karbec a pak by se nějakých 5 - 10 koníků ještě našlo... zkusim se do toho pustit až příští rok, není to zrovna malá investice (laďák 7,5 + varec 4 tKč). Nový variátor tomu prej hezky přidá na akceleraci a maximálce, ale výkon se musí hledat v motoru. Tak třeba ho najdu. Jinak turbo v Runnerovi 200 si neumím představit, za prvé by se tam asi nikam nevlezlo, za druhé to se mnou to háže dost už teď :D :D :D
Derbi Atlantis 50 2T AC + black devil Gilera Runner 180 FXR 2T LC
historie: Keeway Hurricane 50@70ccm, Gilera Runner VXR 200, Suzuki BURGMAN 400 K8
Uživatelský avatar
WeCo

250+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 415
Registrován: 02 říj 2006, 21:36
Bydliště: ZLÍN
Skútr / moto: Gilera Runner 180 FXR SP 2T LC

Příspěvekod MEDwjet » 10 říj 2006, 11:35

taky VXR 200 :) budu dvat jen multivar....nechci se v tom rejpat aby to nedopadlo jak s cpi který nikdy nejelo jak by mělo :D
Obrázek
MEDwjet

10+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 23
Registrován: 02 říj 2006, 21:36
Bydliště: olomoucity
Skútr / moto: vxr200

Příspěvekod pavel.tenista » 10 říj 2006, 16:13

njn tak ty ses mewjet tak to se ani nedviim ze to nejelo :-) neeee soooory :-) cocvece ale ja sem vlasstne nikdy nevidel cpi co by poradne jelo-nowi-ten furt nejakej problem, ohlej ram..... ty-to rikas sam..... no a montoya? ten zadirac?

[quote=WeCo] Jinak turbo v Runnerovi 200 si neumím představit, za prvé by se tam asi nikam nevlezlo, za druhé to se mnou to háže dost už teď :D :D :D [/quote]

no tak co sme to diskutovali tak turbo je lepci dat na strikacku protoze se u tohodle musi jeste resit jak donutit karbec aby dal vic paliva kdyz to turbo sepne-udajne by nejaky reseni melo taky existovat-v nemecku to dela jedna firma na vespy ale kdyz sem po nich chtel nejaky to know-how tak se kuci moc netvarili B)
Naposledy upravil KYBLOS dne 11 srp 2013, 19:54, celkově upraveno 3
Důvod: Citace posledního příspěvku. Sloučeny dva příspěvky pod sebou.
The speed is not a trick...

http://www.scbrandys.wz.cz/
pavel.tenista

100+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 118
Registrován: 02 říj 2006, 21:36
Bydliště: Semice city
Skútr / moto: Aprilia SR50
Tuning / úpravy: Aprilia SR50-Morini-motor:filtr,

Příspěvekod WeCo » 10 říj 2006, 22:08

verim ze to nejak lze, ale pak se urcite hodne zvysi spotreba (jako u kazdeho benzinu s turbem). Ja jsem rad ze jezdim za 3 litry... na druhou stranu se taková Vespa, která při rozjezdu gumuje, musí stát středem pozornosti. Už vidím ten protáhlý ksicht nějakého šampóna v kabrioletu, když jim to na světle dáš s Vespou. Dnes se mnou závodil borec s Octavii Combi TDI... no a myslím že si už moji espézetku zapamatuje :D B)
Derbi Atlantis 50 2T AC + black devil Gilera Runner 180 FXR 2T LC
historie: Keeway Hurricane 50@70ccm, Gilera Runner VXR 200, Suzuki BURGMAN 400 K8
Uživatelský avatar
WeCo

250+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 415
Registrován: 02 říj 2006, 21:36
Bydliště: ZLÍN
Skútr / moto: Gilera Runner 180 FXR SP 2T LC

Příspěvekod ro.han » 16 říj 2006, 17:50

:(zdravím všechny runneráky a mám dotaz.Na jaře jsem koupil VXR 200 a v srpnu jsem ho položil na bok, tak že plasty na levé straně odřený, zajímalo by mě jestli se to dá sehnat někde za rozumnou cenu a myslím i samolepy.Napište mi někdo v jakých cenových relacích se to pohybuje.Jo a maximálka je u mě 138km/h měřeno mercedesem 4matik. Čau Rohan Liberec
ro.han

0+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 1
Registrován: 02 říj 2006, 21:36

Příspěvekod MEDwjet » 24 říj 2006, 16:08

[quote=WeCo]verim ze to nejak lze, ale pak se urcite hodne zvysi spotreba (jako u kazdeho benzinu s turbem). Ja jsem rad ze jezdim za 3 litry... na druhou stranu se taková Vespa, která při rozjezdu gumuje, musí stát středem pozornosti. Už vidím ten protáhlý ksicht nějakého šampóna v kabrioletu, když jim to na světle dáš s Vespou. Dnes se mnou závodil borec s Octavii Combi TDI... no a myslím že si už moji espézetku zapamatuje :D B)[/quote]

jj my máme octavii 1.9 TDI a otec se s ni vubec nechytal....akorat sme to zkouseli jen na parkovisti takze nevim kdy me zacne dojizdet....ale tipnul bych tak u 80 :)
Obrázek
MEDwjet

10+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 23
Registrován: 02 říj 2006, 21:36
Bydliště: olomoucity
Skútr / moto: vxr200

Příspěvekod WeCo » 24 říj 2006, 16:18

to MEDwjet: zdravim te a koukam ze mas asi stejnyho mazla - stribrny r.v.03 je tak? Chci se zeptat jestli si nekdo u Shamana v shopu koupil na Runnera (jakýhokoliv) to přední světlo se čtyřma žárovkama. Vypadá to hezky a Ježíšek o tom uvažuje, jen by mě zajímalo jak to svítí? Nemáte to někdo? Používají se tam stejný žárovky akorát v páru? Kdyby to svítilo líp tak je to super. Navíc mě už nebaví každému vysvětlovat, že to nemám pokažený, když mi svítí jen "půlka" světla.
Derbi Atlantis 50 2T AC + black devil Gilera Runner 180 FXR 2T LC
historie: Keeway Hurricane 50@70ccm, Gilera Runner VXR 200, Suzuki BURGMAN 400 K8
Uživatelský avatar
WeCo

250+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 415
Registrován: 02 říj 2006, 21:36
Bydliště: ZLÍN
Skútr / moto: Gilera Runner 180 FXR SP 2T LC

Příspěvekod MEDwjet » 24 říj 2006, 16:26

jj stejný ale já mám r.v.04 alr je to to samý myslím... ty světla svítí prej dobře, ale origo je prej lepší....já do nich pres zimu ale asi pujdu.....jsou pěkný a v noci na mě pořád někdo bliká že oslňuju...
a na ST foru s těma origo světlama něco dělal že svítlily obě půlky....mozna to bylo na NRG ale princip te upravy by mel byt stejnej ne? :)
Obrázek
MEDwjet

10+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 23
Registrován: 02 říj 2006, 21:36
Bydliště: olomoucity
Skútr / moto: vxr200

Příspěvekod WeCo » 24 říj 2006, 19:21

právě že jsou pěkný... no ale z toho co píšeš to vypadá že se do té nové masky používají jiné žárovky, jinak by to nesvítilo hůž než origo. No a navíc by oslňovaly dvakrát tolik když jsou tam čtyři žárovky místo dvou. Jestli máš možnost se třeba Hynka na to zeptat tak to prosím zkus a dej vědět, dík.
Derbi Atlantis 50 2T AC + black devil Gilera Runner 180 FXR 2T LC
historie: Keeway Hurricane 50@70ccm, Gilera Runner VXR 200, Suzuki BURGMAN 400 K8
Uživatelský avatar
WeCo

250+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 415
Registrován: 02 říj 2006, 21:36
Bydliště: ZLÍN
Skútr / moto: Gilera Runner 180 FXR SP 2T LC

Příspěvekod MEDwjet » 24 říj 2006, 19:42

jj....mě to psal wochomurka co to ma na runneru....pry se to spis hodi na starsi runnery ktery treba nemely dalkovy svetla
Obrázek
MEDwjet

10+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 23
Registrován: 02 říj 2006, 21:36
Bydliště: olomoucity
Skútr / moto: vxr200

Příspěvekod double-J » 01 bře 2008, 11:02

Ahoj lidi pořídil jsem si novýho Runnera 200 VXR a když je to ohřáté, musím startovat s trochu přidaným plynem - koukal jsem do manuálu a tam je to popsané ve smyslu, že je to normální stav, ale myslím, že by to mělo naskočit i jen tak bez plynu, ne? Máte s tím někdo zkušenost, jak to poladit, aby to chodilo jak má? Jsem ještě před prvním servisem, ale myslím, že to není záležitost, kvůli které bych musel do servisu...
Předem díky za rady
web: http://www.kymco-praha.cz e-mail: info@kymco-praha.cz hotline: 724 281 486
Uživatelský avatar
double-J

Prodejce/servis
 
Reputace: 53
Příspěvky: 857
Registrován: 21 úno 2008, 12:37
Bydliště: Praha
Skútr / moto: Kymco Xciting 400i ABS Limited Edition

Další

Zpět na 150-250ccm skútry

 
  • Podobná témata
    Odpovědi
    Zobrazení
    Poslední příspěvek

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 7 návštevníků

cron