Gilera Runner VXR 200 - naměřen menší výkon

Diskuze o skútrech větších objemů.

Re: Naměřen menší výkon motoru

Příspěvekod LukeOII » 27 říj 2011, 20:48

rhon:ne prosimtě,podobný téma sem nikde jinde nezakládal :-)
LukeOII

250+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 272
Registrován: 03 bře 2011, 22:48
Bydliště: Brno
Tuning / úpravy: Custom barva

Re: Naměřen menší výkon motoru

Příspěvekod RHON » 27 říj 2011, 20:50

Ale já nemyslím téma, myslím Tvůj nick. :) no nic je to jen náhoda :wink:

bulhar píše:Uz som to pisal.Oni mu odmerali vykon na zadnom kolese, nije vykon motora!Ta strata vykonu je normalna, variator proste zere hodne vykonu motora a ten sa potom nedostane az na zadne koleso kde to merali.

No to jo, ale proč u měření na brzdě, kam jsem dával svoje auto před chipem a po chipu byly naměřeny hodnoty výkonu u originálního nastavení řídící jednotky 81 kw z výroby a na brzdě 79,37 kw? 1/4 výkonu je podle mého dost a pokud já mám na Leadu 5,2 kw, tak se raději nechci ani ptát kolik bych naměřil na brzdě :mrgreen:
EX: Rhon 50/2T, Honda Lead SCV 100, Piaggio Typhoon 125/2T, CBC Grace 125, Piaggio Beverly 125, Honda Forza 125
Uživatelský avatar
RHON

750+
 
Reputace: 21
Příspěvky: 791
Registrován: 02 čer 2010, 21:18
Bydliště: Litoměřice/Ústecký kraj
Skútr / moto: Honda Forza 125
Tuning / úpravy: Série

Re: Naměřen menší výkon motoru

Příspěvekod StuntJ » 27 říj 2011, 21:07

Protože je v autě převodovka, která nemá takové ztráty jako variátor :?:
Život je jak bonboniéra, nikdy nevíš, co ochutnáš

PCX 125/2011 papá :
Obrázek

Obrázek
Uživatelský avatar
StuntJ

500+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 638
Registrován: 25 říj 2011, 00:04

Re: Naměřen menší výkon motoru

Příspěvekod RHON » 27 říj 2011, 21:11

No to mě nenapadlo :?: , ale výrobce by stejně měl uvádět výkon, který čeká na majitele na silnici a ne, který naměří na oholeném motoru, jinak by to mohlo smrdět klamáním spotřebitele

Koupit toto, tak výkon neřeším :mrgreen: http://www.youtube.com/watch?v=6ratfuML ... re=related
EX: Rhon 50/2T, Honda Lead SCV 100, Piaggio Typhoon 125/2T, CBC Grace 125, Piaggio Beverly 125, Honda Forza 125
Uživatelský avatar
RHON

750+
 
Reputace: 21
Příspěvky: 791
Registrován: 02 čer 2010, 21:18
Bydliště: Litoměřice/Ústecký kraj
Skútr / moto: Honda Forza 125
Tuning / úpravy: Série

Re: Naměřen menší výkon motoru

Příspěvekod StuntJ » 27 říj 2011, 21:27

Tohle je tak se vším .... viz. třeba spotřeba motoru a jiné parametry, prostě lepší čísla se lépe prodávají :lol:
Život je jak bonboniéra, nikdy nevíš, co ochutnáš

PCX 125/2011 papá :
Obrázek

Obrázek
Uživatelský avatar
StuntJ

500+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 638
Registrován: 25 říj 2011, 00:04

Re: Naměřen menší výkon motoru

Příspěvekod LukeOII » 27 říj 2011, 21:51

ajo,na dieselpower foru mám inzerát na alu kola na výměnu :-) to pak jo
LukeOII

250+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 272
Registrován: 03 bře 2011, 22:48
Bydliště: Brno
Tuning / úpravy: Custom barva

Re: Naměřen menší výkon motoru

Příspěvekod RHON » 27 říj 2011, 22:08

Tak jsem napsal do ASPIRITU, jak je to s výkonem u skútrů:

Dobrý den,

jelikož jsem nenašel otázky na různých fórech ohledně výkonu u skútru, píšu proto vám.

Zajímalo by mě, jestli je udávaný výkon v TP u skútru totožný s výkonem, který se převede od kola na silnici, nebo je udávaný výkon výsledkem naměřeným na samotném motoru bez variátoru atd.

Za odpověď děkuji

Pištora Ladislav

Uvidíme jaká bude odpověď :mrgreen:

31.10. edit:
Tak dnes dorazila odpověď:

Dobrý den,

výkon v TP je výsledkem výkonu motoru.

S pozdravem

Martin Bezdíček
prodejce motocyklů

Vrbova 19/1427
147 00 Praha
Tel.: 225 110 105
prodejmoto@aspirit.cz
Naposledy upravil KYBLOS dne 28 črc 2013, 10:05, celkově upraveno 1
Důvod: Sloučeny dva příspěvky pod sebou
EX: Rhon 50/2T, Honda Lead SCV 100, Piaggio Typhoon 125/2T, CBC Grace 125, Piaggio Beverly 125, Honda Forza 125
Uživatelský avatar
RHON

750+
 
Reputace: 21
Příspěvky: 791
Registrován: 02 čer 2010, 21:18
Bydliště: Litoměřice/Ústecký kraj
Skútr / moto: Honda Forza 125
Tuning / úpravy: Série

Re: Naměřen menší výkon motoru

Příspěvekod _Tom_ » 31 říj 2011, 19:39

takže bez kola po přeložení do tatarštiny :D
Galerie fotek | Profil motorkáři.cz
nyní: Honda Vision 110 - najeto 7 000km | Honda NC750X - najeto 21 000km

dříve: Honda SH300 - najeto 41 000km | Honda PS125 - najeto 22 000km
Uživatelský avatar
_Tom_

Moderátor
 
Reputace: 98
Příspěvky: 3946
Registrován: 04 kvě 2009, 14:49
Bydliště: Liberec
Skútr / moto: Honda

Re: Naměřen menší výkon motoru

Příspěvekod LukeOII » 31 říj 2011, 22:06

já se na to znova ptal ve scootlandu a máte pravdu,je to výkon naměřenej na kole a prej je to dost dobrej vykon :-).Akorat nechapu,že mi to před výěmnou řemene a válečků jelo 140km a ted z toho vytáhnu tak 120km,ale ne že bych takovou rychlostí jezdil.jen tak mě to zajímá.ten skutr na to stejně není dělanej a na našich dálnicích se to nedá na těch malých kolech ani v takové rychlosti.
LukeOII

250+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 272
Registrován: 03 bře 2011, 22:48
Bydliště: Brno
Tuning / úpravy: Custom barva

Re: Naměřen menší výkon motoru

Příspěvekod Jimmy » 31 říj 2011, 22:42

Není aktuálně nižší dosažitelná rychlost daná tím, že je prostě zima a nedostatečně prohřátý motor má prostě trochu menší výkon ?

BTW nemohu souhlasit s tím, že Runner není dělaný na 120km/h. Jednak tuto rychlost má jako maximání uvedenou v techničáku, takže na ní musí být konstruován a za druhé při překročení 100km/h se Runner nezačíná chovat nijak jinak než pod touto rychlostí. Runner sice není ideální stroj na dálnice, ale když s ním občas jezdím po D5, tak s tím problémy nemá a zas tak moc aut mě nepředjíždí, takže ho moc nešetřím.

Ještě mě napadá. U mě se po nedávné výměně řemene snížili otáčky při plné akceleraci z 8000 ot/min na 7000ot/min, což značí menší výkon při běžném provozu (na zimu to ale řešit už nebudu). Nemůže i tohle být příčina tvého nižšího výkonu ?
Zontes 310M Obrázek, dříve Runner 50 Purejet, Runner ST200
Uživatelský avatar
Jimmy

250+
 
Reputace: 3
Příspěvky: 316
Registrován: 28 bře 2010, 00:20
Skútr / moto: Zontes 310M/ Dříve Gilera Runner Purejet 50/ST 200

Re: Naměřen menší výkon motoru

Příspěvekod LukeOII » 31 říj 2011, 23:56

já jsem se v rychlsoti nad 120km necítil na runnerovi dobře,přecejen ty malý kola nic nepobírají a je to docela nepříjemný,navíc má runner docela tvrdej podvozek.Já mám konstrukční rychlost 135km a fakt to tak jelo.tak když ted na tom jedu 20km,tak se motor i řemen musí zahřát.jestli bude lepší počasí,tak zkusím maximálku znova.jen mě to udivovalo,jelikož je to docela rozdíl.před výměnou řemene a válečků tachometrových 140 a ted tak něco málo přes 120.neříkám,že runner nemůže jezdit 140km,ale už je to i trápení motoru a ty naše silnice k tomu fakt nejsou.víc bych si to dokázal představit na beverly 250 nebo na sportcity 250,to ma už velký kola a už to je o něčem jiným
LukeOII

250+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 272
Registrován: 03 bře 2011, 22:48
Bydliště: Brno
Tuning / úpravy: Custom barva

Předchozí

Zpět na 150-250ccm skútry

 
  • Podobná témata
    Odpovědi
    Zobrazení
    Poslední příspěvek

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 5 návštevníků

cron