Diskuze o skútrech větších objemů.
16 pro 2011, 18:31
Zřejmě máš motor purejet - vstřikování. Ty nakopávačku nemají - tu mají jen karburátory.
16 pro 2011, 18:35
Mám zatím jen 50ku a samozřejmě karbec s nakopávačkou. Chci jenom zjistit poznatky nebo pokud někdo má info proč Runner 200 ST nakopávačku nemá, když je to taky karbec. Aspoň na stránkách výrobce to tak je. Pokud vim, tak startér dělá to samý co páka - takže i 4takt by měl jít nakopnout ne?
Aspoň v motocrossu co vidim a znám to tak třeba je u všech 4taktů.
16 pro 2011, 20:09
Vratas píše:......Jako jenom blb si jí nechá vymlátit, to je fakt, ale zase se může něco podělat a nakopávačka je jistota. Nevim co bych dělal na okrsce někdy večer v létě, když nepojede žádný auto a nemám kabely na start
Velký skůtry jsou tuze fajn, ale to ty nikdy nezjistíš. Maxíka s nakovávačkou budeš hledat velmi obtížně
Když se ti přicpe karbec, rupne guma, tak ti nakopávačka bude houby platná, i když můžeš se pomocí jí odšprtávat
.
16 pro 2011, 20:21
co bych dal za nakopávačku na X9... už jednou jsem startoval přes kabely z jinýho skůtra. Ale na maxíkovy nakopávačka fakt není je to tam zbytečný
16 pro 2011, 20:27
Však já taky, ale jakoby se to podělalo cokoli jinýho. Prostě v nakopávačce nevidím všespásu, abych podle toho vybíral skůtra a nějak se trápil tím, že ji nemá.
16 pro 2011, 20:33
je fakt že bych ji použil jen tehdy jinak v tom taky nevidím výhodu. U padesátek ať je ale u velkejch skutru to nema využití
16 pro 2011, 23:45
Jako student jsem měl auto Škoda 100 upravené pro nahazování klikou a dokonce jsem to i několikrát použil
, nicméně stejně jako na dnešních autech nikomu nahazování na kliku nechybí tak je asi zbytečně na tom trvat u skútrů. Startovací kabely sebou vozí už docela dost aut a vzhledem k menším startovacím proudům u skútrů, tak by možná v nouzi postačilo i jen pár metrů silnějšího drátu. Ostatně s rozšiřováním skútrům se vstřikování i teoretická možnost přidat nakopávačku na čím dál větším počtu modelů padá.
17 pro 2011, 12:44
Když mrkneš na nový velký motorky,tak žádný z nich už dneska nemají nakopávačku a skútr je to samý...taky je to přece motorka.
Krosky maj nakopávačku,ale pro změnu nemají starter ne ? )))
18 pro 2011, 11:58
Skútr má jednu nevýhodu, nejde roztlačit
Ale asi netřeba to řešit, jak jsem říkal, jen blb si nechá vymlátit baterku do konce a jak říkají ostatní, když tě potká píchlé kolo nebo něco jiného a nebudeš mít jak to spravit, tak je ti nakopávačka na kokos
18 pro 2011, 14:55
takže třeba jen blbovy se baterka sesype nebo mu odejde relé dobíjení... co to tady zase řešíte za kraviny,
03 led 2012, 21:21
Je to divný, ale ať hledám jak hledám, tak jsem na to nepřišel. Vim, že je to hovadina řešit, ale zajímá mě to prostě. Nevíte to někdo proč tomu tak neni, že je člověk odkázanej jen na baterku? Chlapi, kluci nebo kdokoliv to máte, nezkoumal jste to někdo jestli je to čistě mechanickej karbec nebo je tam něco, co prostě tu elektrickou energii na ten start prostě potřebuje?
Jsem prostě šťoura, neukamenujte mě prosím
25 led 2012, 18:52
mě by zase zajímalo,proč,když mi skutr stojí třeba 3 dny,tak nenaskočí napoprvé,až napodruhé,podle mě je to tím,že se odpaří víc benzínu,než je třeba,jak tohle řešit?Pak se mi stává,že skutr nastartuju,ale skutr jakoby sebou cuká,ale po chvili je to dobrý.
25 led 2012, 19:03
Startuješ rovnou s plynem nebo jen čistě na startér ?
Runner (alepoň můj) na samotný startér startuje hodně špatně, takže už jsem to vzdal a vždy startuju s plynem na 1/4 až 1/3 a tak startuje téměř okamžitě i po delší pauze. Co se týká cukání, tak v této zimě musím před pokusem o mírný rozjezd nechat motor alespoň 10s běžet na volnoběh, jinak při pokusu o rozjezd v po pár metrech skoro chcípne, protože úplně studený motor má výrazně menší výkon takže ho variátor skoro udusí. Ale možná myslíš něco jiného.
25 led 2012, 19:56
Je to možná normální, studenej motor nechat chvíli běžet ať se ohřeje, protože pak vůbec nepálí správně jak má a zdechává nebo pocukává. To se mi stávalo u padesátky taky, ještě to bylo doplněno o oblak hustýho kouře
Po pár metrech už ok.
Jinak stejně nechápu, proč to nechytá jen na startér bez plynu, když je to obyč karbec bez elektroniky. To samý proč to nemá startpáku. Ale ty "íčka" jsou prostě někdy vocasové, nezbyde nic, než se smířit.
30 led 2012, 21:51
Jimmy píše:Startuješ rovnou s plynem nebo jen čistě na startér ?
Runner (alepoň můj) na samotný startér startuje hodně špatně, takže už jsem to vzdal a vždy startuju s plynem na 1/4 až 1/3 a tak startuje téměř okamžitě i po delší pauze. Co se týká cukání, tak v této zimě musím před pokusem o mírný rozjezd nechat motor alespoň 10s běžet na volnoběh, jinak při pokusu o rozjezd v po pár metrech skoro chcípne, protože úplně studený motor má výrazně menší výkon takže ho variátor skoro udusí. Ale možná myslíš něco jiného.
Tak to máš dost rychlý zimní starty!!! Já sem jel na projížďku 3.1. bylo krásně, sluníčko +10°C a skůtra jsem nebyl pomalu schopný nastartovat a udržet na volnoběhu, trápil jsem ho snad 10 minut...