No tak podle mne to ani ve scootlandu nezkoušej a dávaj tam rovnou odzkoušený věci. V mým případě by spíš přicházel v úvahu adventure-biker v Praze Braníku, kde to prý dělaj, ale maj děsnej fofr. Já jsem to tedy pochopil tak že mechanicky se tam přímo nic neladi (rozuměj nenastavuje) pokud tam nedáš sportovni spojku s nastavitelným předpětím pružinek (je součástí packetu Malossi Multivar 2000 ???). Asi si to udělám sám ale nejdřív vyzkouším tu sériovku, už jsem na ní jel ale bylo to studený a jen fakt kousek.
Tady jsem našel nějaké další návody.
http://rapidshare.com/files/121006234/Multivar.pdfhttp://rapidshare.com/files/121005441/maxivar.pdfZítra nebo pozítří to budu mít tak sem hodim fotku, ten tvůj je hezčí ta moje je šedá myš.
10.6. edit:Tak jsem si dnes Ranaře přivez domů tak napíšu pár postřehů nabytých během 50km počáteční jízdy.
Ve městě je to paráda. Absolutně naplnil mé očekávání. Vzhledem ke svým rozměrům a vysoké manévrovatelnosti se dá nádherně proplétat mezi pomalu popojíždějícími auty. Takže žádná brzda-plyn. Sbohem nekonečné kolony. Jasný... člověk musí dávat majzla. Trochu nepříjemný jsou kostky a křížení kolejí, ale to ve všem.
Mimo obec 90-100 km/h s přehledem výš už jsem se cítil trochu nesvůj. Ale taky dobrý, auta mně nepostrkujou takže naprosto plynulá jízda.
Dnes jsem mimojiné vyklopil 300 za evidenční prohlídku (úžasný aparát), která trvala asi 3 minuty a zajistil si povinné ručení.
Tak a teď k technické stránce.
Zdá se mi že spojka zabírá příliš brzy a trochu "dusí" motor při rozjezdu. Motor by si asi zasloužil vyšší rozjezdové otáčky.
1)To by mohl vyřešit nový spojkový set nebo jenom výměna pružinek?(to byl dotaz
)
2)Nedrží mi volnoběh občas to chípne a někdy to drží tady nevím asi seřídit zapalování a palivovou soustavu.
3)Je to můj první stroj co má variátor dříve jsem měl jen ozubený kolečka.
Je takový svištivý zvuk vyššího tónu normální nebo to značí neplechu?
Když popotahuji bez motoru ozývá se od váriátoru lehké "rachtání"
4)Když to natočím scoot má na volnoběh tendenci popojíždět to znamená že spojka lehce
přenáší točivý moment. Stačí ujet pár desítek metrů a je to v pohodě.
No Malossi variátor nejspíš skutečně pořídím, kdyby byl někdo z Prahy nebo Praha západ popř. Beroun s Malossi na Runneru ochoten porovnat to se sérií byl bych vděčen. Rád bych viděl co umí vylepšený Runner.
Díky za reakce. Zítra hodím fotku.
PS: Loni v Řecku jsem měl Majesty 150 a to bylo posezeníčko narozdíl od téhle sportovnější "kozy" ale mám co jsem chtěl
ostatně názvy obo strojů říkají vše.
Naposledy upravil
KYBLOS dne 13 črc 2013, 21:54, celkově upraveno 2
Důvod: Sloučeny dva příspěvky pod sebou