Diskuze o skútrech větších objemů.
30 led 2012, 22:25
tak to ja jel poprvě 2.1.2012... Otom startování, mně skůtr nikdy nechytne s plynem vždycky nesmím mít přidáno i když skůtr třeba měsíc i dýl stojí. S plynem ani neškytne a naskočí tak na potřetí maximálně na popátý teda když stoji třeba čtyři dny. Kďyž stojí dýl (měsíc) tak tam nastříkám trochu plynu nebo ho hold trápím a pak naskočí.
30 led 2012, 23:09
ERka5 píše:Jimmy píše:Startuješ rovnou s plynem nebo jen čistě na startér ?
Runner (alepoň můj) na samotný startér startuje hodně špatně, takže už jsem to vzdal a vždy startuju s plynem na 1/4 až 1/3 a tak startuje téměř okamžitě i po delší pauze. Co se týká cukání, tak v této zimě musím před pokusem o mírný rozjezd nechat motor alespoň 10s běžet na volnoběh, jinak při pokusu o rozjezd v po pár metrech skoro chcípne, protože úplně studený motor má výrazně menší výkon takže ho variátor skoro udusí. Ale možná myslíš něco jiného.
Tak to máš dost rychlý zimní starty!!! Já sem jel na projížďku 3.1. bylo krásně, sluníčko +10°C a skůtra jsem nebyl pomalu schopný nastartovat a udržet na volnoběhu, trápil jsem ho snad 10 minut...
Asi mám. Nejdelší pauzu jsem měl loni po zimě po 2 měsících stání a tehdy startování trvalo 2x 5-8 vteřin. A pouze výjimečně to nenastartuje na první pokus a to většinou když teploty atakují nulu. Na druhou stranu čistě na startér jsem měl úspěšnost startů tak 25%, což je hodně slabé. Nicméně měl jsem několik aut s karburátorem, takže mě tohle chování nijak zvlášť nepřekvapilo, pouze jsem si oživil staré triky
.
31 led 2012, 21:02
Tak tak proste karburator. Ale ja se startama taky nemam nejmensi problem proste dam kontakt zmacku brzdu maloucko plynu starter plyn pustim a vrci.
31 led 2012, 21:36
Je to docela škoda, že skútry nemají něco podobného jako sekačky nebo dřívější vozida Lada, takovou pumpičku, která nakrmí karburátor benzínem, aby nebyl start problémovej. Výhodu mají dvoutakty a převážně padesátky, u kterých stačí po přestávce párkrát prošlápnout naprázdno a benzín se tam dostane a nastartuje se krásně. Tady u těhlech větších skútrů si člověk huntuje baterku, startér atd. Specielně jak jsem psal výše u tohodle skútru mě to specielně se.... Je to karbec a tyhle trápení s tim jsou celkem zbytečný. Přeju každému klid a nelíbí se mi, když ho výrobce nepřeje nám všem a dělá naschvály.
01 úno 2012, 00:34
Tak jsem dneska kvůli mrazům co mají pokračovat vymontoval baterku.
Jezdíte někdo v těchhle teplotách?
O víkendu jsem byl na Gileře v práci, silnice suchý a vymrzlý, ale pod mínus 5 už mě to nebaví.
01 úno 2012, 07:26
brr... Dneska jsem na skutr ani neomilel. -13 div nezmrznu na zastavce
. Ale určitě je někde i hůř. Už to chce teplo MHD je nuda. Teď bych skutra ani nenatočil.
02 úno 2012, 00:02
prej zima ja minulou zimu jezdil i při -20 a v pohodě.
ale teď stojí skůtr v teple a pomalu ale jistě se tvoří držáky na kufry.
02 úno 2012, 08:14
to je trochu extrem... Ja jsem to vydržel do -7. skutra bych asi nedonutil pracovat v techto teplotách. Chudák má problěm se ohřát přii +4 natož v -20. A to má z půlky zalepenej chladič.
02 úno 2012, 13:46
Tak to ja jsem nemel jedibej problem jak s dvacou tak s peugeotem
27 úno 2012, 00:57
Lze si někde v Praze Runnera pořádně okouknout či projet?
27 úno 2012, 01:31
Normalne u ofiko dovozce A-spirit. Jinak dela je i motoprestige, ale neni uz hlavni importer.
27 úno 2012, 14:35
ok, asi se tam stavím.
Ještě další otázka, ty barevné pruhy u novějších ročníků jsou jen polepy nebo je to součástí laku? Nějak mi tam moc nesedí
27 úno 2012, 14:38
To jsou polepy. Me zatim na 200 docela drzi, ale na padesatce se po nekolika aktivnich myti zacaly odspodu loupat.
27 úno 2012, 14:48
takže teoreticky lze sloupnutím dostat jednobarevné modely, které se dělaly léta předtím? Ty barevné polepy mi kazí vzhled, na druhou stranu bych nerad, aby byla některá místa po polepech více či méně vybledlá
27 úno 2012, 14:57
Ano, to by jit teoreticky melo, zeptej se jich rovnou v tom aspiritu, az se tam pujdes podivat.