Diskuze o skútrech větších objemů.
22 říj 2011, 21:51
Zdravím,měl jsem skutr ve scootlandu,kde mi měnili řemen a válečky + kryt rozvodů.Dali mi to taky na brzdu kde mě změřili,že skutr má výkon 10,5Kw,přitom má mít 14,5Kw a maximálku mě změřili 118km/h,ale předtím skutr jel 130km/h,tak co je špatně!!Zdá se mi,že před tím,než jsem dal skutr do scootlandu,tak jel fakt rychleji!Mám Runnera vxr200
25 říj 2011, 20:11
výměna za originál válečky nebo laborování s váhou?
26 říj 2011, 08:26
14,5Kw měl předtím měřěním, nebo je to někde napsaný? A maximálka na brzdě je uplně nepodstatná hodnota, Měří se to jenom do doby kdy je tam na zadním kole výkon, jak začne uvadat tak to padá. Já na svojem skutru měl na brzdě 99,7, ale kdyz jsem to vzal s gps po rovne silnici tak mi to ukazalo 120km/h
26 říj 2011, 19:05
válečky dali stejný,tedy 10,5g.měnili řemen a kryt rozvodů.maimálku ot má fakt menší o těch 10km/h.14kw mám napsaný v techničáku,tak proto se ptám,kde je ten výkon.
26 říj 2011, 20:24
To co je psáno v technyčáku je spíš teoretycký údaj. Mohlo se stát, že ti dali jinej řemen.
26 říj 2011, 20:26
To merali vykon na zadnom kolese, nie vykon motora.Na zadnom kolese je vykon znizeny o straty vo variatory.
26 říj 2011, 20:44
Tak to podle té snížené maximálky vypadá, že máš novej řemen kterej neni tak vytahanej, tak by ti to mělo o trošičku lépe akcelerovat ne?
26 říj 2011, 21:27
no,akcelerace je tak zhruba stejná,v tomhle počasí už nemůžu tak moc testovat.jen mě to zajímalo,proč tam mám o 4kw menší výkon.ale i tak je to docela dost.jede pocitove dobře,uvidíme časem.
26 říj 2011, 22:21
A nemůže to být taky zajížděním nových součástek? Jinak Luke nemáš náhodou ten samý topic na seatklubu?
27 říj 2011, 18:04
hh to fakt nemám.no nic,něják to s něma pořeším.stejně se mě zase po týdnu objevila ta stejná závada,zase vyjel ten kryt rozvodů a vyteklo trocha oleje,takže jim to pujdu reklamovat.to sem na tom ujel 89km.
27 říj 2011, 19:33
Tak na Dieselpower fóru?
27 říj 2011, 19:47
Já bych řekl že ten motor má 14,5kW v ideálních podmínkách kdesi v laboratoři.
Pokud si pamatuji, tak variátor má účinnost okolo 0,9, takže je ca 13kW + si něco vezme z výkonu spojka, převodovka, pasivní opory v motoru a okolí,pokud je tak i pumpa, olejové čerpadlo, alternátor, prostě vše co je pověšené na motoru, ložiska, pneumatiky, nepřesnost brzdy, takže si myslím že to tak nějak odpovídá, navíc nezajeté součástky ...
Pokud se mýlím opravte mě
27 říj 2011, 20:34
Ale motorová brzda by měla suplovat ideální podmínky
něco je špatně je to skoro 1/4 výkonu a to je dost.
27 říj 2011, 20:39
To ano, ale motorová brzda měří výkon na kole, ne na motoru, podle mě je těch 14,5kW výkon čistého motoru, očesaného motru, měřeného v laboratoři, například jako tu :
http://www.youtube.com/watch?v=8VFScPznGloMotorová brza měří motor osazený ve scooteru s veškerou parádou
Ale kde je pravda, to ví nej výrobce
27 říj 2011, 20:42
Uz som to pisal.Oni mu odmerali vykon na zadnom kolese, nije vykon motora!Ta strata vykonu je normalna, variator proste zere hodne vykonu motora a ten sa potom nedostane az na zadne koleso kde to merali. Mam pocit, ze strata na variatore je okolo 30 percent a to aj opoveda tomu co namerali.
Naposledy upravil
KYBLOS dne 28 črc 2013, 10:03, celkově upraveno 1
Důvod: Sloučeny dva příspěvky pod sebou